Hoofdmenu

Belgie

Gestart door Joost, feb 10, 2008, 00:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jona93

Citaat van: HRM1880 op jul 18, 2012, 19:38:57
Ik denk dat het als niet-Standard supporter zeer moeilijk zal zijn om kaartjes te regelen in het bezoekersvak.
supporter van standard ben ik niet e. ik ben voor club brugge
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

HRM1880

Citaat van: jona93 op jul 18, 2012, 19:50:29
supporter van standard ben ik niet e. ik ben voor club brugge
Verklaart veel. Waarom zoek je dan een uitkaartje?

jona93

Citaat van: HRM1880 op jul 18, 2012, 21:16:16
Verklaart veel. Waarom zoek je dan een uitkaartje?

ut kaartjes ni e als ge ziet affiche uit wil ik zeg da het best een leuke match kan worden
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Bier und Bratwurst

Citaat van: jona93 op jul 18, 2012, 21:28:36
ut kaartjes ni e als ge ziet affiche uit wil ik zeg da het best een leuke match kan worden

Kerel , twents is makkelijker!
Het ene stadion is het andere niet!

HRM1880

Citaat van: jona93 op jul 18, 2012, 21:28:36
ut kaartjes ni e als ge ziet affiche uit wil ik zeg da het best een leuke match kan worden
Door het gebrek aan punten en komma's heb ik de zin verkeerd geïnterpreteerd. Mijn excuses.

Voetbalhopper

Citaat van: Meester op jul 18, 2012, 18:56:39
Wanneer ga je punten en komma's gebruiken ?

Niet.

Verwijderd lid

Citaat van: yesyes op jul 19, 2012, 10:42:51
Niet.

zonder punten en komma's was de computer een stuk goedkoper !

Joost

Waarschijnlijk zijn ze dus aan het einde van het seizoen gefuseerd of failliet.

Waar gaat de publieke belangstelling naar uit?

hgrm

Wie zich in oorverdovende stilte hult, is de enige rechtmatige opvolger van Crossing Schaerbeek: Crossing Elewijt.

Overigens vind ik het stadion (ik was er eind vorig seizoen, voorafgaande aan de bekerfinale, even) nogal ongebalanceerd eruit zien. Twee zijden met grote uitbouw, twee zijden met (bijna) niks. Maar voor het niveau dat er gespeeld wordt, is het ruim voldoende. Maar het mag niet in de schaduw staan van het oude Crossingstadion.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

Die contouren zijn me niet opgevallen. Zal de foto's er nog eens op nakijken. Dat laat echter onverlet dat de aanblik van het nieuwe stadion voor mij een grote teleurstelling is als ik terugdenk aan wat er stond.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

jona93

Citaat van: Breda op aug 06, 2012, 11:07:15
Een fusie tussen een witte club en een Marokkanenclub zie ik niet gauw tot stand komen. Eerder een fusie tussen RC en Kosova of één van de andere Schaarbeekse clubs (Trabzon, Sporting). Publieke belangstelling zal er bij geen van beiden veel zijn. Bij de bekerwedstrijd tegen Halle afgelopen zaterdag zullen zo'n 250/300 man zijn geweest. Drie jaar terug (in P3) trok Racing in het oude stadion enkele tientallen fans, deels gehuld in lange gewaden (zie Breda in Bels, pagina 2 of 3).

Elewijt is alleen in naam de opvolger van Crossing S. De club Elewijt bestond al, en de toenmalige voorzitter heeft als een publiciteitsstunt voor veel geld het stamnummer van Crossing S. opgekocht, en daarmee ook de naam van de club veranderd. Elewijt is een soezend dorpsclubje dat vorig jaar zowaar naar 3e provinciale promoveerde (zie daarvoor één van de meest recente berichten van Breda in Bels).

De grote attractie van het nieuwe stadion is voor mij de volledig glazen achterwand van de hoofdtribune, die zicht biedt op de villa's in de Algemeen Stemrechtlaan. De contouren van drie van de vier tribunes van het oude stadion (inclusief de omvang ervan) zijn behouden. Het geheel is volkomen ongebalanceerd - het tegendeel van de oersaaie blokkendozen die zowel in het amateur- als profvoetbal van de Nederlandse stadionwoestenij de boventoon voeren.
foto's van het stadion.
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

hgrm

Citaat van: jona93 op aug 06, 2012, 11:40:36
foto's van het stadion.

Wat bedoel je? Heb je foto's van het stadion? Wil je graag foto's van het stadion zien?
Op dit forum stellen we het op prijs dat er in volledige zinnen, beginnend met een hoofdletter en eindigend op een punt of een vraagteken, wordt geschreven.
Ik heb weinig zin om als moderator te moeten gaan optreden, maar in het vervolg zal ik Jip-en-Jannekeberichten zoals de bovenstaande toch gaan verwijderen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

stadiongebod

Citaat van: cafebac op jul 13, 2012, 23:27:18
Voornamelijk voor de vijandige sensatie naast het veld én de op hande zijnde sloop van het stadion staat deze wedstrijd ook op mijn agenda. Een pak slaag voor Charleroi zal denk ik weer een fraaie puinhoop op de tribunes inluiden...

Veel animo voor deze match dan.. Hier eveneens plannen om af te zakken. Voor zover ik het begrijp (met hulp van Google Translate) is het mogelijk om een kaartje voor welke tribune dan ook te kopen.

HRM1880

Citaat van: stadiongebod op aug 06, 2012, 12:29:10
Veel animo voor deze match dan.. Hier eveneens plannen om af te zakken. Voor zover ik het begrijp (met hulp van Google Translate) is het mogelijk om een kaartje voor welke tribune dan ook te kopen.
Kaartjes zullen wel geen probleem zijn voor deze wedstrijd, bij Charleroi loopt het echt allemaal verkeerd. Wat je wel gaat hebben bij deze wedstrijd zijn de vele Standard supporters die in een Charleroi-vak zullen zitten.

@hgrm: Dat kan ik enkel toejuichen.

AthleticHolanda

Hoe is de situatie qua fans bij Charleroi, komen die allemaal weer gewoon?