Week 16 : maandag 16 april tot en met zondag 22 april

Gestart door spons, mrt 17, 2018, 11:59:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ricodejong4

Citaat van: jdebruin96 op mrt 30, 2018, 10:49:01
Een optie is om te sorteren met de mensen die het meest naar de wedstrijden zijn geweest in de competitie of om te kijken naar het de duur van de seizoenkaart van de seizoenkaarthouder. Zo heeft iemand naast mij op het vak wel een kaartje. Hij is bij lange na niet alle wedstrijd aanwezig  geweest en heeft pas 1 jaar een seizoenkaart terwijl ik 8 jaar een seizoenkaart heb en vorige bekerfinale ook al niet mocht en bij elke wedstrijd aanwezig ben geweest! Of gewoon net als vroeger, bij de Primera! Zo'n loting is juist oneerlijk. Het is terecht dat de mensen met 91 punten op zijn uitkaart voorrang hebben maar dan is het inconsequent om dan mensen die niet alle wedstrijden zijn gegaan wel een kaart te geven en mensen die elke wedstrijd hebben bezocht niet een kaart te gunnen

Ja ik snap je punt, maar dat valt ook weer lastig te controleren. Zo zijn er af en toe ook wedstrijden die ik laat schieten als ik niet kan, maar dan leen ik mijn seizoenkaart altijd uit. Zo zal er dus in het systeem staan dat ik elke wedstrijd bezocht heb, terwijl dit niet het geval is. Feyenoord moet ergens een grens trekken en dat zal altijd controversie oproepen. Wat mij eerder frustreert is dat de KNVB zoveel kaarten voor zichzelf houdt. Beide partijen een aantal duizend kaarten extra geven levert een mooiere finale sfeer op.

spons

#31
Citaat van: jdebruin96 op mrt 30, 2018, 08:11:24
En hoeveel was je kwijt?

Een vriend van me was wel ingeloot maar had via zijn werk al een arrangement gekregen dus ik heb zijn kaartje gewoon voor de normale prijs van € 33 over mogen nemen.

2 andere bekenden van me hebben allebei een kaartje voor € 150 per stuk gekocht
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

Komen vast ook nog kaarten van AZ terug toch?
Wel vreemd dat er door de cub wordt geloot. Bij ons (lang geleden ik weet het) kwamen de supportersverenigingen als eerste aan bod. Daarna de gewone scc houders en daarna pas anderen. Ik snap dat wij ''maar'' 24K scc houders hadden toen maar toch.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: FCT1980 op mrt 30, 2018, 15:49:27
Komen vast ook nog kaarten van AZ terug toch?
Wel vreemd dat er door de cub wordt geloot. Bij ons (lang geleden ik weet het) kwamen de supportersverenigingen als eerste aan bod. Daarna de gewone scc houders en daarna pas anderen. Ik snap dat wij ''maar'' 24K scc houders hadden toen maar toch.

Volgens mij zijn de 17:500 kaarten die AZ heeft gekregen, net als vorig jaar, allemaal verkocht
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Ruudjeee

18/4 CSKA Sofia - Levski Sofia

(afhankelijk of PSV dan kampioen wordt)

Joost

Citaat van: jdebruin96 op mrt 30, 2018, 10:49:01
Een optie is om te sorteren met de mensen die het meest naar de wedstrijden zijn geweest in de competitie of om te kijken naar het de duur van de seizoenkaart van de seizoenkaarthouder. Zo heeft iemand naast mij op het vak wel een kaartje. Hij is bij lange na niet alle wedstrijd aanwezig  geweest en heeft pas 1 jaar een seizoenkaart terwijl ik 8 jaar een seizoenkaart heb en vorige bekerfinale ook al niet mocht en bij elke wedstrijd aanwezig ben geweest! Of gewoon net als vroeger, bij de Primera! Zo'n loting is juist oneerlijk. Het is terecht dat de mensen met 91 punten op zijn uitkaart voorrang hebben maar dan is het inconsequent om dan mensen die niet alle wedstrijden zijn gegaan wel een kaart te geven en mensen die elke wedstrijd hebben bezocht niet een kaart te gunnen

Verkoop bij de Primera is juist oneerlijk. Stel je eens voor dat je net bij een vestiging staat waar de verbinding er uit knalt.
Ik kan me eigenlijk geen methode voorstellen die rechtvaardiger is dan de loting die nu heeft plaatsgevonden. Of jij 1 of 8 jaar een seizoenkaart hebt en of je wellicht niet alle thuisduels gaat lijkt me niet relevant.

jdebruin96

Citaat van: Joost op apr 02, 2018, 13:32:56
Verkoop bij de Primera is juist oneerlijk. Stel je eens voor dat je net bij een vestiging staat waar de verbinding er uit knalt.
Ik kan me eigenlijk geen methode voorstellen die rechtvaardiger is dan de loting die nu heeft plaatsgevonden. Of jij 1 of 8 jaar een seizoenkaart hebt en of je wellicht niet alle thuisduels gaat lijkt me niet relevant.

Dus als je door dik en dun achter je club hebt gestaan, de meest verschikkelijke wedstrijden hebt gezien heb je evenveel recht als iemand die net 1 jaar aanwezig sinds het weer goed gaat?

spons

Citaat van: jdebruin96 op apr 02, 2018, 17:46:47
Dus als je door dik en dun achter je club hebt gestaan, de meest verschikkelijke wedstrijden hebt gezien heb je evenveel recht als iemand die net 1 jaar aanwezig sinds het weer goed gaat?

Ja
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen


spons

Citaat van: jdebruin96 op apr 02, 2018, 20:08:28
Vreemd

Waarom ? Iemand die pas één jaar een seizoenskaart heeft kan wel een scholier zijn die al jarenlang supporter is maar pas nu door bijvoorbeeld heel de zomer keihard vakantiewerk te doen en elk dubbeltje opzij te zetten voor het eerst in staat was een seizoenskaart te kopen. Gun zo iemand ook een kans om de bekerfinale te zien.

Ik denk trouwens dat als ze het systeem zouden hanteren van wie het langst een seizoenskaart heeft als eerste in aanmerking komt jij die pas 8 jaar een seizoenskaart heeft ook niet in aanmerking zou komen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: jdebruin96 op apr 02, 2018, 17:46:47
Dus als je door dik en dun achter je club hebt gestaan, de meest verschikkelijke wedstrijden hebt gezien heb je evenveel recht als iemand die net 1 jaar aanwezig sinds het weer goed gaat?

Dit klinkt altijd zo potsierlijk uit de mond van iemand die fan is van een club die vrijwel altijd top 4 in de Eredivisie speelt.


FCTOostGelre

17-04 FC Twente - PEC Zwolle
22-04 Fortuna Düsseldorf - FC Ingolstadt 04

FCT1980

Citaat van: Semper Fidelis op apr 12, 2018, 11:48:43
17-04 FC Twente - PEC Zwolle

Hier ook maar heel veel zin heb ik er niet aan. Dit wordt de genadeslag ben ik bang voor.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jef400