Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 35 gasten bekijken dit topic.

ALenstra

Met bus kan je ook naar Colchester.

Ontour49

Citaat van: Ontour49 op jul 30, 2022, 18:18:18
Binnenkort ga ik met vrienden naar Mallorca. Zag voorbij komen dat RCD Mallorca dan tegen Real Betis speelt. Nu had ik even op de site gekeken maar er is helemaal geen info over de kaartverkoop. Iemand bekend met de kaartverkoop daar?
Tickets staan online, minimaal €70 per ticket. Dikke doei natuurlijk.

Nort

Citaat van: ALenstra op aug 13, 2022, 22:36:15
Met bus kan je ook naar Colchester.
Die zou ik alleen doen als je ooit de 92 wil complementeren of als je graag klaagt over saaie stadions.

Ontopic: Vanaf Stansted gaat een rechtstreekse trein naar Leicester met stops in o.a. Cambridge en Peterborough en vanaf daar ben je ook zo in Derby/Nottingham en meer...

jona93

Citaat van: watergatehopper op aug 09, 2022, 20:15:01
Parking Lot op de Kastanjelaan is een optie. Wel op tijd komen is meestal wel druk. Ongeveer €3,- per uur. Ik weet niet of je dat scheel betalen vindt maar voor NL'se begrippen is dat zeer acceptabel.

Of is dit voor vanavond bedoeld? Dan is beetje in jouw post eerder rijkelijk ;) Veel plezier!
Was idd voor de wedstrijd tegen Monaco gelukkig parking gevonden aan fellenoord op 5min stappen
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Berend11

Hoe ver van te voren worden de exacte tijden van de Ekstraklasa van Polen bekend?
Wij gaan het weekend van 22 oktober naar Polen en vragen ons af wanneer bekend wordt wie op welke dag speelt.

Olav

Citaat van: Berend11 op aug 15, 2022, 10:47:57
Hoe ver van te voren worden de exacte tijden van de Ekstraklasa van Polen bekend?
Wij gaan het weekend van 22 oktober naar Polen en vragen ons af wanneer bekend wordt wie op welke dag speelt.

90minut.pl heeft alle info het eerst, zal zo'n drie weken van tevoren bekend zijn.

http://www.90minut.pl/liga/1/liga12330.html

cornederuiter

Hoe kan men normaal inloggen bij Standard Luik voor tickets? Elke keer geeft die aan: AccountNotPassedFromOCE
Mijn telefoonnummer staat er wel aan gekoppeld.

maikelll043

Citaat van: cornederuiter op aug 15, 2022, 11:41:17
Hoe kan men normaal inloggen bij Standard Luik voor tickets? Elke keer geeft die aan: AccountNotPassedFromOCE
Mijn telefoonnummer staat er wel aan gekoppeld.

Heb je een RED Card ? anders kun je niet inloggen

cornederuiter

Citaat van: maikelll043 op aug 15, 2022, 14:24:02
Heb je een RED Card ? anders kun je niet inloggen

Nee, die heb ik dus niet. Maar zie dat je die dus alleen ter plekke kan regelen en niet online.

Iemand die eventueel wel een Red card heeft? Zit er aan te denken om zondag naar Standard - Leuven te gaan.

maikelll043

Citaat van: cornederuiter op aug 15, 2022, 15:45:28
Nee, die heb ik dus niet. Maar zie dat je die dus alleen ter plekke kan regelen en niet online.

Iemand die eventueel wel een Red card heeft? Zit er aan te denken om zondag naar Standard - Leuven te gaan.

Stuur mij maar een PB met waar je wilt zitten

DannyH79

Iemand ervaring met kaartjes kopen voor Genk? Hoeveel dagen voor de wedstrijd begint de verkoop meestal?

Eventueel ook iemand ervaring met Wuppertaler? Zijn deze online te kopen?
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

jdebruin96

Citaat van: DannyH79 op aug 22, 2022, 12:46:04
Iemand ervaring met kaartjes kopen voor Genk? Hoeveel dagen voor de wedstrijd begint de verkoop meestal?

Eventueel ook iemand ervaring met Wuppertaler? Zijn deze online te kopen?

Dacht Genk 2 weken en Wuppertaler gewoon aan de kassa doen

DannyH79

Citaat van: jdebruin96 op aug 22, 2022, 12:58:18
Dacht Genk 2 weken en Wuppertaler gewoon aan de kassa doen

Dank je, dan zal Genk wel een deze dagen de voorverkoop starten.

Bij Wuppertaler loop je niet het risico geen kaartje te kunnen krijgen als je op de bonnevooi er naartoe gaat?
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

ALenstra

Ik weet niet. Zijn die altijd uitverkocht?

DannyH79

Citaat van: ALenstra op aug 22, 2022, 17:06:01
Ik weet niet. Zijn die altijd uitverkocht?

Vast niet,  maar ben altijd iemand die zekere voor het onzekere neemt haha
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper