Meervoudig groundhoppen

Gestart door TeeZee, mrt 27, 2008, 22:37:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FCT1980

Citaat van: Koning Kriel op jan 16, 2019, 07:11:59
Ik had vorig jaar een dubbele 0-0

Rc Lens - Grenoble 0-0
Union st Gilloise - Westerlo 0-0

Dat hoop ik echt nooit meer mee te maken. Al was het best een leuke dag.

Was dat toen je auto er mee op hield?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Koning Kriel

Citaat van: FCT1980 op jan 16, 2019, 08:07:12
Was dat toen je auto er mee op hield?

Ja, enerverend dagje

Nort


FC_Emmen

27-02-2016
Wolverhampton Wanderers - Derby Count
West Bromwich Albion Crystal Palace

07-02-2018
Barnsley - Sheffield United
Sheffield Wednesday - Fulham

Daar komt deze maand nog bij:
26-01-2019
Dulwich Hamlet - Chelmsford City
Millwall - Everton
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

watergatehopper


16-8-2014 15:30 Homburg - BMG
                 20:00 Metz - Nantes

6-12-2014 18:00 Moeskroen - Anderlecht
                 20:00 Kortrijk - KV Mechelen

21-3-2015 15:00 Atletico Madrid - Getafe
                 18:00 Vallecano - Malaga

5-9-2015 12:05 Southend - Peterborouch
               15:00 Gillingham - Doncaster Rovers

20-2-2016 15:00 Vicenza - Avellino
                 18:00 Hellas - Chievo

11-3-2017 15:00 Strasbourg - Brest
                20:00 Nancy - Lille
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

hgrm

Citaat van: watergatehopper op jan 18, 2019, 15:20:56
16-8-2014 15:30 Homburg - BMG
                 20:00 Metz - Nantes

Die heb ik ook gedaan destijds. Schrik ervan dat het alweer bijna 5 jaar geleden is......
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Olav

Ik heb slechts tweemaal twee wedstrijden op een dag gezien:

21/02/2016 was dat Panathinaikos - PAOK + Olympiakos - Atromitos
24/04/2016 was dat Garbarnia - Sola Oswiecim + Piast Gliwice - Lechia Gdansk

Verder ook nog meerdere pogingen gehad die in het water vielen door bijv. vertragingen. Ik ben er ook niet heel erg fan van, omdat je soms gehaast weg moet bij een bezoek. Ik vind het juist leuk om rustig de sfeer te beleven, ook voor en na de wedstrijd. Ik zou dus bijvoorbeeld niet snel eerder weggaan om een andere wedstrijd te kunnen halen, tenzij het een buitenkansje is.

Die in Athene kwam ook echt perfect uit. 15:00 de ene aftrap en 18:00 de andere, met slechts een kwartiertje reistijd in de metro. 

FCT1980

Paar keer gedaan maar zeker geen fan van.
Als één van mijn favoriete clubs speelt sowieso niet.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

John074

Volgende week vrijdagavond Hertha BSC - FC Schalke 04. Zie net dat de dag erna Union Berlin thuis een oefenwedstrijd tegen FC Basel, wat altijd veel fans meeneemt naar uitwedstrijden. Zin in

DanielsenAxedal

Citaat van: John074 op jan 18, 2019, 21:16:42
Volgende week vrijdagavond Hertha BSC - FC Schalke 04. Zie net dat de dag erna Union Berlin thuis een oefenwedstrijd tegen FC Basel, wat altijd veel fans meeneemt naar uitwedstrijden. Zin in

Je kunt dan ook naar Wolfsburg vs Leverkusen, slechts uurtje en twintig minuten met de trein. Dat is mijn plan na Hertha.
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

spons

Meer dan regelmatig 2 wedstrijden op één dag gedaan en een aantal keer 3 wedstrijden op één dag en zelfs één keertje 4 wedstrijden op één dag hoewel ik moet toegeven dat daarvan 2 wedstrijden achter elkaar waren op hetzelfde complex
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Langemannetje

Citaat van: DanielsenAxedal op jan 18, 2019, 22:34:20
Je kunt dan ook naar Wolfsburg vs Leverkusen, slechts uurtje en twintig minuten met de trein. Dat is mijn plan na Hertha.
Kiezen tussen de Alte Försterei of de VW Arena is niet moeilijk, alleen het affiche Wölfe - Werkself lijkt een mooiere dan Union - Basel. Zeker met Bosz daar. Ik denk dat hij en Leverkusen 'richtig gut klappen'.
73 grounds in 14 verschillende landen

watergatehopper

Citaat van: hgrm op jan 18, 2019, 16:27:46
Die heb ik ook gedaan destijds. Schrik ervan dat het alweer bijna 5 jaar geleden is......

Was een mooi dagje en goeie dubbel. Als je moet haasten wordt het minder maar met een tripje ver weg wel verleidelijk om te doen. Een triple zou ik denk ik nooit doen.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Joost

Citaat van: spons op jan 18, 2019, 23:43:31
Meer dan regelmatig 2 wedstrijden op één dag gedaan en een aantal keer 3 wedstrijden op één dag en zelfs één keertje 4 wedstrijden op één dag hoewel ik moet toegeven dat daarvan 2 wedstrijden achter elkaar waren op hetzelfde complex
Vier wil ik ook nog wel eens doen.

Rond carnaval in Belgie is dat wel mogelijk.

hgrm

Drie op één dag heb ik één keer gedaan in een districtsbekerweekend. Dat is wel veel, zeker als niet alle drie de wedstrijden het aankijken waard zijn.

Twee wedstrijden van twee verschillende sporten heb ik ook meerdere keren gedaan, meestal de combi voetbal + honkbal, maar ook wel eens voetbal + handbal en voetbal + rugby en zelfs een keer voetbal + hardlopen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen