DFB Pokal 2015/16

Gestart door Sebastiaan_W, mei 23, 2015, 08:27:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


TonyS

MSV-Schalke uitverkocht. Start vrije verkoop RW Essen - F. Düsseldorf 20 juli.

Tribuneklanten

Carl Seizz Jena - Hamburg SV uitverkocht zonder dat er een officiële verkoop is geweest.

Planning dient dus aangepast te worden.

Jehoentelaar

Voorverkoop FC Viktoria Köln - 1.FC Union Berlin is zojuist begonnen. Meteen een kaartje geregeld; nu hopen dat ik de mogelijkheid heb om diezelfde avond terug te kunnen reizen, anders een hostel in de stad zien te vinden.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jehoentelaar

Vandaag (17/7) gaat Meppen - FC Köln in de vrije verkoop. Aankomende woensdag volgt RW Essen - Fortuna Düsseldorf. Helaas kan ik daar niet voor klaar gaan zitten dus mocht iemand per ongeluk twee tickets bestellen i.p.v. eentje.. ;)

Whehe, ik ben al ruimschoots tevreden met Viktoria-Union.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Nort

Kaartjes voor Hessen Kassel - Hannover 96 zijn ook in de GS gegaan. Staantribune kost €15, zitplaats een stuk meer. Heb nog 2 plekken over in de auto, dus als iemand interesse heeft hoor ik het wel.

FC_Emmen

Kaartverkoop Meppen - Koln gaat vandaag ook in de GS.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Freekos79

Citaat van: FC_Emmen op jul 17, 2015, 08:13:02
Kaartverkoop Meppen - Koln gaat vandaag ook in de GS.

Kaarten zijn binnen!
Volgende wedstrijd: ?

FC_Emmen

Citaat van: Freekos79 op jul 17, 2015, 16:22:10
Kaarten zijn binnen!
Ik heb ze inmiddels besteld, maar nog niet binnen.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Freekos79

Citaat van: FC_Emmen op jul 17, 2015, 16:33:08
Ik heb ze inmiddels besteld, maar nog niet binnen.

Besteld bedoel ik.
Volgende wedstrijd: ?

TonyS

#55
Correctie: vrije verkoop: woensdag 22 Juli vanaf 15.00 Uhr
Online verkoop doen ze overigens niet aan: bestellen via de telefoon en verzending via de postduif; kost je 6,90 euro extra. Voor mij zeer waarschijnlijk reden er vanaf te zien, gezien mijn naam en adres (niet echt eenvoudig te spellen in Duits) vrees ik dat het zomaar eens onbestelbaar retour kan gaan. Ik beslis woensdag definitief ;-)

Citaat van: TonyS op jul 12, 2015, 20:11:40
MSV-Schalke uitverkocht. Start vrije verkoop RW Essen - F. Düsseldorf 20 juli.

Joost

Citaat van: TonyS op jul 19, 2015, 21:43:05
Correctie: vrije verkoop: woensdag 22 Juli vanaf 15.00 Uhr
Online verkoop doen ze overigens niet aan: bestellen via de telefoon en verzending via de postduif; kost je 6,90 euro extra. Voor mij zeer waarschijnlijk reden er vanaf te zien, gezien mijn naam en adres (niet echt eenvoudig te spellen in Duits) vrees ik dat het zomaar eens onbestelbaar retour kan gaan. Ik beslis woensdag definitief ;-)

Je kent niemand die op een eenvoudiger adres woont?

Overigens kijkt de post alleen nog naar postcode en huisnummer.

AthleticHolanda

Citaat van: TonyS op jul 19, 2015, 21:43:05
Correctie: vrije verkoop: woensdag 22 Juli vanaf 15.00 Uhr
Online verkoop doen ze overigens niet aan: bestellen via de telefoon en verzending via de postduif; kost je 6,90 euro extra. Voor mij zeer waarschijnlijk reden er vanaf te zien, gezien mijn naam en adres (niet echt eenvoudig te spellen in Duits) vrees ik dat het zomaar eens onbestelbaar retour kan gaan. Ik beslis woensdag definitief ;-)

Waar heb je die informatie vandaan?

Hier staat toch echt dat ze ook online verkocht worden...

http://www.rot-weiss-essen.de/neues/nachrichten/newsdetail/3443-freier-vorverkauf-fuer-pokalspiel-erst-ab-mittwoch.html

spons

Toch nog maar een kaartje besteld voor Hessen Kassel - Hannover 96
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jehoentelaar

Vandaag m'n kaartje binnengekregen voor Viktoria-Union. Was een aangetekende brief, erg netjes. Wordt wel een monsteronderneming met het OV vanuit het noorden.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar