Week 19: Maandag 6 mei t/m zondag 12 mei

Gestart door RoelG, mrt 31, 2013, 11:05:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RoelG

Gaat er iemand naar de derby en topper in de Regionalliga Fortuna Köln - Viktoria Köln op zaterdag 11 mei?
Bij de heenwedstrijd waren 6.000 toeschouwers.

Niels_Zitterd

09-05 Racing Genk - Cercle Brugge (Beker van België)

Cyclebob

Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

ALenstra

Ik wil op 10 of 11 mei naar Lille-Reims in het nieuwe stadion. Onder voorbehoud, zodra de wedstrijd op 12 mei wordt vast gesteld dan gaat het in principe niet door. Ik begrijp dat dit weekend ook Valenciennes-Rennes is. Wellicht zijn beide wedstrijden mogelijk. Eerst wachten op de exacte speeldata.

Ajacied


Danny

Citaat van: ALenstra op apr 17, 2013, 17:09:27
Ik wil op 10 of 11 mei naar Lille-Reims in het nieuwe stadion. Onder voorbehoud, zodra de wedstrijd op 12 mei wordt vast gesteld dan gaat het in principe niet door. Ik begrijp dat dit weekend ook Valenciennes-Rennes is. Wellicht zijn beide wedstrijden mogelijk. Eerst wachten op de exacte speeldata.

Zit ook te denken deze wedstrijd te bezoeken, Volgens de website van de Franse Voetbalbond wordt er op zaterdag 11 mei om 20.00 uur gespeeld, net als alle wedstrijden dit weekend. Wat te maken zou kunnen hebben met het feit dat ze de laatste 3 speelrondes net als in Nederland tegelijk willen laten spelen i.v.m. ''competitievervalsing''. Een dubbel met Valenciennes is echter dus helaas niet mogelijk!
Laatste nieuwe ground: San Siro, Milaan

spons

09/05 AZ - PSV ( bekerfinale )
11/05 Excelsior Maassluis - Achilles Veen
12/05 Feyenoord - NAC
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

Citaat van: Danny op apr 17, 2013, 19:52:42
Zit ook te denken deze wedstrijd te bezoeken, Volgens de website van de Franse Voetbalbond wordt er op zaterdag 11 mei om 20.00 uur gespeeld, net als alle wedstrijden dit weekend. Wat te maken zou kunnen hebben met het feit dat ze de laatste 3 speelrondes net als in Nederland tegelijk willen laten spelen i.v.m. ''competitievervalsing''. Een dubbel met Valenciennes is echter dus helaas niet mogelijk!
Speeldagen 35 en 36 zijn nog niet vastgesteld volgens de officiele site van ligue 1 en ligue 2. En het tegelijkertijd laten spelen van de laatste speeldagen geldt alleen voor de laatste 2 speeldagen.

MartijNFR

11/05 Arminia Bielefeld - VfL Osnabrück
12/05 Feyenoord - NAC
Laatste ground: 09/12/2017 Sportpark de Wetering (SC Genemuiden - vv Staphorst)

Bier und Bratwurst

#9
09-05-2013 Racing Schaerbeek - Rillaart sport (ovb) 15.00u. of KFC Diest-FFC Eppegem 15.00u.
09-05-2013 Cercle Brugge - Racing Genk 20.45u Bekerfinale België
12-05-2013 FC Twente- PSV 14.30u.
Het ene stadion is het andere niet!

FCT1980

Citaat van: Bier und Bratwurst op apr 17, 2013, 23:17:40
12-05-2013 FC Twente- PSV 14.30u.

Same here.
De dag dat we over PSV heen denderen. Op het veld en in de eindstand.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nort

Citaat van: FCT1980 op apr 18, 2013, 08:25:28
Same here.
De dag dat we over PSV heen denderen. Op het veld en in de eindstand.

Wordt eens tijd dat jullie weer met beide benen op de grond komen te staan, die arrogantie van jullie de afgelopen jaren bevalt me allerminst! FC Twente moet zich richten om via play-offs Europees voetbal te halen. PSV doet, nog steeds, volop mee voor plek 2. Als Twente zich plaatst voor de Uefa cup is dit een prima prestatie, het is en blijft een subtopper.

Sebastiaan_W

Citaat van: nort op apr 18, 2013, 08:53:04
Wordt eens tijd dat jullie weer met beide benen op de grond komen te staan, die arrogantie van jullie de afgelopen jaren bevalt me allerminst! FC Twente moet zich richten om via play-offs Europees voetbal te halen. PSV doet, nog steeds, volop mee voor plek 2. Als Twente zich plaatst voor de Uefa cup is dit een prima prestatie, het is en blijft een subtopper.

Waar is de like button?

Bier und Bratwurst

Citaat van: FCT1980 op apr 18, 2013, 08:25:28
Same here.
De dag dat we over PSV heen denderen. Op het veld en in de eindstand.

hahaha  humor!!
Het ene stadion is het andere niet!

Bier und Bratwurst

Het ene stadion is het andere niet!