Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Freekos79

Citaat van: CU op mrt 03, 2019, 06:50:16
Het eerste weekend van april gaan we naar het voetbal in Italië met thuiswedstrijden van Bologna, Fiorentina en Parma.
Wanneer wordt hier de definitieve speeldata voor bekend gemaakt en wat beveel je me aan?

Waarschijnlijk worden de exacte data komende week bekend gemaakt. Bologna kan ik zeker aanbevelen, ze gaan op korte termijn ook verbouwen.
Volgende wedstrijd: ?

watergatehopper

Citaat van: Freekos79 op mrt 03, 2019, 10:08:50
Waarschijnlijk worden de exacte data komende week bekend gemaakt. Bologna kan ik zeker aanbevelen, ze gaan op korte termijn ook verbouwen.

Bologna is 1 van de mooiste stadions die ik heb bezocht. Was ook een geweldige sfeer doordat ze koploper Juventus op 0-0 wisten te houden. http://www.watergatehopper.nl/page/bologna-dall-ara
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Vinnn

Ik ga op 21 april naar HSV - Aue, heeft er iemand tips om te parkeren? Een stukje lopen + OV is niet zo'n probleem.

hgrm

Je kaartje is als het goed is ook meteen je OV-bewijs voor heel groot-Hamburg. Ik zou dus vooral de auto niet te dicht bij het stadion zetten. Er is weinig ruimte bij het stadion en staat er nog redelijk lang na afloop vast. De S-Bahnstations Eidelstedt en Stellingen zijn redelijk dichtbij (beide een kwartier lopen).

Er vanuit gaande dat de meeste mensen de S-bahn richting stadscentrum nemen, zou ik juist de andere kant op gaan om te parkeren. Ik zou gaan voor Halstenbek of Thesdorf, die liggen redelijk dicht bij de snelweg (A23).

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Nort

Citaat van: pimafca op mrt 08, 2019, 20:40:23
Goedeavond,

Ik zou graag met mijn twee reisgenoten naar west ham leicester willen op zaterdag 22 april? Wanneer start de kaartverkoop hoogstwaarschijnlijk en heb ik hier een.membership voor nodig of volstaat de general sale?
Neemt eerst een de moeite om de website van de club te kijken...

Van pogo tot popo

Kan iemand me aan twee kaarten voor KV Mechelen helpen voor zaterdag?

Rob1977_PSV

Wij gaan op zaterdagmiddag 30 maart naar FC Metz-FC Lorient en gezien de toeschouwersaantallen zal deze niet uitverkocht raken.
Is hier iemand recentelijk bij FC Metz geweest en kan diegene mij vertellen of er gewoon normale kassaverkoop zal zijn of niet?
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Vaig

Citaat van: Rob1977_PSV op mrt 12, 2019, 10:48:17
Wij gaan op zaterdagmiddag 30 maart naar FC Metz-FC Lorient en gezien de toeschouwersaantallen zal deze niet uitverkocht raken.
Is hier iemand recentelijk bij FC Metz geweest en kan diegene mij vertellen of er gewoon normale kassaverkoop zal zijn of niet?
Begin van het seizoen geweest en toen was er gewoon kassaverkoop ja. Was wel op een vrijdagavond.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Rob1977_PSV

Citaat van: Vaig op mrt 12, 2019, 11:11:41
Begin van het seizoen geweest en toen was er gewoon kassaverkoop ja. Was wel op een vrijdagavond.

Dan weet ik genoeg, bedankt!
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Voetbalman

Citaat van: Van pogo tot popo op mrt 11, 2019, 11:56:06
Kan iemand me aan twee kaarten voor KV Mechelen helpen voor zaterdag?

Lijkt me niet evident: Niet-abonnees kunnen aankopen via het product 'KV Mechelen – Beerschot-Wilrijk voor niet-abonnees', met een maximum van één ticket per persoon en indien geregistreerd voor 31 juli 2018 in ons ticketsysteem.

Ik heb mezelf 1 ticketje kunnen scoren op deze manier. Misschien via Facebook de fanpagina's wat afschuimen, club mailen, ik zie niet direct andere mogelijkheden. Succes!

Hugo

Citaat van: Vaig op mrt 12, 2019, 11:11:41
Begin van het seizoen geweest en toen was er gewoon kassaverkoop ja. Was wel op een vrijdagavond.

Dat zal nu  niet anders zijn. En anders is Frankrijk een prima land om de wet van Spons in werking te zetten.

Rob1977_PSV

Citaat van: Hugo op mrt 12, 2019, 21:07:57
Dat zal nu  niet anders zijn. En anders is Frankrijk een prima land om de wet van Spons in werking te zetten.

Ben ik met mijn beste Frans op die site aan het kijken, blijkt dat de match ruim twee weken voor kick-off naar zondag de 31e te zijn verzet...
D-day Ajax-PSV, dus dan wachten we maar tot ze volgend seizoen in Lique 1 ballen.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Van pogo tot popo

Citaat van: Freebird op mrt 12, 2019, 20:57:54
Lijkt me niet evident: Niet-abonnees kunnen aankopen via het product 'KV Mechelen – Beerschot-Wilrijk voor niet-abonnees', met een maximum van één ticket per persoon en indien geregistreerd voor 31 juli 2018 in ons ticketsysteem.

Ik heb mezelf 1 ticketje kunnen scoren op deze manier. Misschien via Facebook de fanpagina's wat afschuimen, club mailen, ik zie niet direct andere mogelijkheden. Succes!

Thanks voor de reactie. Inmiddels is het me gelukt een kaart te bemachtigen.

Vinnn

Op 6 april wil ik naar MSV Duisburg - Ingolstadt. Kaarten bemachtigen zal geen probleem worden, heeft iemand een idee waar ik tactisch de auto kwijt kan?

ricodejong4

Citaat van: Vinnn op mrt 15, 2019, 14:29:20
Op 6 april wil ik naar MSV Duisburg - Ingolstadt. Kaarten bemachtigen zal geen probleem worden, heeft iemand een idee waar ik tactisch de auto kwijt kan?

Pal naast het stadion is voldoende parkeermogelijkheid. Gezien Duisburg bij lange na niet uitverkoopt, duurt ook het wegkomen na de wedstrijd daar niet al te lang.