Hoofdmenu

Belgie

Gestart door Joost, feb 10, 2008, 00:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

HRM1880

Citaat van: cafebac op apr 11, 2013, 20:04:34
Dat van stoeltjes met hoge leuning was mij niet bekend, speelde Genk tot voor kort niet met dat soort zitjes in Cristal? Wellicht dat het een recente regel is, in Charleroi in NB nog EK2000 afgewerkt.
Of is het dat men verwacht de verbouwingen in juli nog niet op orde te hebben?

Voor ploegen als Kortrijk, Bergen en Charleroi zijn er volgens mij ook alternatieven net over de grens bij Lille en Valenciennes. Mochten ze dat te groot vinden lijkt die sintelbaanbak van Lille me ook een prima alternatief.

Overigens zou het wel eens de discussie over all seaters in België aan kunnen zwengelen mochten er meerdere ploegen naar Westerlo uit moeten wijken...
Het lijkt mij wel logisch dat je een Europese wedstrijd gewoon in eigen land speelt.

Joost

Citaat van: HRM1880 op apr 11, 2013, 22:13:18
Het lijkt mij wel logisch dat je een Europese wedstrijd gewoon in eigen land speelt.
Een redelijk achterhaalt idee.

cafebac

Als grensclub zijnde kijk je toch naar de mogelijkheid om zoveel mogelijk supporters te trekken? Waarschijnlijk kunnen die Walen in lokeren nog geen broodje worst besteld krijgen ;)

Verwijderd lid

Ik heb gisteren een mailtje naar Lyra gestuurd en kreeg onderstaand antwoord:

CiteerBeste,

Wij spelen volgend seizoen 2013-2014 nog in het Lyrastadion aan de Mechelsesteenweg 34/1 in 2500 LIER.
Van harte welkom!!!

Met sportieve groeten



Wendy Ceulemans

GC - K. Lyra TSV

Derhalve geen haast om dit seizoen nog die kant op te gaan, het kan volgend seizoen ook nog.

Joost

Bocholt v Patro 1-6????

cafebac

Livescore geeft bij mij 0-1 aan...


3434

Aan de rust stond het 0-2. Eerste kwartier van de 2de helft was Bocholt serieus aan het drukken en scoorde de aansluitingstreffer. Verder kwamen ze niet en in de laatste 30 minuten scoorde Patro nog 4 maal.

Bocholt leek mij al bewust te zijn dat de titel weg was, alhoewel ze mits winst nog volop meededen.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

jona93

Citaat van: 3434 op apr 22, 2013, 12:50:29
Aan de rust stond het 0-2. Eerste kwartier van de 2de helft was Bocholt serieus aan het drukken en scoorde de aansluitingstreffer. Verder kwamen ze niet en in de laatste 30 minuten scoorde Patro nog 4 maal.

Bocholt leek mij al bewust te zijn dat de titel weg was, alhoewel ze mits winst nog volop meededen.

is dan 0/6 voor bocholt woensdag verloren ze bij ons op dender met 3-2 wel 15min extra tijd door lichtpanne had ook
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

3434

Voor de 4de keer dit seizoen verandert het adres van Bleid - Patro. Er wordt zaterdag afgetrapt in het Stade Communal van Jette, 1 Avenue de L'Exposition 257 Jette 1090.

Na Bleid, Annexe Heysel, Woluwe, nu dus Jette. Het kan zijn dat ik er nog eentje heb gemist!
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

cafebac

Ze hebben dit seizoen toch niet meer in Bleid gespeeld? Ik geloof wel op een terrein ergens in Waals Brabant.

Stade Communal is trouwens erg leuk om als groundhopper je eigen club eens aan het werk te zien lijkt me!

voetbalfan

http://www.voetbalnieuws.be/news/61202/Loting_eindronde_bekendgemaakt

Eindronde bekend gemaakt, er wordt nog wel rekening mee gehouden met zowel Sint Truiden als Woluwe.

jona93

Alweer een club die mogelijk verdwijnt uit het belgisch voetbal is FCV Dender EH morgen wordt de mogelijk allerlaatste thuismatch gespeelt in het club bestaan. was reeds 10 jaar supporter van nog voor de fusie begon en nu dit! voor wie goesting heeft of niks te doen heeft is altijd welkom morgen in det van roy stadion voor de wedstrijd dender-rsc verviers aftrap om 15u
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

3434

Citaat van: jona93 op apr 30, 2013, 19:11:59
Alweer een club die mogelijk verdwijnt uit het belgisch voetbal is FCV Dender EH morgen wordt de mogelijk allerlaatste thuismatch gespeelt in het club bestaan. was reeds 10 jaar supporter van nog voor de fusie begon en nu dit! voor wie goesting heeft of niks te doen heeft is altijd welkom morgen in det van roy stadion voor de wedstrijd dender-rsc verviers aftrap om 15u

Zo plots? Schulden 'ontdekt' of wat is er precies gebeurd?
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

jona93

Citaat van: 3434 op apr 30, 2013, 21:12:55
Zo plots? Schulden 'ontdekt' of wat is er precies gebeurd?

Schulden zijn er al sinds de degradatie van 1e naar 2e klasse. Na dan enkele jaren weer in 2e was er een schulde last van rond de 2.5 a 3 miljoen euro en rechtspraken tegen ex spelers die geld eidsen enzo nog dan vorig seizoen volgde na een gelijkspel op het veld van aalst de laatste speeldag het lot degradatie naar 3e klasse en veel supporters die afhaakte door de minder intresante reeks.
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12