Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Citaat van: ricodejong4 op mrt 15, 2019, 14:41:08
Pal naast het stadion is voldoende parkeermogelijkheid. Gezien Duisburg bij lange na niet uitverkoopt, duurt ook het wegkomen na de wedstrijd daar niet al te lang.

Prima parkeerplaats. Je moet er voor de wedstrijd alleen niet gaan voetballen met wat vrienden.

jdebruin96

Kaartje gewoon aan het stadion kopen en voor 6 euro kan je je auto voor het stadion zetten en het wegrijden is inderdaad geen probleem

Freekos79

Citaat van: Vinnn op mrt 15, 2019, 14:29:20
Op 6 april wil ik naar MSV Duisburg - Ingolstadt. Kaarten bemachtigen zal geen probleem worden, heeft iemand een idee waar ik tactisch de auto kwijt kan?

Op de ascheplatz van FC taxi. Kun je meteen een biertje drinken en een worst eten. En snel weg.
Volgende wedstrijd: ?

FC_Emmen

Zijn er hier mensen met een membership van Leeds? Zou graag op vrijdag 19 april naar Leeds - Wigan gaan.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

FCT1980

Is er een mogelijkheid om de laatste thuiswedstrijd van Chelsea tegen Watford op een normale manier (in ieder gevalredelijke prijs) aan kaarten te komen?
Zou iemand me daar mee kunnen/willen helpen?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Wellicht via Watford. Die hebben voor uitduels een vast stramien al zijn er zo'n 27500 supporters voor je.

FCT1980

Citaat van: Joost op mrt 20, 2019, 13:13:45
Wellicht via Watford. Die hebben voor uitduels een vast stramien al zijn er zo'n 27500 supporters voor je.

Daar heb ik me inderdaad al geregistreerd. Voor de wedstrijd uit tegen Manchester United kunnen in de GS wel kaarten worden gekocht. Even afwachten dus. Thnx.

Als iemand met een membership van Watford of Chelsea eerder kaarten kan kopen dan hoor ik graag van jullie.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ALenstra

Volgens de website van Chelsea is er vanaf 8 april een general sale voor de wedstrijd tegen Watford.

FCT1980

Citaat van: ALenstra op mrt 20, 2019, 13:59:02
Volgens de website van Chelsea is er vanaf 8 april een general sale voor de wedstrijd tegen Watford.

Halen wedstrijden van Chelsea de GS dan?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bakkie

iemand een link van die sites waar je alle pubs van home & awayfans in Engeland kunt zien?

Nort

Citaat van: Bakkie op mrt 20, 2019, 17:45:15
iemand een link van die sites waar je alle pubs van home & awayfans in Engeland kunt zien?
Ze zullen er niet allemaal opstaan en het is vooral gericht op de awaypubs, maar het helpt je op weg...

https://www.footballgroundguide.com/

FCT1980

Citaat van: Nort op mrt 20, 2019, 17:49:49
Ze zullen er niet allemaal opstaan en het is vooral gericht op de awaypubs, maar het helpt je op weg...

https://www.footballgroundguide.com/

Prachtige site is dat. Gebruik ik altijd als ik naar een nieuwe club ga kijken.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bakkie

Citaat van: Nort op mrt 20, 2019, 17:49:49
Ze zullen er niet allemaal opstaan en het is vooral gericht op de awaypubs, maar het helpt je op weg...

https://www.footballgroundguide.com/

Thanks! Die zocht ik.

Gilles

Heeft er iemand ervaring met de ticketing van Austria Wien? Ik ben het weekend dat ze tegen Salzburg spelen in Wenen. Op hun website staat dat alle tickets voor de playoffs woensdag te koop worden aangeboden. Het is me echter niet duidelijk of je hier al geregistreerd voor moet zijn, of een aankoopgeschiedenis bij de club moet hebben.

ALenstra

Ik lees nergens dat je een history, lidmaatschap of wat dan ook moet hebben.