Hoofdmenu

Belgie

Gestart door Joost, feb 10, 2008, 00:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Vaig

Vind die nieuwe tribune van Sint Truiden niet om aan te zien. Ben er vorig jaar even geweest, toen er toevallig getraind werd en vond het destijds een zeer leuk stadion.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

wekke

Afschuwelijk om te zien zulke betonnen muurtjes die boven het terrein uitsteken.

Ici c est Paris

Die tribune doet me denken aan het Luigi Ferraris en het Rat Verleghstadion. Dat vind ik 2 mooie stadions, dit vind ik daarintegen afschuwelijk.

Wat is er trouwens veranderd bij Lierse aan de lange zijde? Op het feit dat het allemaal wat vernieuwd is na zie ik geen nieuwe ontdekkingen.

Mar

Citaat van: Ici c est Paris op aug 08, 2009, 19:23:55
Die tribune doet me denken aan het Luigi Ferraris en het Rat Verleghstadion. Dat vind ik 2 mooie stadions, dit vind ik daarintegen afschuwelijk.

Wat is er trouwens veranderd bij Lierse aan de lange zijde? Op het feit dat het allemaal wat vernieuwd is na zie ik geen nieuwe ontdekkingen.

Op de staantribune kon je nauwlijks meer staan door de scheve trappen. Daarmee is het vernieuwd ( Dit is de enigste mogelijke reden die ik hierin zie ;))

Flandria

#124
09/08/09

3de ronde Beker v Belgie:

Sk Londerzeel-Racing Mechelen 1-2

Naar schatting ongeveer 1.000 toeschouwers waarvan de helft uit Mechelen.
Méér dan verdiende overwinning voor de bezoekers dat onlangs 12 jonge Mexicanen aantrok.




De goedgevulde hoofdtribune van SK Londerzeel



Hoofdtribune met houten zitjes



Zicht op de kantine achter het doel



Bij de 1-2 gingen enkele Racingers dwars door de (rotte) afsluiting



De toch wel rare staanplaatsen aan de lange zijde

wekke

De voorlopige bezoekerstribune op het Lisp in Lier:



De opgeknapte staantribune:


wekke

Stadion Den Dreef; OHL



De prefabtribune achter het doel. Ook achter het andere doel, waar de bezoekers op stonden, staat eenzelfde tribune. Deze tribunes zijn gewoon voor de vroegere staanplaatsen en op de atletiekpiste gebouwd.



De hoofdtribune.



De staanplaatsen langs de lange zijde.




Joost

Citaat van: wekke op aug 31, 2009, 19:33:48
OH Leuven
Ik heb de laatste maal dat een van de curves nog meegemaakt. Die nieuwe pre-fab dingetjes maken het er niet echt lelijker op. Wat ik gek vind is dat OHL ook bij succes in tweede werkelijk geen hond aan publiek trekt.


HJanneman

De zondag na Sinterklaas leek het me ook wel wat om naar België te gaan met de trein: op www.soccerway.nl zoek ik het meestal uit,omdat die site erg veel competitieprogramma's bevat, van 1e klasse tot aan bevordering.
Daar stond op 6-12 ook RFC Liege - KV Turnhout bij.
Op de site van Liege staat echter 5-12, maar op die van Turnhout weer 6-12 en op exqileague.be weer 5-12.
Ik zal eens een mail sturen naar Turnhout(gemakkelijker in de communicatie), maar welke sites zijn nu echt betrouwbaar en up to date wat dit soort zaken betreft?

Joost

Citaat van: HJanneman op nov 08, 2009, 17:01:27
De zondag na Sinterklaas leek het me ook wel wat om naar België te gaan met de trein: op www.soccerway.nl zoek ik het meestal uit,omdat die site erg veel competitieprogramma's bevat, van 1e klasse tot aan bevordering.
Daar stond op 6-12 ook RFC Liege - KV Turnhout bij.
Op de site van Liege staat echter 5-12, maar op die van Turnhout weer 6-12 en op exqileague.be weer 5-12.
Ik zal eens een mail sturen naar Turnhout(gemakkelijker in de communicatie), maar welke sites zijn nu echt betrouwbaar en up to date wat dit soort zaken betreft?

www.kbvb.be

HJanneman

Dankje, Joost!

KBVB.be geeft ook 6 december aan, dus ik ga daar gewoon netjes van uit.
Ik hoef voor dit traject(in tegenstelling tot Rotterdam-Antwerpen)vooraf geen treinkaart op internet te kopen via internet, dus ik kan nog op het laatste moment beslissen om heen te gaan.

Joost

Citaat van: HJanneman op nov 08, 2009, 20:05:19
Dankje, Joost!

KBVB.be geeft ook 6 december aan, dus ik ga daar gewoon netjes van uit.
Ik hoef voor dit traject(in tegenstelling tot Rotterdam-Antwerpen)vooraf geen treinkaart op internet te kopen via internet, dus ik kan nog op het laatste moment beslissen om heen te gaan.
Ik neem aan dat ze op Pairay spelen, dan moet je vanaf Guillemins nog een stukje met de bus. Lopen is niet aan te raden!

HJanneman

Citaat van: Joost op nov 09, 2009, 09:29:05
Ik neem aan dat ze op Pairay spelen, dan moet je vanaf Guillemins nog een stukje met de bus. Lopen is niet aan te raden!

Ja, Sta de Pairay.
Vanuit het centrum naar Sclessin lopen is al niet aan te raden, en Pairay ligt nog weer wat verder weg van het centrum aan de andere kant van Sclessin, dus ik denk dat je gelijk hebt.
De twee stadions liggen trouwens relatief dichtbij elkaar, zo'n 2/3 km uit elkaar.

Joost

Er stoppen wel bussen vlakbij, zowel de bus heen als de bus die ik destijds terug had stopte ook bij Sclessin.