Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

KoenvdD

Citaat van: Bakkie op jul 26, 2022, 12:18:49
Iemand ervaring met NK Olimpija Ljubljana? Ik ben in de buurt en as donderdag spelen ze thuis tegen Sepsi OSK (Conference League).

2,5 jaar geleden geweest. Hypermoderne bak, ultras achter het doel, pivo was goed en kaartjes aan de deur te verkrijgen.

Olav

Citaat van: Bakkie op jul 26, 2022, 12:18:49
Iemand ervaring met NK Olimpija Ljubljana? Ik ben in de buurt en as donderdag spelen ze thuis tegen Sepsi OSK (Conference League).

Niet geweest, maar volg ze wel. Stadion is groot, dus zal zeker plek zijn. Hebben een fanatieke harde kern, maar er is een kans dat ze boycotten of iets. Beetje rommelig binnen de club momenteel. Vorige wedstrijd moesten ze volgens mij zonder publiek afwerken.

De stad Ljubljana is super.

Bakkie

#5282
Bedankt voor de reacties. Ik ga de stad icm de wedstrijd bezoeken. ik ben benieuwd!
Als ik iedereen moet geloven, is Ljubljana alleen al zeker de moeite waard om te bezoeken.

Rob1977_PSV

#5283
Dat gaat je zeker niet tegenvallen, Ljubljana is een geweldig mooie, gezellige compacte stad. Ik ben niet bij het voetbal geweest 2 jaar geleden overigens.
Gewoon doen. Veel plezier!

Zelf ben ik volgende week zondag bij Stade Rennes; heeft iemand hier ervaring mee? Ik zag dat het stadion best een eindje buiten het centrum gelegen is.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Ontour49

Binnenkort ga ik met vrienden naar Mallorca. Zag voorbij komen dat RCD Mallorca dan tegen Real Betis speelt. Nu had ik even op de site gekeken maar er is helemaal geen info over de kaartverkoop. Iemand bekend met de kaartverkoop daar?

spons

Citaat van: Ontour49 op jul 30, 2022, 18:18:18
Binnenkort ga ik met vrienden naar Mallorca. Zag voorbij komen dat RCD Mallorca dan tegen Real Betis speelt. Nu had ik even op de site gekeken maar er is helemaal geen info over de kaartverkoop. Iemand bekend met de kaartverkoop daar?

Gewoon voor de wedstrijd aan de kassa
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Ontour49

Citaat van: spons op jul 30, 2022, 20:59:54
Gewoon voor de wedstrijd aan de kassa
Oké thanks!

jona93

mss beetje aan de late kant maar waar kan je parkeren bij het Philips stadion zonder je blauw te moeten betalen?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

watergatehopper

#5288
Citaat van: jona93 op aug 09, 2022, 15:37:51
mss beetje aan de late kant maar waar kan je parkeren bij het Philips stadion zonder je blauw te moeten betalen?

Parking Lot op de Kastanjelaan is een optie. Wel op tijd komen is meestal wel druk. Ongeveer €3,- per uur. Ik weet niet of je dat scheel betalen vindt maar voor NL'se begrippen is dat zeer acceptabel.

Of is dit voor vanavond bedoeld? Dan is beetje in jouw post eerder rijkelijk ;) Veel plezier!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

headout

Heeft iemand een tip mbt parkeren rondom Beerschot? Ik heb vooraf voldoende tijd, achteraf zou het fijn zijn om redelijk snel weg te kunnen zijn :-)
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

watergatehopper

Citaat van: headout op aug 12, 2022, 11:22:16
Heeft iemand een tip mbt parkeren rondom Beerschot? Ik heb vooraf voldoende tijd, achteraf zou het fijn zijn om redelijk snel weg te kunnen zijn :-)

Ik zou je tijd benutten om een parkeerplaats te zoeken. Redelijk drama daar. Succes en veel plezier!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Vinnn

Kan iemand mij helpen aan 2 kaarten voor RKC - Feyenoord op 21/8?

Sander11

Welke steden zijn vanaf Stansted airport makkelijk met OV te bezoeken, normaal pak ik dit vliegveld alleen als ik naar Londen ga. Zou graag eens wat anders willen bezoeken.
HEYA DEN BOSCH!

Arjen

Met de trein kun je in een half uur naar Cambrigde en van daaruit mogelijk verder.

Dieter

Citaat van: headout op aug 12, 2022, 11:22:16
Heeft iemand een tip mbt parkeren rondom Beerschot? Ik heb vooraf voldoende tijd, achteraf zou het fijn zijn om redelijk snel weg te kunnen zijn :-)

Park and Ride Schoonselhof. Van daar vertrekt er een tram naar het centrum die langs het Kiel passeert.