Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Hielke

Dat idee had ik ook. Sowieso vond ik beide ploegen ontzettend matig. Zeker omdat ik een dag later Stevenage, uit dezelfde divisie, uitstekend fel en verzorgd voetbal zag spelen op White Hart Lane.

Joost

Bij Roda v VVV leek het wel of ze in de pauze al shirtjes hadden gewisseld. Wat een bizar groot verschil tussen eerste en tweede helft.

Nort

Vandaag de wedstrijd Helmond Sport - Top Oss gezien, het was mijn eerste bezoek aan het stadion. Het viel niet tegen qua stadion, echter is het wel jammer dat het uitvak zo ver weg zit van de andere mensen en er dus weinig contact tussen elkaar is. De opkomst was niet slecht en dit was dan ook wel weer te danken aan het goede spel van helmond de afgelopen periode. Vandaag waren er ook weer een aantal zwart kijkers bij. De wedstrijd zelf was niet veel, maar voor €10 doe ik niet klagen, een revisit aan de Braak komt er zeker nog wel, maar dan zorg ik wel dat ik de wedstrijd tegen Eindhoven bezoek.

Cyclebob

Emmen-Eindhoven treurige vertoning qua voetbal en sfeer, vrije trap beslist de wedstrihd met 0-1. Opvallend: geen kaartjes voor uitvak beschikbaar omdat ze buiten de buscombi niemand verwachtten. Mochten we zonder kaartje voor 7 euro naar binnen.
De 1867 toeschouwrs volgens officiele opgave... Grote vraagtekens. Schatte het zelf op niet meer dan 1000. Stadion niet meer herkenbaar sinds mijn laatste visit in 1989
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

spons

Citaat van: Breda op mrt 09, 2012, 23:22:05
Met dank voor het afstoppen van VVV. Nu moeten wij zondag op de een of andere manier ook drie punten zien te pakken voor wat lucht...

Bespeur ik hier enige paniek in Breda ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: Breda op mrt 09, 2012, 23:22:05
Met dank voor het afstoppen van VVV. Nu moeten wij zondag op de een of andere manier ook drie punten zien te pakken voor wat lucht...

Wij waren ook behoorlijk opgelucht want anders was VVV op 3 punten gekomen.

Daar zag het bij rust echt niet naar uit, Roda startte heel sterk maar nadat VVV vanuit een uitbraak 2 kansen kreeg groeide het vertrouwen bij VVV. Vervolgens heb ik vrijwel de hele eerste helft naar de overkant zitten staren omdat Roda er niet aan te pas kwam. Hempte en Monteyne kregen nauwelijks vat op de buitenspelers en onze middenvelders liepen alleen maar achter hun man aan.

Na de thee was het verbijsterend anders. Roda ging niet meer rondspelen maar zorgde met een snellere balcirculatie dat juist het VVV middenveld niet meer wist waar het was. Het was toen plots wachten op de goals van Roda en gelukkig vielen die. Na de 2-1 hield Roda het tempo hoog en kwam VVV er niet meer aan te pas op die schitterende actie van Wildschut na.

Ik was echt verbaasd over dit VVV, hoe goed het de eerste helft was maar ook hoe matig de tweede.

Nort

Net terug van Rot Weiss Oberhausen, zij moesten de wedstrijd winnen om nog kans te maken op lijfsbehoud in de 3e bundesliga. Nadat wij de kaartjes hadden afgehaald en een rondje langs het stadion hadden gemaakt gingen wij naar binnen. Eenmaal binnen bleek het dat wij tussen de fanatieke supporters zaten, de opkomst was niet verkeerd voor een niet echt aansprekende tegenstander (Babelsberg). In de 2e helft werd het snel 1-0 tot vreugde van veel fans. Op het eind van de wedstrijd was het nog behoorlijk spannend, maar het bleef bij 1-0 en de supporters konden hun geluk niet op.

Ik vond het een leuk stadion om te zien, gelukkig stonden wij onder een afdak, want een groot deel van het stadion is onoverdekte terracing en dat is met dit weer nou niet echt plezierig. Een revisit kom er denk ik nog wel, maar dan wel tegen een tegenstander uit de buurt, zodat het stadion een beetje vol loopt.

Cyclebob

Vanmorgen van Drenthe naar Meppen gefietst voor SV Meppen-Hallescher SC 0-2. De bezemwagen arriveerde ondanks lekke band mooi op tijd. Mooi stadion waar de jaren 80 zijn blijven hangen, Halle had paar honderd man mee die nog de naam Chemie droegen en scandeerden. Topper: de chalet met worst en de mooie meisjes die met houten dragers bier en fris aan de man brachten. Door de FC Eindhoven dragende bezemwagen nog Veendam supporters tegengekomen die hier kind aan huis zijn. Geslaagd dagje.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

cafebac

Citaat van: Breda op mrt 09, 2012, 23:22:05
Met dank voor het afstoppen van VVV. Nu moeten wij zondag op de een of andere manier ook drie punten zien te pakken voor wat lucht...

Ik hoop dat Fred zondag weer wat lucht krijgt. Puur uit eigenbelang want voor Fred hoeft het voor mij niet :)

TeeZee

Gisteren met hgrm naar Spakenburg - Rijsnburg gegaan, de nummers 1 en 2 van de zaterdag topklasse. Ik heb me kostelijk vermaakt. Jammer van de trommels en figuren die met hun eigen feestje bezig waren i.p.v. de wedstrijd, maar toch was de sfeer bovengemiddeld goed. Rijnsburg begon sterker aan de wedstrijd, maar na een gemiste penalty ging het hopeloos mis. Binnen no-time stond het 3-0 voor de thuisploeg. Voor de rust werd het nog 3-1 en had ik sterk het gevoel dat de wedstrijd nog niet gespeeld was. Niets bleek minder waar, want Spakenburg liep nog uit naar 5-1. Het was leuk om Ricky van de Bergh nog eens te zien spelen, doodzonde dat hij zijn vrije trap niet op de lat schoot.

Af en toe kwam het zonnetje tevoorschijn en dat was best prettig, want ik had het weer eens koud. Ook nog even een kort blikje geworpen op het dorp zelf (figuurlijk, de boetes voor zwerfafval zijn recentelijk flink verhoogd) en dat gaf weer een surrealistisch gevoel. Voor stadsmensen als ondergetekende is nauwelijks te bevatten dat ze nog bestaan anno 2012, die sprookjesachtige plaatsjes.

Voetbalhopper

Gister bij Chelsea-Stoke geweest. Sfeer kennen ze op Stamford Bridge niet, voetbal was ook niet best. Ik vond het stadion wel prachtig.
Londen zelf vind ik ook niet geweldig.

Peenvogel

Wederom een geslaagde trip, helaas kon Feyenoord geen passend vervolg geven toen we weer terug in Nederland waren. Wie raad waar dit is zonder op mijn site te kijken wint eeuwige roem.


Joost


Peenvogel

Je kunt de roem over twee dagen bij het postkantoor ophalen, ik stuur hem straks op.

AthleticHolanda

@hgrm, ben je nog naar de derby van Düren geweest, ben benieuwd hoe het was, leeft dat een beetje op zo'n laag niveau?