Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niels_Zitterd

Wij zijn gisteren ook in Meppen geweest en het was inderdaad een leuke pot.
Ik vond overigens de sfeeractie van de Meppen fans echt schitterend!

Wij stonden ook redelijk verbaasd te kijken toen het officiële toeschouwers aantal werd omgeroepen.
De Meppen fans naast ons vonden het ook een raar getal, zij gaven aan dat er minimaal net zoveel fans waren als eerder die week toen Kickers Emden langskwam en toen waren er ruim 7.000 fans.

Desalniettemin was het gezellig druk.

Bier und Bratwurst

Ook ik was gisteren in Meppen. Voor mijn gevoel was het inderdaad ook veel drukker!!
Kan me niet voorstellen dat er maar 5000 waren. Mooie middag met leuke sfeeracties.
Het ene stadion is het andere niet!

Sebastiaan_W

Zal binnenkort wel wat foto's plaatsen. Heerlijk stadion ook. Er waren aardig wat Nederlanders, zag nl. ook nog een groep Veendam supporters en hoorde her en der wel mensen Nederlands praten. De entreeprijs beviel me ook uitstekend.

1e helft heb ik achter het doel gestaan bij de ingang. Prachtig dat Kartoffelrestaurant  achter die tribune, waar een aantal oudjes heerlijk aan de koffie en het appelgebak zaten.

2e helft heb ik aan de andere kant achter het doel gestaan, naast het uitvak. Heerlijk in het zonnetje.

Niels_Zitterd

Citaat van: witte leeuw op mei 30, 2011, 11:12:15
Zal binnenkort wel wat foto's plaatsen. Heerlijk stadion ook. Er waren aardig wat Nederlanders, zag nl. ook nog een groep Veendam supporters en hoorde her en der wel mensen Nederlands praten. De entreeprijs beviel me ook uitstekend.

1e helft heb ik achter het doel gestaan bij de ingang. Prachtig dat Kartoffelrestaurant  achter die tribune, waar een aantal oudjes heerlijk aan de koffie en het appelgebak zaten.

2e helft heb ik aan de andere kant achter het doel gestaan, naast het uitvak. Heerlijk in het zonnetje.

Dan heb je de eerste helft niet ver bij ons vandaan gestaan.
Ik heb gedurende de wedstrijd even vlug een rondje rond het stadion gemaakt om alle tribunes gevuld te fotograferen.

Was het uitvak vanaf de Nordkurve wel te horen?

Bier und Bratwurst

En ook niet ver van mij. Ik stond ook op de tribune achter de goal en heb ook lekker ff zitten eten en drinken op het terras bij het Kartoffelrestaurant.
Het ene stadion is het andere niet!

King Nothing

Ik stond ook aan die kant...

Woensdag tegen Emden waren er volgens mij wel meer, toen stond het vak naast het uitvak ook behoorlijk vol, die was nu een stuk leger.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Stadionfreund

#666
Citaat van: Bier und Bratwurst op mei 30, 2011, 10:05:03
Ook ik was gisteren in Meppen. Voor mijn gevoel was het inderdaad ook veel drukker!!
Kan me niet voorstellen dat er maar 5000 waren. Mooie middag met leuke sfeeracties.

Ik graag het was +-7.000 touschoewers! Ik ben zo gelukkig dat we kunnen worden kampioen een promoten in de Regionalliga! Magdeburg! Halle! Leipzig (slechts RB, maar in de Zentralstadion)! Kiel! Lübeck! :D

Mij Fotos: http://www.stadionfreund.de/berichte2011/0529-svm_ol.html

Video verslag: http://www.ems-tv.de/beitrag/sport/emskick-vom-30--mai-2011 (het TWEEDE Wedstrijd!)
Dem Ball hinterher - Die Reisen eines Stadionfreundes

betonrot

Lekker gehangen aan de 5de beugel vanaf de ingang gezien ;)
Eerst een krakauer gegeten en elk twee pilsjes soldaat gemaakt. Stond ik dan in mijn T-shirt toen de regen uit de hemel kwam vallen. Verder een hele boeiende wedstrijd, gezellige sfeer en een mooie sfeeractie!

SV Meppen : een aanrader!

AthleticHolanda

Citaat van: Stadionfreund op mei 31, 2011, 00:48:13
Ik graag het was +-7.000 touschoewers! Ik ben zo gelukkig dat we kunnen worden kampioen een promoten in de Regionalliga! Magdeburg! Halle! Leipzig (slechts RB, maar in de Zentralstadion)! Kiel! Lübeck! :D

Waarom komen jullie niet in de Regionalliga West?

hgrm

Zal afhangen van hoe de P/D vanuit de 3.Liga gaat.

Zoals het er nu uit ziet, degraderen er netjes 3 ploegen uit 3 verschillende regio's (Werder II naar noord, Ahlen naar west, Bayern II naar zuid).

In dat geval hoeft er geen herverdeling plaats te vinden en promoveren de kampioenen van de Oberligen naar de RL waar ze bij horen:

Hamburgliga: kampioen naar noord (geen play-off, kampioenen Bremen en Sleeswijk-Holstein mogen resp. willen niet promoveren)
NOFV-kampioenen (noord en zuid) naar noord
Niedersachsenliga: kampioen naar noord.

NRW-Liga: nr 1+2 naar west
Oberliga Süd-West: kampioen naar west

Hessenliga: kampioen naar zuid
Oberliga Baden-Württemberg: kampioen naar zuid
Bayernliga: kampioen naar zuid.


Als er nog clubs gaan omvallen (Babelsberg, Oberhausen, Koblenz....), dan wordt alles weer anders.

Babelsberg zal waarschijnlijk zakken naar de Oberliga waardoor Werder II gered wordt. Hierdoor valt er een plek open in de RL Nord. Geen idee hoe deze opgevuld gaat worden. Mocht Babelsberg in de RL gaan spelen, dan verwisselen ze gewoon met Werder II.

Als Oberhausen en/of Koblenz een extra divisie zakken, dan zakt Bayern II niet. In dat geval is er een club te veel in de RL west en één te weinig in de RL süd en zal er een club moeten worden overgeplaatst.

Hoe dan ook, het lijkt vrijwel zeker dat Meppen in de RL noord terecht gaat komen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Stadionfreund

Citaat van: hgrm op mei 31, 2011, 16:06:09
Hoe dan ook, het lijkt vrijwel zeker dat Meppen in de RL noord terecht gaat komen.
Klopt! Ik graag Meppen/Cloppenburg gaat te 99% in de RL Nord!
Dem Ball hinterher - Die Reisen eines Stadionfreundes

King Nothing

Meppen wint vanavond met 0-1 bij Güldenstern Stade en Cloppenburg verliest met 1-3 van Oldenburg.

Meppen ist meister!
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

hgrm

Mooi! Dan zetten we Meppen tegen bijvoorbeeld Lübeck of een andere grote club volgende jaar maar eens op de agenda.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hugo

Minder mooi, ik had ze graag kampioen zien worden bij Arminia Hannover. Desondanks mooi voor de club!

AthleticHolanda

Nog meer mensen gisteren in Montfoort geweest? Dit soort wedstrijden vind ik écht genieten, na verlenging versloeg de underdog Montfoort CSV Apeldoorn op een volgepakt sportpark en de vreugde was immens.

Vaak heb ik het gevoel dat ik amateurvoetbal een stuk leuker vind dan profvoetbal, in Nederland tenminste, gisteren echt een topavond gehad.