Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

spons

Citaat van: Saltacampos op aug 07, 2019, 21:48:16
Nee, naar ik las in commentaren op internet is volgende hallucinante regeling van kracht:
Enkel online kopen (als je voor een bepaalde datum al bij Antwerp was geregistreerd). Tot hiertoe vrij normaal in beperking, maar nu komt het; als je online koopt, wordt je ticket pas om 16u de dag van de wedstrijd naar je doorgestuurd. Je moet het dan wel nog printen (op de telefoon is niet geldig) en tijdig (in volle spits) op de Heizel raken.
Een subliem idee van het gemeentebestuur van Brussel...

Even een pop-up printshop beginnen tegenover het stadion. Kan je rijk mee worden
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Saltacampos

Citaat van: spons op aug 07, 2019, 22:10:10
Even een pop-up printshop beginnen tegenover het stadion. Kan je rijk mee worden
;p Inderdaad
Ondanks alles toch ruim 16.000 tickets verkocht, dat is al flink meer dan ze in de Bosuil hadden kunnen ontvangen, maar zal kaal ogen in een stadion voor 50.000.
Hoeveel er bij de aftrap tijdig in het stadion zullen geraakt zijn zal wellicht een ander verhaal zijn.
Over land and sea

Joost

Ik denk dat iedereen wel 1 Antwrrp supporter kent die in Brussel werkt. Dat hele systeem is zo lek als een mandje.

watergatehopper

Citaat van: Saltacampos op aug 07, 2019, 21:48:16
Nee, naar ik las in commentaren op internet is volgende hallucinante regeling van kracht:
Enkel online kopen (als je voor een bepaalde datum al bij Antwerp was geregistreerd). Tot hiertoe vrij normaal in beperking, maar nu komt het; als je online koopt, wordt je ticket pas om 16u de dag van de wedstrijd naar je doorgestuurd. Je moet het dan wel nog printen (op de telefoon is niet geldig) en tijdig (in volle spits) op de Heizel raken.
Een subliem idee van het gemeentebestuur van Brussel...

Echt te belachelijk voor woorden dat dit zo mag. Het gaat ook echt wel voor problemen zorgen gezien het wegennet rondom Antwerpen en Brussel vaak een drama is rond de spits.

Het overgaan op e-tickets is voor clubs vooral een kostenoverweging maar in het kader van het milieu kan dit nog wel wat beter. Zorg gewoon dat je scanner een telefoon kan lezen en vraag niet of iedereen zijn ticket uitprint. Dit geldt overigens niet alleen voor voetbalclubs maar ook bij beurzen en concerten hetzelfde verhaal.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Defender

Citaat van: watergatehopper op aug 08, 2019, 15:33:40
Echt te belachelijk voor woorden dat dit zo mag. Het gaat ook echt wel voor problemen zorgen gezien het wegennet rondom Antwerpen en Brussel vaak een drama is rond de spits.

Het overgaan op e-tickets is voor clubs vooral een kostenoverweging maar in het kader van het milieu kan dit nog wel wat beter. Zorg gewoon dat je scanner een telefoon kan lezen en vraag niet of iedereen zijn ticket uitprint. Dit geldt overigens niet alleen voor voetbalclubs maar ook bij beurzen en concerten hetzelfde verhaal.

Volledig correcte redenering, maar 1 grote troef momenteel is dat het schoolvakantie is waardoor het verkeer in ons Belgenlandje 'iets' vlotter verloopt..
Ga er dus vanuit dat ze daarom hun idee wél hebben doorgevoerd, in een normale werkweekdag moet je zoiets niet doen of je ziet de eerste helft niet als je het mij vraagt
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Mokum1900

Neem aan dat als ik de wedstrijd CSKA Sofia - FK Arda   wil bezoeken aankomende zondag geen problemen kan verwachten met aankoop van tickets bij het stadion of moet ik ergens rekening meehouden in zulke landen
Waar je ook gaat ik volg je overal

De publiekswissel

Citaat van: Mokum1900 op aug 15, 2019, 08:02:12
Neem aan dat als ik de wedstrijd CSKA Sofia - FK Arda   wil bezoeken aankomende zondag geen problemen kan verwachten met aankoop van tickets bij het stadion of moet ik ergens rekening meehouden in zulke landen

Gewoon aan de kassa inderdaad. Mooie ouwe bak! Veel plezier
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Neede-Radicals

Is er een AZ supporter hier die me kaarten voor AZ-Antwerp in Enschede kan regelen?

Olav

Citaat van: Neede-Radicals op aug 17, 2019, 16:03:40
Is er een AZ supporter hier die me kaarten voor AZ-Antwerp in Enschede kan regelen?

Denk niet dat het uitverkocht zal raken? Clubcard Az is ook gratis maar ik kan misschien wel wat voor je regelen anders. Of misschien  dat AZ je kan helpen via de mail, je komt niet uit België.

Mokum1900

Vanavond vrije verkoop bij jong az Dordrecht ? Ik zie niks staan
Waar je ook gaat ik volg je overal

rogo_breda

Aan de kassa voor 5 euro staat er, verder niets. Dus lijkt me wel!


Mokum1900

Jep thanks , kwam helemaal uit zeeland voor deze top wedstrijd dus wou we zeker weten geen gekke dingen

A fijn er is er weer 1 afgevinckt van betaald voetbal
Waar je ook gaat ik volg je overal

Nort

Ik wil graag volgende maand naar de derby Kortrijk - Zulte Waregem (20 oktober) en vraag me af of er normaliter online vrije verkoop komt of dat ik beter de club kan contacteren/fan van Kortrijk moet zoeken?!

Op de website staat op dit moment nog geen informatie.

jdebruin96

Citaat van: Nort op sep 05, 2019, 10:50:44
Ik wil graag volgende maand naar de derby Kortrijk - Zulte Waregem (20 oktober) en vraag me af of er normaliter online vrije verkoop komt of dat ik beter de club kan contacteren/fan van Kortrijk moet zoeken?!

Op de website staat op dit moment nog geen informatie.

Vorig jaar keek ik ook voor deze wedstrijd en destijds kon ik gewoon in de vrije verkoop kaartjes kopen, om één of andere reden ben ik toen niet meer gegaan.
In de play-offs heb ik Zulte - Kortrijk wel bezocht, ook toen gewoon in de vrije verkoop. Het stadion was slechts voor 40% gevuld (schat ik).
Ik vond het wel persoonlijk tegenvallen, maar misschien is het bij Kortrijk beter.