Hoofdmenu

Voetbalboeken

Gestart door TeeZee, nov 13, 2007, 14:17:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Voor de liefhebber: het stadioncomplex van F. Reurink wordt nu op Marktplaats te koop aangeboden.

wekke

Citaat van: Sebastiaan_W op mei 20, 2022, 21:34:27
Voor de liefhebber: het stadioncomplex van F. Reurink wordt nu op Marktplaats te koop aangeboden.

Wat is dat boek eigenlijk echt waard? Ik heb het enkele weken geleden nog via tweedehands verkocht voor 25 euro.

DannyH79

Citaat van: wekke op mei 21, 2022, 15:14:45
Wat is dat boek eigenlijk echt waard? Ik heb het enkele weken geleden nog via tweedehands verkocht voor 25 euro.

Ik heb hem destijds voor 50 euro 2e hands gekocht.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Sebastiaan_W

Citaat van: wekke op mei 21, 2022, 15:14:45
Wat is dat boek eigenlijk echt waard? Ik heb het enkele weken geleden nog via tweedehands verkocht voor 25 euro.

Wat de gek ervoor betaald.

Stadiumhopper

Ik heb thuis een aantal boeken liggen die ik wil verkopen. Voordat ik ze op Marktplaats zet wil ik jullie de mogelijkheid geven om er over te nemen. Dit zijn de boeken:

Undercover Hooligan - James Bannon - ISBN 97890 8975 2918
Blades Business Crew - Steve Cowens - ISBN 0 9530847 8 7
Rolling with the 6.57 Crew - Cass Pennant - ISBN 978 1 84454 072 3
Paul Baaijens - Matchday! - ISBN 978 90 295 1010 3
Casuals - Phil Thornton - ISBN 9781903854143

Heb ook nog de DVD The other side of the heart is white thuis liggen. Een DVD over Feyenoord.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

FCT1980

Citaat van: Feijenoorder op mei 26, 2022, 19:24:04
Ik heb thuis een aantal boeken liggen die ik wil verkopen. Voordat ik ze op Marktplaats zet wil ik jullie de mogelijkheid geven om er over te nemen. Dit zijn de boeken:

Undercover Hooligan - James Bannon - ISBN 97890 8975 2918
Blades Business Crew - Steve Cowens - ISBN 0 9530847 8 7
Rolling with the 6.57 Crew - Cass Pennant - ISBN 978 1 84454 072 3
Paul Baaijens - Matchday! - ISBN 978 90 295 1010 3
Casuals - Phil Thornton - ISBN 9781903854143

Heb ook nog de DVD The other side of the heart is white thuis liggen. Een DVD over Feyenoord.

Wat vraag je voor deze boeken? Ik heb wel interesse in het boek van de BBC.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Stadiumhopper

Citaat van: FCT1980 op mei 27, 2022, 23:20:21
Wat vraag je voor deze boeken? Ik heb wel interesse in het boek van de BBC.

Als je het op komt halen gratis, als ik het op moet sturen dan alleen de verzendkosten. Ze liggen toch op de plank al jaren stof te happen.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

FCT1980

Citaat van: Feijenoorder op mei 28, 2022, 19:49:26
Als je het op komt halen gratis, als ik het op moet sturen dan alleen de verzendkosten. Ze liggen toch op de plank al jaren stof te happen.

Ik stuur je pb :)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

rogo_breda

Op Marktplaats staat ook een mooi fotoboek. The Game Revisited van Stuart Roy Clarke.

Joost

Citaat van: rogo_breda op mei 30, 2022, 17:51:28
Op Marktplaats staat ook een mooi fotoboek. The Game Revisited van Stuart Roy Clarke.

Die staat hier in de kast maar is grotendeels een verzameling van zijn eerdere fotoboeken.

hgrm

Gratis op te halen in Hilversum voor de liefhebber:

Een jaargang of 20 van het Duitse blad 11 Freunde, een wat alternatiever voetbalblad dat schrijft over fancultuur, stadions, geschiedenis etc.

Wordt geleverd in verhuisdozen met gratis hernia. Aan versturen per post ga ik niet beginnen, dat is onbegonnen werk en veel te duur. Over meenemen naar en overdragen bij een leuke (amateur)wedstrijd is altijd te praten.

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

ALenstra

Ik zag in een tijdschriftenzaak op Utrecht Centraal een reisgids over voetbal in Londen van Santos.

Stadiumhopper

Citaat van: ALenstra op okt 07, 2022, 08:43:17
Ik zag in een tijdschriftenzaak op Utrecht Centraal een reisgids over voetbal in Londen van Santos.

Dat klopt. Santos heeft een London reisgids uitgebracht en op Spotify een podcast reeks over London. Panenka heeft laatst een groundhopgids voor de BeNeLux uitgebracht.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

hgrm

Citaat van: hgrm op okt 06, 2022, 22:52:30
Gratis op te halen in Hilversum voor de liefhebber:

Een jaargang of 20 van het Duitse blad 11 Freunde, een wat alternatiever voetbalblad dat schrijft over fancultuur, stadions, geschiedenis etc.

Wordt geleverd in verhuisdozen met gratis hernia. Aan versturen per post ga ik niet beginnen, dat is onbegonnen werk en veel te duur. Over meenemen naar en overdragen bij een leuke (amateur)wedstrijd is altijd te praten.

Ik heb ze vandaag in vier verhuisdozen gedaan. Het is vanaf nummer 35 (2004) tot nu vrijwel compleet.
Eveneens af te halen: VI en Kicker seizoenspecials vanaf ongeveer 1995 tot nu.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Jarowi

Ik heb het Stadioncomplex nog in de aanbieding. Staat op Marktplaats voor €30,-. Is in goede staat, alleen de plastic kaft ontbreekt, dus je hebt het originele boek in handen.