Hoofdmenu

Italie

Gestart door hoevenen lion, aug 18, 2008, 22:32:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Bewussie

Citaat van: Hugo op jan 15, 2016, 17:00:28
Vanuit Keulen voor € 90,-

Ik zal die trip niet gaan maken. Maar mijn prijs was inclusief retourvlucht, overnachtingen en wedstrijdtickets wat ik zo snel kon uitzoeken!

Joost

Is er iemand die Italiaans spreekt?

We willen graag een vakantie boeken maar de camping in kwestie geeft alleen een voicemail waar ik niets van snap. Ik hoop dat iemand voor me zou willen bellen om uit te vinden wat er aan de hand is.

hgrm

Citaat van: Joost op feb 02, 2016, 13:38:03
Is er iemand die Italiaans spreekt?

We willen graag een vakantie boeken maar de camping in kwestie geeft alleen een voicemail waar ik niets van snap. Ik hoop dat iemand voor me zou willen bellen om uit te vinden wat er aan de hand is.

zie PB
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

FCT1980

Haha waar een forum als dit allemaal niet goed voor is. Vakanties alles. Mooi dat dit ook kan.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

GiertjeNL

Morgen richting Turijn voor Juventus - Sassuolo!
Iemand tips? Eten, drinken? Stadion? Zien en niet zien? Do's and don'ts?

watergatehopper

Citaat van: GiertjeNL op mrt 09, 2016, 20:22:35
Morgen richting Turijn voor Juventus - Sassuolo!
Iemand tips? Eten, drinken? Stadion? Zien en niet zien? Do's and don'ts?

Voetbalhopper is Juve fan dacht ik. Wellicht hem PB'en
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

willytown79

Ik ga met mijn gezinnetje van 17 t/m 27 mei in Italie op vakantie en wel in "Le Marche". Nu ben ik een enorme Italië-leek (wordt de eerste keer dat ik er kom). Uiteraard kan ik zelf via internet wel vinden welke wedstrijden (bijv Serie B) er gespeeld worden maar heeft iemand van jullie een gouden tip :-) De bekerfinale die op 21 mei gespeeld worden lijkt me onmogelijk om te komen dus die zet ik wel uit mijn hoofd. Nogmaals dit is niet vissen naar kaartjes of informatie die ik zelf kan inwinnen maar tips van kenners van dit land. Dank je.

Olav

Citaat van: willytown79 op mrt 10, 2016, 11:27:28
Ik ga met mijn gezinnetje van 17 t/m 27 mei in Italie op vakantie en wel in "Le Marche". Nu ben ik een enorme Italië-leek (wordt de eerste keer dat ik er kom). Uiteraard kan ik zelf via internet wel vinden welke wedstrijden (bijv Serie B) er gespeeld worden maar heeft iemand van jullie een gouden tip :-) De bekerfinale die op 21 mei gespeeld worden lijkt me onmogelijk om te komen dus die zet ik wel uit mijn hoofd. Nogmaals dit is niet vissen naar kaartjes of informatie die ik zelf kan inwinnen maar tips van kenners van dit land. Dank je.

Le Marche is aardig groot, waar zit je precies haha? San Marino lijkt mij het bezoeken waard als je noordelijk zit.Firenze, klinkt ver, maar met de trein prima te doen en ook betaalbaar. 

Hugo

Heb je een auto of aangewezen op het OV?

willytown79

Ik heb een auto en het precieze plaatsje is 63062 Montefiore Dell'Aso

Hugo

Serie A heeft het weekend van 14-15 mei laatste speelronde, maar dat had je waarschijnlijk zelf ook al gezien.

In Serie B is weekend van 20-22 mei een complete speelronde.
Op "redelijke" afstand heb je dan;
Pescara - Latina (100 km), Pescara staat nu 4e dus mogelijk nog een wedstrijd die ergens om gaat.
Ternana - Brescia (in  Terni op 200 km), Ternana staat 13e, Brescia nu 8e, dus waarschijnlijk enkel voor de bezoekers van belang.

In Lega Pro B (3e divisie) is dan al uitgespeeld, mogelijk zijn er dan nog play-offs, dan is Ancona op 80 km rijden de moeite waard.

Pescara lijkt mij de beste optie. Tickets vanaf een week voor de wedstrijd online via http://www.ticketone.it/ te verkrijgen, zelf printje maken. Mogelijk aan stadion ook verkoop, maar dat kan in Italie wel eens wat rommelig/onduidelijk zijn. En vergeet je ID niet mee te nemen naar de wedstrijd.

Ter inspiratie http://voetbalhopper.blogspot.nl/2014/05/pescara-ac-siena.html

Kan je hier wat mee?

willytown79

Ok, bedankt voor de tips !

Olav

Ik raad ook Pescara aan! Geweldige club en mooi stadion.

Hugo

Citaat van: willytown79 op mrt 17, 2016, 14:22:39
Ok, bedankt voor de tips !

You're welcome, ik ben erg benieuwd naar je ervaringen.

Footballromantic

Deze vraag zal al heel vaak gesteld zijn: wanneer worden de data bevestigd voor de wedstrijden. In mijn geval de laatste speelronde van de Serie A en B(weekend van 14 en 15 mei).

Groundhopping & Feyenoord Rotterdam