Hoofdmenu

DB-Angebote

Gestart door AthleticHolanda, okt 12, 2008, 21:52:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ici c est Paris

Citaat van: RKSVW op dec 11, 2008, 01:34:12
Feit is dat je ver vantevoren moet gaan boeken.
Vanaf Eelde kun je helaas niet naar Bayern vliegen.
Als je een week of 2 vantevoren boekt zijn vaak de €59 aanbiedingen nog geldig dus dan kan je voor €108 p.p. op en neer.
Niet goedkoop maar wel comfortabeler dan het hel stuk in 1 keer te rijden.
Ik raad eigenlijk aan met zijn tweeen te rijden en een goedkoop hotelletje te zoeken en nog wat wedstrijden in de lagere liga's erom heen te plannen. Dan lonen de extra kosten en rit zich tenminste.
----------------
Now playing: Black Sabbath - Hole In The Sky
via FoxyTunes

Ik vind zoiezo dat met de auto een interessantere manier van reizen is, zeker op het gebied van groundhopping. Bijvoorbeeld naar Parijs kan je gewoon het vliegtuig nemen, maar onderweg zijn er nog tal van interessante grounds te bezichtigen, iets wat met het vliegtuig zoiezo langs je heen gaat.

RKSVW

Citaat van: Ici c est Paris op dec 11, 2008, 17:41:13
Ik vind zoiezo dat met de auto een interessantere manier van reizen is, zeker op het gebied van groundhopping. Bijvoorbeeld naar Parijs kan je gewoon het vliegtuig nemen, maar onderweg zijn er nog tal van interessante grounds te bezichtigen, iets wat met het vliegtuig zoiezo langs je heen gaat.
En ook daar ben ik het 100% met je eens ;)

Stadionhopper

Voor wie Duitsland binnen 1 maand compleet wil hebben is er nu de Deutschland Pass.

Voor 299 Euro (249 Euro jongeren tot 27) kun je nu 1 maand lang door Duitsland reizen. Deze aanbieding geldt vanaf 14 juni tot en met 31 augustus.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Stadionfreund

Citaat van: Stadionhopper op jun 15, 2009, 19:41:08
Voor wie Duitsland binnen 1 maand compleet wil hebben is er nu de Deutschland Pass.

Voor 299 Euro (249 Euro jongeren tot 27) kun je nu 1 maand lang door Duitsland reizen. Deze aanbieding geldt vanaf 14 juni tot en met 31 augustus.
Deutschlandpass / Jubiläumspass 2010

http://www.bahn.de/p/view/angebot/aktionspreis/jubilaeumspass.shtml
Dem Ball hinterher - Die Reisen eines Stadionfreundes