Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Joost

Dit weekend een double date met meneer AH. Zaterdag eerst naar Overloon geweest voor de derby tussen SSS '18 en Volharding uit het naburige Vierlingsbeek. Vermakelijke pot, geen goals. Wel heel gek om in 2e Klasse zoveel publiek te zien (1500) en dan nog clubgrensrechters te hebben.

Vandaag via het Heuvelland en Aubel naar Sprimont-Comblain Sport gereden. Die hadden Etoile Elsautoise te gast. Er was sinds het bezoek van Hgrm, foto's elders te vinden hier,  een nieuwe tribune gebouwd op de plaats van de oude en een kleine Telstarachtig dingetje neergezet achter een van de doelen. Wedstrijd was amusant, vooral de tweede helft. De locatie zoals veel vaker in de Ardennen fantastisch. Ondanks het druilerig weer dus een fijne middag gehad.

hgrm

Citaat van: Joost op apr 09, 2012, 22:51:08
Vandaag via het Heuvelland en Aubel naar Sprimont-Comblain Sport gereden. Die hadden Etoile Elsautoise te gast. Er was sinds het bezoek van Hgrm, foto's elders te vinden hier, 

In Sprimont ben ik nooit geweest....Wel in Aubel.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

Citaat van: Joost op apr 09, 2012, 22:51:08
Vandaag via het Heuvelland en Aubel naar Sprimont-Comblain Sport gereden.

En het veld van Elsaute zelf niet te vergeten!

Joost

#1023
Citaat van: hgrm op apr 09, 2012, 22:53:37
In Sprimont ben ik nooit geweest....Wel in Aubel.
Klopt, maar ik was in de war met Wallonia Walhain.
De foto's van Sprimont zag ik on Ansgars site.

Ik zal verderop deze week wel een klein stukje plaatsen.

TeeZee

Citaat van: hstevenm op apr 09, 2012, 22:33:34Voor het eerst in engeland mensen op het veld gezien na de 2-1 stond er een mannetje of 15 op het veld. Wat zal hen straf zijn verwachten jullie? ze werden namelijk niet afgevoerd.
In Engeland staat daar de doodstraf op.

Ik ben ook op het eiland geweest en ondanks de oneindige triestesse van Liverpool en omgeving heb ik me uitstekend vermaakt bij zowel Tranmere Rovers (voor 5 pond naar binnen!) en Liverpool FC. Engeland en Schotland blijven voor mij toch met afstand dé voetballanden.

Skipperdinho

Gister naar AGOVV-Helmond Sport geweest. Daar een makkelijke overwinning geboekt en de periodetitel gepakt. Sfeer kwam alleen maar uit het uitvak en na de terugkomst in Helmond de spelers opgewacht en feestje in het supporterscafe gehad. Al met al een mooie dag gehad gister.

georgesv

Citaat van: Joost op apr 09, 2012, 22:51:08
Dit weekend een double date met meneer AH. Zaterdag eerst naar Overloon geweest voor de derby tussen SSS '18 en Volharding uit het naburige Vierlingsbeek. Vermakelijke pot, geen goals. Wel heel gek om in 2e Klasse zoveel publiek te zien (1500) en dan nog clubgrensrechters te hebben.

Vandaag via het Heuvelland en Aubel naar Sprimont-Comblain Sport gereden. Die hadden Etoile Elsautoise te gast. Er was sinds het bezoek van Hgrm, foto's elders te vinden hier,  een nieuwe tribune gebouwd op de plaats van de oude en een kleine Telstarachtig dingetje neergezet achter een van de doelen. Wedstrijd was amusant, vooral de tweede helft. De locatie zoals veel vaker in de Ardennen fantastisch. Ondanks het druilerig weer dus een fijne middag gehad.
heb je foto's die je kan posten van Aubel en Sprimont?

hstevenm

Citaat van: TeeZee op apr 10, 2012, 09:35:21
In Engeland staat daar de doodstraf op.

Ik ben ook op het eiland geweest en ondanks de oneindige triestesse van Liverpool en omgeving heb ik me uitstekend vermaakt bij zowel Tranmere Rovers (voor 5 pond naar binnen!) en Liverpool FC. Engeland en Schotland blijven voor mij toch met afstand dé voetballanden.

En in het bijzonder nog clubs of? met de auto of vliegen?

TeeZee

Citaat van: hstevenm op apr 10, 2012, 22:58:13
En in het bijzonder nog clubs of? met de auto of vliegen?
Geen clubvoorkeur. Geen voorkeur voor auto of vliegen of boot of trein.

Hugo

Citaat van: TeeZee op apr 10, 2012, 09:35:21
Ik ben ook op het eiland geweest en ondanks de oneindige triestesse van Liverpool en omgeving heb ik me uitstekend vermaakt bij zowel Tranmere Rovers (voor 5 pond naar binnen!) en Liverpool FC. Engeland en Schotland blijven voor mij toch met afstand dé voetballanden.

Die 5 pond verklaart wel de opvallend hoge gate bij Tranmere.

TeeZee

Citaat van: Hugo op apr 11, 2012, 20:00:08
Die 5 pond verklaart wel de opvallend hoge gate bij Tranmere.
Ja, maar ik vond het met 8526 man niet eens echt vol zitten.

Joost

Ik heb een regelrecht horrorweekend al was het wel te verwachten.

Eerst zag ik Alemannia onnodig verliezen in Duisburg waardoor de handhavingskansen weer kleiner geworden zijn.
Terug thuis hoor ik Exeter 0-2 voor komen in Rochdale en daarmee plots weer terug in de race voor behoud komen. Totdat het in de laatste 11 minuten 3-2 wordt en handhaving alleen theoretisch nog mogelijk is.
En morgen zal ik hoogstwaarschijnlijk Heerlen Sport zien degraderen.

hgrm

Voetbaltechnisch gaat het geen topweekend worden; De Amsterdammers zullen ongetwijfeld weer een stap dichter bij het kampioenschap komen.
Qua honkbal heeft het weekend al meer geboden dan verwacht. Donderdagavond haalden de jonge honden van HCAW verdiend een punt tegen het sterke Hoofddorp. Er was zelfs tot de laatste bal kans op meer. Zaterdag was de pitcher van Hoofddorp niet te raken. Met kunst en vliegwerk hield HCAW de boel ook 8 innings dicht, maar uiteindelijk kon Hoofddorp in de 9e een puntje maken, wat genoeg bleek te zijn voor de winst. Desondanks heerst een gevoel van tevredenheid dat HCAW al twee wedstrijden gelijkwaardig is aan een subtopper. Hopelijk valt het kwartje morgen naar de Bussumse kant.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

spons

Citaat van: Joost op apr 14, 2012, 21:32:40
Ik heb een regelrecht horrorweekend al was het wel te verwachten.

Eerst zag ik Alemannia onnodig verliezen in Duisburg waardoor de handhavingskansen weer kleiner geworden zijn.
Terug thuis hoor ik Exeter 0-2 voor komen in Rochdale en daarmee plots weer terug in de race voor behoud komen. Totdat het in de laatste 11 minuten 3-2 wordt en handhaving alleen theoretisch nog mogelijk is.
En morgen zal ik hoogstwaarschijnlijk Heerlen Sport zien degraderen.

Maakte de overwinnnig bij Groningen nog wat goed ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hugo

Citaat van: hgrm op apr 14, 2012, 21:55:23
Voetbaltechnisch gaat het geen topweekend worden; De Amsterdammers zullen ongetwijfeld weer een stap dichter bij het kampioenschap komen.

Zucht, dat het je club niet is weten we nu maar kan je nog steeds geen "Ajax" schrijven?