Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Bakkie

Tickets voor UD Ibiza, zijn die gewoon bij het stadion te koop of moet ik die online bestellen?

Bakkie

Tickets voor UD Ibiza, kan ik die bij het stadion kopen of moet ik dat online doen?

Lukasz

#3902
Citaat van: Bakkie op aug 06, 2022, 13:36:34
Tickets voor UD Ibiza, kan ik die bij het stadion kopen of moet ik dat online doen?
Kan zo te zien online, via deze website.

Aanstaande maandag begint de general sale voor Luton Town - Sheffield United. Is hier wellicht iemand met een purchasing history die me zou kunnen helpen met een ticket?

Hunebed on tour

Kan iemand mij helpen met het aanschaffen van tickets voor Club Brugge - Cercle Brugge op 2 september?

fcbisart

Laat maar weten, heb een seizoenkaart

Appie_M

Goedemorgen allen,

Heeft iemand enig idee hoe ik aan kaarten kan komen voor Hongarije - Italië op 26 september? Ik kan online niet echt duidelijk informatie vinden en mijn Hongaars is een beetje nonexistent vrees ik.

Semper Fidelis

Citaat van: Appie_M op aug 15, 2022, 09:39:22
Goedemorgen allen,

Heeft iemand enig idee hoe ik aan kaarten kan komen voor Hongarije - Italië op 26 september? Ik kan online niet echt duidelijk informatie vinden en mijn Hongaars is een beetje nonexistent vrees ik.

Ik ben zo'n 6 jaar geleden naar Hongarije - Andorra geweest in het stadion van Ferencvaros en volgens mij herinnering heb ik daar toen -na veel moeite- kaarten kunnen halen. Ik zie op de site van de Hongaarse voetbalbond dat er wel een venster is met "match ticket", maar daar staat nog geen wedstrijd, zie: https://meccsjegy.mlsz.hu/ .

Ik gebruik Google Chrome en daar kan je de pagina zo vertalen, want mijn Hongaars houdt ook niet over ;)

Voetbalman

Is er iemand in de mogelijkheid om 2 tickets aan te schaffen voor Utrecht - Ajax? Nieuw forumlid die met z'n zoontje graag zou gaan kijken.

wekke

Citaat van: Voetbalman op aug 18, 2022, 21:50:57
Is er iemand in de mogelijkheid om 2 tickets aan te schaffen voor Utrecht - Ajax? Nieuw forumlid die met z'n zoontje graag zou gaan kijken.

Net nagekeken en mijn clubcard is jammer genoeg niet meer geldig. Kost blijkbaar tegenwoordig ook 10 euro om te vernieuwen

Voetbalman

Citaat van: wekke op aug 19, 2022, 23:57:10
Net nagekeken en mijn clubcard is jammer genoeg niet meer geldig. Kost blijkbaar tegenwoordig ook 10 euro om te vernieuwen

Bedankt voor het nazicht. Hij gaat de club eens mailen om te kijken wat er mogelijk is.

DannyH79

Citaat van: wekke op aug 19, 2022, 23:57:10
Net nagekeken en mijn clubcard is jammer genoeg niet meer geldig. Kost blijkbaar tegenwoordig ook 10 euro om te vernieuwen

Ik heb vorig jaar mijn clubcard verlengd,  kost idd 10 euro,  maar die kreeg ik terug via de eerst volgende bestelling.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

JoostK1997

05-11-2022 is de wedstrijd Leeds United - Bournemouth , de kaartverkoop is nog niet gestart maar heeft iemand ervaring met Leeds united in de premier league? Zit meestal vol dacht ik zelf altijd dus geen idee of 6 kaarten haalbaar is om te scoren in de (indien mogelijke) general sale...
Zit hier misschien iemand of meerdere met een booking history van Leeds united om ons te helpen?

Nort

Citaat van: JoostK1997 op aug 24, 2022, 13:54:51
05-11-2022 is de wedstrijd Leeds United - Bournemouth , de kaartverkoop is nog niet gestart maar heeft iemand ervaring met Leeds united in de premier league? Zit meestal vol dacht ik zelf altijd dus geen idee of 6 kaarten haalbaar is om te scoren in de (indien mogelijke) general sale...
Zit hier misschien iemand of meerdere met een booking history van Leeds united om ons te helpen?
Het is vragen naar de bekende weg, maar gezien Leeds ooit nog op m'n agenda staat heb ik het even voor je uitgezocht.

Verkoop voorwaarden Leeds - Everton
Prices: Category A
Phase 1 - My Leeds Priority Members: 1pm Tues 9th Aug - ALLOCATION SOLD OUT
Phase 2 - All My Leeds Members: 1pm Wed 10th Aug - ALLOCATION SOLD OUT
Phase 3 - Ticket Exchange opens for Season Ticket Holders to return their seats: 5pm Wed 10th Aug
Phase 4 - Ballot registrations open to all My Leeds Members: 9am Thurs 11th Aug - click here to apply.
Phase 4 - Ballot closes: Midnight Fri 12th Aug
Phase 4 - Ballot is run: Successful applicants notified on / around Mon 15th Aug
Phase 5 - Ticket Exchange seats onsale to My Leeds Priority & My Leeds+ Members: 10.30am Thurs 18th Aug
Phase 5 - Ticket Exchange seats onsale to All My Leeds Members: 10.30am Fri 19th Aug
Phase 6 - Ticket Forwarding available for Season Ticket Holders: 9am Mon 22nd Aug

Kortom, je moet member zijn om kaartjes te kopen voor PL wedstrijden en dan zul je er ook nog wel max. 1 of 2 per membershop kunnen kopen. Aan een booking history heb je dus niks.

FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ksclgiov282

Misschien dat het lukt in general sale bij bekerwedstrijden tegen clubs in lagere divisies? Maar afgelopen woensdag in de league cup wedstrijd tegen Barnsley zat het toch ook weer zeer goed vol dus zelfs dat lijkt me moeilijk. Zou deze ook nog graag eens in zijn huidige vorm bezoeken voor ze gaan verbouwen.