Week 48 Maandag 23 November t/m Zondag 29 November

Gestart door Mokum1900, okt 28, 2015, 16:43:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

John Sleeuwenhoek

Citaat van: Freekos79 op nov 02, 2015, 17:44:11
Thanks. Dat vond ik zelf ook al ;-)

Heb zelf ook naar de laatste 2 wedstrijden gekeken, maar zag dat St. Pauli al uitverkocht was en voor Werder v HSV had ik toen de moed al opgegeven.

TimTwente


tomv

Een kleine 3 jaar geleden de Gelderse derby in de Goffert gezien, nu wordt het tijd voor de Gelredome.
29/11 Vitesse - NEC (met dank aan Robbie)

FC_Emmen

Ik heb die wedstrijd een paar jaar geleden gezien in het Gelredome. Ik vond het zwaar tegenvallen, ik vermoed dat deze wedstrijd meer leeft in de Goffert.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

tomv

Dat vermoeden heb ik ook. Aan de andere kant denk ik niet dat er een mooiere optie is om het Gelredome te bezoeken

Shepherd

Citaat van: tomv op nov 10, 2015, 16:16:36
Dat vermoeden heb ik ook. Aan de andere kant denk ik niet dat er een mooiere optie is om het Gelredome te bezoeken
Het is dat je lijst niet compleet is als je Sporthal Gelredome niet hebt bezocht, maar dat is ook de enige reden waarom je zou moeten gaan, naast de reden dat je favoriete club er op dat moment speelt.

mike_t

26/11 Celtic - Ajax
Verder nog niets vastgepind

Joost

Citaat van: Shepherd op nov 10, 2015, 18:28:55
Het is dat je lijst niet compleet is als je Sporthal Gelredome niet hebt bezocht, maar dat is ook de enige reden waarom je zou moeten gaan, naast de reden dat je favoriete club er op dat moment speelt.

Toch heeft het gelredome wel iets. Er zijn in Nederland lelijkere stadions en dan denk ik gelijk aan Zwolle.

Robbie

#23
28/11 Heerenveen-Roda JC
29/11 Vitesse-NEC

belfast

Citaat van: Joost op nov 10, 2015, 23:26:11
Toch heeft het gelredome wel iets. Er zijn in Nederland lelijkere stadions en dan denk ik gelijk aan Zwolle.

Enige voordeel is dat je daar altijd voldoende losse kaarten kan krijgen. En het concert van Prince daar was ook de moeite.
D3T=Lief

Robbie

Citaat van: FC_Emmen op nov 10, 2015, 16:11:02
Ik heb die wedstrijd een paar jaar geleden gezien in het Gelredome. Ik vond het zwaar tegenvallen, ik vermoed dat deze wedstrijd meer leeft in de Goffert.

Ik denk dat in het algemeen een derby of een rivaliteit sterker leeft bij de kleinere club of de underdog.
Als stadion vind ik het Gelredome redelijk OK, alleen het publiek is wat minder. Ik woon redelijk vlakbij het stadion, maar ga er alleen naar toe voor de tegenpartij.

Shepherd

Citaat van: Joost op nov 10, 2015, 23:26:11
Toch heeft het gelredome wel iets. Er zijn in Nederland lelijkere stadions en dan denk ik gelijk aan Zwolle.
Kun je dat 'iets' definiƫren? Ik vind het namelijk helemaal niks.

Het is inderdaad bizar dat een heel aantal mensen de ombouw van het MAC3PARK-Stadion (huil. huil) hebben gezien als 'een geweldig plan'.
Met die zittribune aan de lange zijde is het wel wat beter, maar Zwolle heeft de wind aardig mee.
Als de belangstelling afneemt ziet het er niet uit daar.

Joost

De grote tribunes en die dichte hoeken geven het een behoorlijk knusse uitstraling. Ik vind het in ieder geval aangenamer dan die donkere, hoge bedoening in Zwolle.

Berend11

Ik vind het stadion van Zwolle ook de meest afschuwelijke in de eredivisie. Daarentegen vind ik de sfeer in Zwolle wel stukken beter dan in Arnhem.

spons

Citaat van: Berend11 op nov 11, 2015, 16:34:00
Ik vind het stadion van Zwolle ook de meest afschuwelijke in de eredivisie. Daarentegen vind ik de sfeer in Zwolle wel stukken beter dan in Arnhem.

Ik reken het Gelredome niet als voetbalstadion maar als  sport - en evenementen hal.

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen