Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mokum1900

Hier toevallig mensen die contacten hebben bij Widzew Lodz ? zoek een kaart tegen Legia Warschau , maar dit schijnt erg lastig te zijn.
zoveel andere smaken zijn er niet op de vrijdagavond om te vincken.
Waar je ook gaat ik volg je overal

Hunebed on tour

Iemand enig ervaring met tickets kopen voor de derby St. Pauli tegen HSV en of dat enigszins reëel is?
Wedstrijd staat gepland voor 15 oktober.

FC_Emmen

Als je maar genoeg er voor wil betalen zal het wel lukken.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

ALenstra

Op de reguliere manier voor normale prijzen gaat niet lukken denk ik. En via de zwarte markt houdt risico's in.

rogo_breda

Wil die ook nog een keer bezoeken. Zijn er ticketsites die deze aanbieden dan?
Ik heb wel een contact, maar dat is via via en voor deze wedstijd vrij kansloos vrees ik.

Lukasz

Citaat van: Hunebed on tour op jul 24, 2022, 21:22:22
Iemand enig ervaring met tickets kopen voor de derby St. Pauli tegen HSV en of dat enigszins reëel is?
Wedstrijd staat gepland voor 15 oktober.
Onlangs via Groundhopticket tickets voor St. Pauli kunnen regelen, al was dat niet voor een derby. Je zou even contact met ze op kunnen nemen via de website/Twitter om te vragen of ze verwachten tickets beschikbaar te hebben en tegen welke prijs. Ik vermoed wel dat ze gezien het affiche redelijk prijzig zullen zijn.

Voetbalman

Chelsea - West Ham, zondag 4 september. Iemand die me op weg kan zetten naar 1 ticket?

Voetbalman

Tweede vraag. In 2015 kocht ik nog online enkele tickets voor MVV - Roda op de Angel Side-tribune. Was toen heel wat animo, de voorbije jaren werd dat wat grimmiger nog.

Online tickets zullen niet meer aangeboden worden lijkt me. Iemand die me op weg kan zetten voor 4 tickets? Goede (en brave) kameraden zouden de sfeer wel eens willen opsnuiven die dag.

Joost

Citaat van: Voetbalman op jul 27, 2022, 15:38:36
Tweede vraag. In 2015 kocht ik nog online enkele tickets voor MVV - Roda op de Angel Side-tribune. Was toen heel wat animo, de voorbije jaren werd dat wat grimmiger nog.

Online tickets zullen niet meer aangeboden worden lijkt me. Iemand die me op weg kan zetten voor 4 tickets? Goede (en brave) kameraden zouden de sfeer wel eens willen opsnuiven die dag.

De afgelopen jaren was er altijd vrije verkoop. Ze sluiten wel enkele postcodes uit maar dat is geen belemmering.

Je mag er overigens van uit gaan dat er geen uitsupporters zijn.

Voetbalman

Citaat van: Joost op jul 27, 2022, 20:55:34
De afgelopen jaren was er altijd vrije verkoop. Ze sluiten wel enkele postcodes uit maar dat is geen belemmering.

Je mag er overigens van uit gaan dat er geen uitsupporters zijn.

Zou het vanuit België lukken denk je?

Bedankt voor de reactie Joost.

Joost

Citaat van: Voetbalman op jul 27, 2022, 21:22:51
Zou het vanuit België lukken denk je?

Bedankt voor de reactie Joost.

Aangezien je een ticket per e-mail krijgt kun je rustig invullen dat je op het Fortunahof 68 te Maastricht woont.

Voetbalman

Ah oké, got it. Bedankt voor de tip -)

rogo_breda

Citaat van: Voetbalman op jul 26, 2022, 18:32:34
Chelsea - West Ham, zondag 4 september. Iemand die me op weg kan zetten naar 1 ticket?
Anders dan via Marktplaats of dure ticketbureaus zijn er weinig opties vrees ik.

Sander11

Goedemorgen,

Iemand die mij aan 1 ticket kan helpen voor KV Oostende v KV Mechelen, is alleen verkoop voor geregistreede supporters.
HEYA DEN BOSCH!

jdebruin96

Citaat van: Sander11 op jul 29, 2022, 09:30:26
Goedemorgen,

Iemand die mij aan 1 ticket kan helpen voor KV Oostende v KV Mechelen, is alleen verkoop voor geregistreede supporters.

Stuur maar dm, ben er in 2020 nog geweest dus ga er vanuit dat m'n account nog geldig is