Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: Breda op feb 14, 2011, 00:38:11
Mij lijkt de oplossing simpel, want iedereen weet hoe dit uitvak is intussen:
1. Je blijft lekker thuis en kijkt de wedstrijd op de televisie;
2. Je seint mij even in en ik regel een kaartje in één van de thuisvakken voor je. Volgend jaar zal er, nog meer dan dit jaar het geval is, volop ruimte zijn in de diverse vakken.

Ik vind overigens - en dat zeg ik absoluut niet als NAC-supporter - dat iedere club het volste recht heeft de beste plaatsen in het stadion voor het eigen publiek te reserveren.

De volgende keer NAC uit ga ik ook zeker gebruik van je maken.

Ben het zeker met je eens dat het uitpubliek niet de beste plaatsen hoeft te hebben maar zicht op het speelveld is toch wel de minste eis.

betonrot

Het ontmoedigingsbeleid mag natuurlijk nooit zegevieren op de volkssport en daarom ben ik van mening dat je ook als gastsupporter fatsoenlijk ontvangen mag worden. De wijze waarop je bijvoorbeeld bij Cambuur Leeuwarden in een kooi zonder enig zicht wordt gestopt is dus ronduit beschamend. Ook het op hangen van een fijnmazig net uit grof touw is ronduit stuitend. Wat dat betreft vind ik dus dat Joost gelijk heeft.


hgrm

Ik snap dat uitsupporters niet de beste plaatsen krijgen, maar je mag toch wel verwachten dat je behoorlijk zicht het op het gebeuren op het veld. De KNVB zou zich niet alleen bezig moeten houden met de veiligheid van uitvakken (wat overigens behoorlijk overdreven wordt), maar ook moeten eisen dat vanaf elke plaats er behoorlijk zicht is op het veld.

(Dat laatste trouwens niet alleen voor de uitvakken, ook wat betreft de thuisvakken. Ik ken wat dat betreft sterke staaltjes...zo kon je vanaf de eerste rij van de Alkmaarderhout het veld nauwelijks over de boarding heenkijken en daardoor de helft van het veld nauwelijks zien.)
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Ik had gisteren graag drie wedstrijden gezien, Roda v Ajax is altijd leuk. Boom v Antwerp een heerlijk affiche maar waar ik nog het meest van baal is dat ik Geulsche Boys v RKIVV gemist heb. Zeker omdat de gasten uit Ingber gewonnen hebben met 0-1.

Het was van 29 maart 2009 geleden dat Ingber nog eens won, het laatste punt werd gehaald op 13 april 2009.

3434

#439
Citaat van: betonrot op feb 14, 2011, 08:10:36
en daarom ben ik van mening dat je ook als gastsupporter fatsoenlijk ontvangen mag worden. D

Om die reden ben ik achteraf blij dat ik niet naar Tongeren-Patro ben kunnen gaan. Patro supporters werden verspreid over de tribune. Lege stoeltjes werden vrijgehouden als neutrale vakken, only Tongeren allowed. 'We' mochten niet samen zitten(?). Dat je tussen Tongeren fans moet zitten (die ook nog eens extreem rechts zijn) is al helemaal te gek voor woorden. Bij ons is er een vrij groot aantal Italianen, Grieken, Spanjaarden etc, fan. Als je het zogezegd voor de veiligheid doet, zet dan alle paarswitte fans samen en bouw daar een muur stewards rond.

Daarnaast werd voor een kind van 7jaar een volwassenticket aangerekend van 11 euro. Ze hadden voor deze match(?) geen tickets voor kinderen. Om over de politiemacht met honden nog maar te zwijgen. Vierde nationale... Het is allang geen pretje meer voor ons. Supportertje pesten mag dringend stoppen. Echt jammer dat er 400 fans van onze kant aanwezig waren. Tongeren wacht alvast een warme ontvangst.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Niels_Zitterd

#440
CiteerDe derby tussen Rupel Boom en Antwerp heeft het nodige volk naar het Boomse gemeentepark gebracht. Maarliefst 5.000 voetballiefhebbers woonden de match tussen de twee Antwerpse tweedeklassers bij; goed voor een recordrecette bij de fusieploeg.

Voor het eerst sinds de fusie zakten er 5.000 fans af naar het Boomse stadion. Traditioneel had ook Antwerp weer een massa supporters bij. Naast de 1.000 officiële tickets vonden ook tal van Antwerpfans de weg naar de thuistribunes. De talrijk opgekomen politie moest echter niet ingrijpen, want alles verliep in een uiterst gemoedelijke sfeer.

Het was een leuke middag, jammer genoeg was er van Boomse zijde erg weinig sfeer.
Qua entourage was dit de leukste wedstrijd van het drieluik wedstrijden dat we bezochten afgelopen 4 dagen.

SC Telstar - Fortuna (1-1) was een een draak van een wedstrijd. Het uitvak was echter wel prima in orde. 250 supporters uit Sittard en omgeving hadden de reis naar Velsen-Zuid gemaakt.

Gisteren FC Den Bosch - Fortuna Sittard (1-1). De wedstrijd was beter dan de wedstrijd in Velsen-Zuid maar nog steeds was het geen hoog niveau op het veld.
In ieder geval heeft Fortuna weer 2 hele belangrijke punten bij elkaar gesprokkeld in haar strijd om lijfsbehoud.

Joost

In Almere zullen ze toch ook langzaamaan hopen dat FC Oss niet promoveert. Dan zouden ze in de veel minder aantrekkelijke zondagtopklasse komen.

Bossche Bol

Citaat van: Niels_Zitterd op feb 15, 2011, 11:05:14

Gisteren FC Den Bosch - Fortuna Sittard (1-1). De wedstrijd was beter dan de wedstrijd in Velsen-Zuid maar nog steeds was het geen hoog niveau op het veld.
In ieder geval heeft Fortuna weer 2 hele belangrijke punten bij elkaar gesprokkeld in haar strijd om lijfsbehoud.
Dan ben ik blij dat ik die wedstrijd in Velsen niet heb gezien.
Wat er gisteravond op de mat werd gelegd in De Vliert was een parodie op een voetbalwedstrijd. Met afstand de slechtste die ik in jaren heb gezien.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Niels_Zitterd

Citaat van: Bossche Bol op feb 15, 2011, 11:43:26
Dan ben ik blij dat ik die wedstrijd in Velsen niet heb gezien.
Wat er gisteravond op de mat werd gelegd in De Vliert was een parodie op een voetbalwedstrijd. Met afstand de slechtste die ik in jaren heb gezien.

De term parodie op voetbal is de exacte term die ik voor de wedstrijd SC Telstar - Fortuna heb gebruikt :-p
Gisteren viel het nog enigszins mee wat de beide elftallen lieten zien...
Als dat de slechtste wedstrijd was die je in jaren hebt gezien kan ik alleen maar zeggen dat je verwend wordt bij FC Den Bosch :-)

Citaat van: Joost op feb 15, 2011, 11:29:37
In Almere zullen ze toch ook langzaamaan hopen dat FC Oss niet promoveert. Dan zouden ze in de veel minder aantrekkelijke zondagtopklasse komen.

Het is voor ons te hopen dat de voorsprong van 2 punten de komende weken kan worden uitgebouwd tot een redelijk veilige marge.
Ik hoop in ieder geval dat de beslissing is gevallen voor 29-4 als Almere City FC - Fortuna op het programma staat...

hgrm

Op 29/4 maak ik graag een uitzondering op mijn principe dat ik niet naar Almere ga zolang Wisman trainer is om ze uitgeleide te doen naar de topklasse...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bier und Bratwurst

denk dat ik ook maar de 29e nnaar almere ga!!
Het ene stadion is het andere niet!

betonrot

Drie corners achter trappen heeft natuurlijk helemaal niets met een parodie te maken, dat is gewoon comedy van de bovenste orde. Ik heb me suf gelachen...

Bossche Bol

Citaat van: betonrot op feb 15, 2011, 23:04:30
Drie corners achter trappen heeft natuurlijk helemaal niets met een parodie te maken, dat is gewoon comedy van de bovenste orde. Ik heb me suf gelachen...
Ik op het laatst ook maar.
Dan te bedenken dat die corners werden genomen door de man met de beste traptechniek...
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

betonrot

Citaat van: hgrm op feb 15, 2011, 16:05:14
Op 29/4 maak ik graag een uitzondering op mijn principe dat ik niet naar Almere ga zolang Wisman trainer is om ze uitgeleide te doen naar de topklasse...

Citaat van: Bier und Bratwurst op feb 15, 2011, 19:56:48
denk dat ik ook maar de 29e nnaar almere ga!!

Bereid jullie vast voor op een enerverend avondje met veel, heel veel foute songs ;)

wekke

Eindelijk nog eens vreugde op het Lisp. Het verslaan van KV maakt veel, zoniet alle, sportieve miserie van dit seizoen goed.