Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Verwijderd lid

Citaat van: Han op mrt 06, 2011, 21:24:54
Nieuwe ground bezocht; het volstrekt overbodige Mitsubishi Forklift veldje in de polder. Een mistroostige affaire in werkelijk bittere kou.

Spijt ?

Han

Citaat van: Meester op mrt 06, 2011, 21:25:23
Spijt ?

Absoluut niet. Het was voor mij een gekoesterd weerzien met (PEC) Zwolle en heb volop genoten als eenzame zonderling op de bespottelijke staantribune aan de lange zijde .
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Waarschijnlijk is alles beneden de 25 C voor jou bittere kou, maar toegegeven, het wás koud. Zwolle won wel, dat moet veel vergoed hebben.

Han

Citaat van: TeeZee op mrt 07, 2011, 10:00:28
Waarschijnlijk is alles beneden de 25 C voor jou bittere kou, maar toegegeven, het wás koud. Zwolle won wel, dat moet veel vergoed hebben.

Eigenlijk valt het reuze mee om andere temperaruren te adopteren; echter dit was venijnige Poolse waterkou met een ongehoorde chillfactor.

Anyway, het deed mij veel deugd dat beide clubs in hun originele outfit aantraden.

Vooruit:

De carnavalsoptocht in Zwolle, een stoet met tractors en aangehaakte afgejurkte feestsleepopleggers was een hallucinerende optocht down memory lane. Ik ontmoette mijn jeugvoetbalheld René IJzerman van PEC Zwolle die míj herkende. Het moet niet gekker worden.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Cyclebob

Citaat van: Han op mrt 07, 2011, 17:20:22
Anyway, het deed mij veel deugd dat beide clubs in hun originele outfit aantraden.
Wat is het originele tenue van Almere City FC / Omniworld / Sporting Flevoland / De Zwarte Schapen?
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Han

Citaat van: Cyclebob op mrt 07, 2011, 19:59:07
Wat is het originele tenue van Almere City FC / Omniworld / Sporting Flevoland / De Zwarte Schapen?

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

ðe waan

Dit seizoen wel ja. Volgend jaar kunnen ze maar zo in oranje-geel voetballen.

hgrm

Volgend jaar kunnen ze ook zomaar in de topklasse voetballen....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bier und Bratwurst

Net terug van Twente-Zenit!!
Had ik toch niet echt gedacht van te voren.
Wat een prachtige wedstrijd was dat ,3-0!!!!!



Het ene stadion is het andere niet!

AthleticHolanda

Citaat van: Bier und Bratwurst op mrt 11, 2011, 00:57:58
Net terug van Twente-Zenit!!
Had ik toch niet echt gedacht van te voren.
Wat een prachtige wedstrijd was dat ,3-0!!!!!

Ik zag dat er veel Russen waren, respect voor hun, waren ze ook nog te horen?

Nog een sjaaltje geruild? Toen wij tegen Dnipro spelen heb ik dat niet gedaan, nog steeds spijt van...

Gefeliciteerd overigens!

Voetbalhopper

Gister bij Leverkusen geweest en alles verliep zoals verwacht.

Parkeer probleem rondom het stadion, na de wedstrijd het wegkomen
Veel goals
Goal van G. Rossi
Dat het nieuwe dak prachtig moest zijn

Dat waren mijn verwachtingen vooraf en zijn allemaal uitgekomen :D

AthleticHolanda

Citaat van: yesyes op mrt 11, 2011, 18:27:50
Gister bij Leverkusen geweest en alles verliep zoals verwacht.

Parkeer probleem rondom het stadion, na de wedstrijd het wegkomen
Veel goals
Goal van G. Rossi
Dat het nieuwe dak prachtig moest zijn

Dat waren mijn verwachtingen vooraf en zijn allemaal uitgekomen :D

Waren er (veel) uitfans?

Voetbalhopper

#492
Citaat van: AthleticHolanda op mrt 11, 2011, 18:39:52
Waren er (veel) uitfans?

Mwah, ik moet zeggen het viel me niet tegen als ik eerlijk moet zijn.

In het uitvak een stuk of 30 en op de hoofdtribune zaten er heel wat meer, ik kan het moeilijk inschatten hoeveel het er ongeveer waren. En dan zaten er hier en daar nog wat los.

(update: ik heb de foto's inmiddels online op een van de laatste foto's zie je wel aardig hoeveel Spaanse fans er op het hoofdtribune zaten)

ALenstra

Zaterdagavond bij Karlsruher SC-MSV Duisburg geweest. Het Wildpark stadion is een vrij oud stadon in een bosachtige omgeving. Aan de grote haupttribune is duidelijk te zien dat die later is gebouwd. Opvallend dat er KSC-fans zijn die roodgele sjaals dragen. Zijn de kleuren van de provincie Baden Wuerttemburg. Ik kocht een kaartje van 13 euro en dat is een zitplaats in de onoverdekte kurve achter doel.  Er waren ruim 13.000 toeschouwers waarvan een paar honderd van Duisburg. Karlsruhe won met 3-1. Cristea bracht de thuisclub met een intikkertje aan de leiding en aanvoerder Iashvilli scoorde 2-0 uit een penalty. Na rust deed Duisburg wat terug door Sukalo die inkopte uit een vrije trap. Vlak voor het einde kopte Mueller de 3-1 in. Daarmee deed de thuisclub goede zaken in dedegradatiestrijd.

Bier und Bratwurst

alleen van baden
Het ene stadion is het andere niet!