Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Niels_Zitterd

#420
S.C. Fortuna Köln - Rot Weiss Essen viel helaas ietwat tegen.
Het stadion was niet echt naar mijn smaak. De sfeer was voornamelijk afhankelijk van de Essener. De Essener vervulden deze rol wel met verve.
De wedstrijd zelf was behoudens het enige doelpunt (0-1) overigens van een erbarmelijk niveau.

De avond wedstrijd in Geel was daarentegen wel een hele leuke.
Beide supportersgroepen waren goed tegen elkaar op aan het zingen en van beide kanten was er een pyro.
De wedstrijd zelf was van een stuk hoger niveau dan de middag wedstrijd in Keulen.
Aalst verdiende de 0-2 overwinning in mijn ogen echter niet.

georgesv

Citaat van: 3434 op feb 06, 2011, 22:25:38
Dankzij deze winst staan we 13 punten voor met nog 11 wedstrijden te spelen

nice!

HRM1880

Ghana-Togo 4-1
Zeer aangename avond, die Ghanezen weten wat feesten is. Was ook een zeer aangename wedstrijd met enorm veel kansen, al moet ik toegeven dat in de tweede helft mijn aandacht vooral naar het vrouwvolk rondom mij ging. Van mij mag er gerust nog eens een Afrikaanse oefenmatch op den Bosuil gespeeld worden.

Hielke

Harkemase Boys - Rijnsburgse Boys (4-4) was met afstand de mooiste topklassewedstrijd die ik dit seizoen zag. Wat een spektakel op De Bosk.

Joost

Alemannia v FSV Frankfurt werd een wat gelukkige zege voor Alemannia 2-1. Voorsprong bij rust was zeer verdient; 1-0. Achenbach maakte een wonderschoon doelpunt. Na de pauze FSV veel en veel sterker, verdiende gelijkmaker al moet worden aangetekend dat de maker dat vanuit buitenspelpositie deed. In het laatste kwartier leek er dan geen goal meer te vallen tot Stieber Auer vond bij de 2e paal.

Eerste wedstrijd dit seizoen die ik in t-shirt en zomerjas kon bezoeken. En in de rust werden er ijsjes verkocht.

Volgende week uit naar Paderborn, een week later tegen koploper Hertha.

hgrm

Citaat van: Joost op feb 12, 2011, 18:59:21

Eerste wedstrijd dit seizoen die ik in t-shirt en zomerjas kon bezoeken. En in de rust werden er ijsjes verkocht.



Naarmate de reis langs de A6 in noordelijke richting vorderde, werd het steeds kouder. In Emmeloord bleef de teller op 2 graden boven nul steken.....
De wedstrijd was echter leuk en Sparta won verdiend met 3-2.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

voetbalfan

Had toch iets meer verwacht van de sfeer Achter de Kazerne in Mechelen. 3-1 na een 0-1 voorsprong, jammer maar terechte overwinning maar een 2-1 had misschien iets beter het spelbeeld geschetst.
Nog één stadion om Eerste Klasse te vervolledigen en met Lommel en OHL ziet het er voor volgend jaar ook goed uit.

3434

Of het 'EN EN' wordt weet ik nog niet echt. Vandaag een artikel dat er 16 ploegen komen volgend jaar. 18 komen er, als ze dit tenminste goedkeuren, ten vroegste vanaf seizoen 2012-2013.

Als Leuven/Lommel de eindronde wint, is het natuurlijk en en. Wel grappig/triest hoe een goedgekeurde beslissing compleet ongedaan gemaakt is.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Citaat van: 3434 op feb 12, 2011, 22:28:57
Of het 'EN EN' wordt weet ik nog niet echt. Vandaag een artikel dat er 16 ploegen komen volgend jaar. 18 komen er, als ze dit tenminste goedkeuren, ten vroegste vanaf seizoen 2012-2013.

Als Leuven/Lommel de eindronde wint, is het natuurlijk en en. Wel grappig/triest hoe een goedgekeurde beslissing compleet ongedaan gemaakt is.

Niet meer dan normaal. Je kan toch niet in februari nog niet weten of en hoeveel teams eruit vliegen?

3434

Dat is waar, maar het was enkele weken geleden wel goedgekeurd door de meerderheid van de ploegen. De grote 4 (zonder Standard) maken dit nu ongedaan.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Bossche Bol

Gisteren voorafgaand aan FCK-BVB een bezoek gebracht aan Borussia Neunkirchen. Heerlijk stadion, waar in de beste tijden (Bundesliga in de jaren 60) regelmatig 25.000 toeschouwers zaten. Gisteren, tegen SV Auersmacher, overigens maar 580.

Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Hielke

Het getuigt van pure minachting om uitsupporters in een verzameling plexiglas en visnetten te ontvangen. Dat had ik niet van NAC, toch altijd een prettige club, verwacht. Gelukkig was de stemming in het aquarium opperbest. Mooi middagje NAC.

AthleticHolanda

Citaat van: Hielke op feb 13, 2011, 20:49:03
Het getuigt van pure minachting om uitsupporters in een verzameling plexiglas en visnetten te ontvangen. Dat had ik niet van NAC, toch altijd een prettige club, verwacht. Gelukkig was de stemming in het aquarium opperbest. Mooi middagje NAC.

Als thuissupporter zou ik daar ook erg van balen.

Utrecht heeft een relatief mooi uitvak, vind ik zelf. Er kunnen spandoeken worden opgehangen en de plaats is goed, alleen jammer van dat net.
Als thuissupporter vind ik de 'aankleding' van het uitvak altijd leuk om te zien, bij NAC kijken ook de thuissupporters tegen plexiglas aan en zijn de uitsupporters nauwelijks te zien, laat staan spandoeken of iets dergerlijks.

Zou bij mij toch een deel van het plezier wegnemen.

@Bossche Bol, prachtige foto's!

Hielke

Vergeet niet dat Heerenveen dit seizoen pas één uitwedstrijd heeft gewonnen. Alles meer dan een nederlaag is meegenomen. Nee, het was niet best. Maar wel voldoende. Mooi voetballen doen we wel in het Abe Lenstra stadion. NAC was inderdaad zwakker dan zwak. Oud, traag, statisch.

Bedankt voor je aanbod. Wellicht dat ik er komend seizoen gebruik van maak, al bekijk ik uitwedstrijden liever tussen gelijkgezinden. De prijs van het EV-kaartje (13,90 euro), was inderdaad keurig. Maar ik betaal liever tien euro meer, als ik daarvoor fatsoenlijk zicht krijg. Dit slaat hélemaal nergens op. Echt, ik heb er geen goed woord voor over.

Zie voor onze bevindingen www.feanfans.nl.

Joost

Het Bredase vak is, om in Breda's bewoordingen te blijven, een parodie op een fatsoenlijk plaats in een stadion.

Roda v Ajax was vandaag, voornamelijk in de 2e helft, een hele hoop spektakel met een mooi einde.