KNVB Beker 2010/2011

Gestart door King Nothing, jul 01, 2010, 20:04:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Alleen vonden de Rijnsburgers Kerkrade wat te ver de vorige keer. Zo'n massale uittocht is dus ook maar wanneer het uitkomt.

Hielke

Ja zeg, maar daar noem je me ook een afgelegen oord! ;)

Joost

Citaat van: Hielke op sep 30, 2010, 10:20:06
Ja zeg, maar daar noem je me ook een afgelegen oord! ;)

Juist leuk om maar eens langs te komen zou ik zeggen.

Sebastiaan_W

Citaat van: Hielke op sep 30, 2010, 09:57:21
Bekervoetbal kan zo mooi zijn...

Dat kan het inderdaad zijn, maar ik vind het toch jammer dat deze wedstrijden op een midweekse avond worden afgewerkt. Amateurclubs wijken nu uit naar andere terreinen(Capelle en Rijnsburgse Boys). SDC Putten speelde tegen DOVO zelfs op een bijveld, omdat het hoofdveld niet over een goede lichtinstallatie beschikt.

Ik denk dat als deze wedstrijden in het weekend zouden worden gespeeld de amateurclubs gewoon op hun eigen terrein kunnen voetballen en het ook nog meer publiek trekt.


King Nothing

Ik vind het jammer dat amateurs uit spelen tegen Eredivisieclubs.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

AthleticHolanda

Ik snap er echt niks van dat Twente-Vitesse naar alle waarschijnlijkheid gespeeld gaat worden terwijl Twente-Heracles moest worden afgelast...

De weersomstandigheden zijn hier sinds vrijdag alleen maar verslechterd...

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op dec 20, 2010, 19:13:55
Ik snap er echt niks van dat Twente-Vitesse naar alle waarschijnlijkheid gespeeld gaat worden terwijl Twente-Heracles moest worden afgelast...

De weersomstandigheden zijn hier sinds vrijdag alleen maar verslechterd...

Mwah, vrijdag was er veel sneeuw gevallen. Nu is de sneeuw op de hoofdwegen weg.

AthleticHolanda

Citaat van: Joost op dec 20, 2010, 19:49:13
Mwah, vrijdag was er veel sneeuw gevallen. Nu is de sneeuw op de hoofdwegen weg.

Hmm dan is de situatie hier toch heel anders.

Zo veel sneeuw als deze ochtend lag er hier deze winter nog niet, ook de hoofdwegen liggen nog steeds onder.

Bier und Bratwurst

 Nou , hier in twente ligt anders ook een flink pak sneeuw. Vrijdag was het echt een grote bende ,toen sneeuwde het 's middags onophoudelijk en was het veel te gevaarlijk om massaal naar het stadion te trekken. Ook de dienstregeling voor de treinen,waar heel veel supportres gebruik van maken ,was compleet in de war. Zolang als het weer niet zo erg gaat sneeuwen worden de wegen hier wel schoongehouden zodat iedereen gewoon naar het stadion kan komen.Hopelijk heeft de ns de regeling ook goed op orde!
Het ene stadion is het andere niet!

AthleticHolanda

Kan iemand mij in een notendop uitleggen hoe Topklassers en Hoofdklassers zich kunnen kwalificeren voor de beker van volgend seizoen?

- De regel van de halve finale in de regionale beker geldt nog?
- De Topklassers spelen ook om periodekampioenschappen, heeft dat met bekerkwalificatie te maken?
- De eerste hoeveel in de Topklasse kwalificeren zich voor de beker?
- In de Hoofdklasse alleen de periodekampioenen en kampioenen?

Bvd.

spons

Citaat van: AthleticHolanda op jan 14, 2011, 13:42:09
Kan iemand mij in een notendop uitleggen hoe Topklassers en Hoofdklassers zich kunnen kwalificeren voor de beker van volgend seizoen?

- De regel van de halve finale in de regionale beker geldt nog?
- De Topklassers spelen ook om periodekampioenschappen, heeft dat met bekerkwalificatie te maken?
- De eerste hoeveel in de Topklasse kwalificeren zich voor de beker?
- In de Hoofdklasse alleen de periodekampioenen en kampioenen?

Bvd.

alle topklassers doen volgens mij volgend seizoen automatisch mee in de beker
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op jan 14, 2011, 13:42:09
Kan iemand mij in een notendop uitleggen hoe Topklassers en Hoofdklassers zich kunnen kwalificeren voor de beker van volgend seizoen?

- De regel van de halve finale in de regionale beker geldt nog?
- De Topklassers spelen ook om periodekampioenschappen, heeft dat met bekerkwalificatie te maken?
- De eerste hoeveel in de Topklasse kwalificeren zich voor de beker?
- In de Hoofdklasse alleen de periodekampioenen en kampioenen?

Bvd.

Ganz einfach

Voor de KNVB Beker 2011/2012 kwalificeren zich;
* Alle clubs die zich hebben geplaatst voor de Eredivisie (18), Eerste Divisie (18) en Topklasse van het seizoen 2011/12 (32)
* De 4 halve finalisten van de 6 Districtsbekers (24)
* Plaatst een club zich zowel via de Topklasse als de Districtsbeker voor de KNVB Beker dan moet het district onder de verliezende kwartfinalisten van de Beker een toernooi houden om een vervangende club aan te wijzen.


Als lang onzeker blijft of een club zich handhaaft in de Topklasse vraag ik me af hoe de 3e regel wordt uitgevoerd.

De 32+24= 56 amateurclubs spelen de 1e ronde. De 28 winnaars plus de 36 profclubs, samen 64 clubs spelen verder knock-out.


hgrm

Met andere woorden: het periodekampioenschap in de topklasse is volstrekt nutteloos.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

Via Hoofdklasse kan niemand zich kwalificeren?

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op jan 14, 2011, 15:10:55
Via Hoofdklasse kan niemand zich kwalificeren?

Alleen via de Districtsbeker.