Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

voetbalfan

Inderdaad Boom-Antwerp mooie affiche.

Joost

Citaat van: Breda op jun 06, 2010, 21:47:41
Gerechtigheid! Boom-Antwerp volgend jaar wordt een wedstrijd om in je agenda te zetten.

Zelf Montegnée zien promoveren in een niet zo krankzinnige 0-5 bij Herk-de-Stad. Mits er genoeg gefuseerd wordt door andere ploegen kan Herk ook nog toetreden tot vierde klasse.

De manier waarop Centre toegang kreeg tot de Eindronde verdiende geen schoonheidsprijs inderdaad.

Wij waren wel enorm onder de indruk van de voorhoede van Centre.

Joost

Citaat van: Breda op jun 06, 2010, 23:33:43
Ben benieuwd wie ze dan in de voorhoede hadden staan! Ik heb Centre dit seizoen drie keer zien spelen en in die wedstrijden liefst twee doelpunten zien maken; stuk voor stuk behoorden deze matchen tot de meest vervelende van dit seizoen, met name door het ultradefensieve spel van de mannen uit Haine Saint-Pierre.

Overigens nog navraag gedaan naar het waarom van die ene wedstrijd tegen Dessel op het oorspronkelijke terrein Raymond Dienne?

Nee hebben we niet gedaan. Ik zal de namen van de heren voorin eens opzoeken maar ter illustratie. De 1-0 ontstaat nadat de keeper de bal uittrapt, spits neemt de bal aan en is in dezelfde beweging langs zijn directe bewaker. Haalt de achterlijn en levert een perfecte voorzet af op zijn spitsbroeder die een halve omhaal in het doel werkt. De 2-2 was een schitterende passeerbeweging gevolgd door een schot in het dak van het doel. De 3-2 een volley van zeker 25 meter.

Joost

had montegnee veel publiek mee? Ben heel benieuwd hoe de animo is na engelse overname.

Joost

Jammer, Montegnee staat toch hoog op 't verlanglijstje.

Joost

Zo, mijn seizoen is voorbij na R.A.P.I.D. v Sportclub Irene.

Als Beslissingswedstrijdmoeheid nog niet in de van Dale staat wil ik  het graag voordragen. De hoeveelheid nacompetitiewedstrijden is dit jaar echt immens.

RAPID won in 3A de 3e periode te winnen en versloeg Vaesrade in de eerste nacompetitieronde. Daarna werd verloren van Kerkrade-West en kwam de ploeg in de herkansing. Daarin werd RKHSV verslagen.
Sportclub Irene won na penalties van Prinses Irene en verloor toen kansloos van Wilhelmina '08. In de herkansing won het van Budel.

Er was in Susteren niet al teveel publiek, hooguit 200 mensen en de thuisblijvers kregen gelijk. Irene heeft een strontvervelend elftal dat 90 minuten lang als een handbalverdediging heeft lopen spelen. Helaas was hun snelle spits twee keer voor de RAPID keeper na een lange bal en was het bij rust 0-2. Na de pauze zakte Irene bijna nog meer in maar Rapid vond geen gaatje. Ik was blij dat het afgelopen was maar de winnaar was niet het beste team.

ðe waan

Roomsche Adel Prijkt In Daden.

Toch?

TeeZee

IJsselmeervogels landskampioen zien worden tegen Gemert, 4-0. Eerste halfuur was leuk, daarna zakte het in. Foto's volgen tzt.

AthleticHolanda

Die tribune in Blerick ziet er in het echt toch nog leuker uit dan vanuit de trein...


Hielke

Het is weer begonnen. Gisteravond speelde Heerenveen de traditionele seizoensopening tegen een regioselectie uit Gaasterland-Sloten. Wat mij betreft het mooiste stukje van Friesland. Op het sportpark in Koudum was alles als vanouds: een 7-0 overwinning, veel zon, patat, veel jeugdige handtekeningenjagers en een ontspannen sfeer op en rond het veld.


TeeZee

Ik had me jou iets jonger ingeschat.

Hielke

Een persoonlijk record gisteravond. Ik zag nog nooit zóveel doelpunten in één wedstrijd, en vraag me af of dit ooit nog overtroffen wordt.

vv Heerenveen - sc Heerenveen: 0-27.

Hielke

Mijn vraag is of één van de voetbalnomaden op dit forum het ooit nog gekker meemaakte dan 0-27?

Stadionfreund

Citaat van: Hielke op jul 08, 2010, 19:41:30
Mijn vraag is of één van de voetbalnomaden op dit forum het ooit nog gekker meemaakte dan 0-27?
...slecht 0-24!
Dem Ball hinterher - Die Reisen eines Stadionfreundes

Hugo

Citaat van: Hielke op jul 08, 2010, 19:41:30
Mijn vraag is of één van de voetbalnomaden op dit forum het ooit nog gekker meemaakte dan 0-27?

Ik wilde er eigenlijk niet over beginnen maar nu je het zo duidelijk vraagt; Amelandia - Cambuur eindigde op zaterdag 15 juli 1995 in 0-28.