Voorronde Championsleague en UEFA-Cup

Gestart door hgrm, jul 01, 2008, 15:47:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hgrm

Vanmiddag heeft de loting voor de voorrondes van de CL en UC plaatsgevonden. Weinig echt schokkends, maar toch wel een paar leuke potten voor tijdens mijn vakantie:

22 of 23/07: Göteborg - Murata (1e voorronde CL)
29 of 30/07: Brann Bergen - ??? (2e voorronde CL)
31/07: Viking Stavanger - Vétra (voorronde UC)

Nu nog een paar competitiewedstrijden uitzoeken...


Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hoevenen lion

Deze lijkt me anders ook leuk. Maar er geraken is weer een ander paar mouwen.

F91 Dudelange (LUX) v NK Domžale (SVN)

En als Dudelange door zou gaan dan komen ze uit tegen Hajduk Split.

Stadionhopper

Citaat van: hoevenen lion op jul 01, 2008, 15:51:09
En als Dudelange door zou gaan dan komen ze uit tegen Hajduk Split.

Volgens mij tegen Dinamo Zagreb.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Stadionhopper

Ik verwacht eerlijk gezegd in Dudelange zelf. Kan me nog herinneren dat ze redelijk wat zitplaatsen hebben.
Dudelange heb ik al....als ze de ronde doorkomen (wat ik niet verwacht) zal het wel in Josy Barthel gehouden worden tegen Zagreb.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

hoevenen lion

Citaat van: Dennis1981 op jul 01, 2008, 16:32:29
Ik verwacht eerlijk gezegd in Dudelange zelf. Kan me nog herinneren dat ze redelijk wat zitplaatsen hebben.
Dudelange heb ik al....als ze de ronde doorkomen (wat ik niet verwacht) zal het wel in Josy Barthel gehouden worden tegen Zagreb.
Klopt ik was verkeerd is dus dinamo Zagreb.

Zou wel mooi zijn eerst op eigen terrein en dan tegen Zagreb in het Josy Barthel stadion. Heb ik in één maal 2 nieuwe grounds in luxemburg.

Ici c est Paris



Maroboduus

Voor de liefhebbers die een wat langere reis voor een nietszeggend duel niet schuwen, is Hertha BSC-Nistru Otaci (uit Moldavië) ook een aantrekkelijk duel. Hoewel ik het nog nergens officieël bevestigd heb gezien, wijkt Hertha voor deze wedstrijd hoogstwaarschijnlijk naar het Friedrich-Judwig-Jahn Sportpark uit, zoals ze dat wel vaker met zulke (ook Intertoto) wedstrijden hebben gedaan in het verleden.

Hier een link om een indruk van dat stadion te geven.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ad/Friedrich-Ludwig-Jahn-Sportpark.jpg

Weet iemand overigens hoe het kan dat Legia Warschau nu wel weer gewoon Europees mag spelen? Dacht dat ze na de ongeregeldheden verleden jaar in Litouwen voor ten minste twee seizoenen van Europees voetbal waren uitgesloten. Of betreft het hier weer een Steau Boekarest/FC Porto-maatregel van de UEFA?

Sebastiaan_W

Wie vandaag het gratis dagblad de Pers(persoonlijk vind ik dit veruit de beste van de 4) te pakken kan krijgen, moet deze zeker even lezen.

Er staat een erg leuk stuk in over de gister gespeelde wedstrijd tussen het Luxemburgse F91 Dudelange en de Sloveense kampioen FK Domzale. Dit was één van de wedstrijden uit de 1e voorronde van de Champions League.

Het artikel heeft de kop: Ook dit is voetbal in de Champions League.

Ici c est Paris

Citaat van: witte leeuw op jul 16, 2008, 08:32:34
Wie vandaag het gratis dagblad de Pers(persoonlijk vind ik dit veruit de beste van de 4) te pakken kan krijgen, moet deze zeker even lezen.

Er staat een erg leuk stuk in over de gister gespeelde wedstrijd tussen het Luxemburgse F91 Dudelange en de Sloveense kampioen FK Domzale. Dit was één van de wedstrijden uit de 1e voorronde van de Champions League.

Het artikel heeft de kop: Ook dit is voetbal in de Champions League.

Hier te lezen.


http://www.depers.nl/sport/223685/Ook-dit-is-Champions-League.html