DFB Pokal 2015/16

Gestart door Sebastiaan_W, mei 23, 2015, 08:27:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tribuneklanten

Tickets voor Erzgebirge Aue - Greuther Fürth en Hessen Kassel - Hannover 96 zijn deze week per post binnen gekomen.
Tickets voor TuS Erndtebruck - SV Darmstadt 98 zijn geregeld via iemand van Twitter, hier staan we dus in het uitvak.

Volledige programma;
07-08 TuS Erndtebruck - SV Darmstadt 98 in Siegen
08-08 Erzgebirge Aue - Greuther Fürth
09-08 Eintracht Northeim - FC Buckeberg
09-08 Hessen Kassel - Hannover 96


spons

Citaat van: Tribuneklanten op jul 31, 2015, 08:32:24
Tickets voor Erzgebirge Aue - Greuther Fürth en Hessen Kassel - Hannover 96 zijn deze week per post binnen gekomen.
Tickets voor TuS Erndtebruck - SV Darmstadt 98 zijn geregeld via iemand van Twitter, hier staan we dus in het uitvak.

Volledige programma;
07-08 TuS Erndtebruck - SV Darmstadt 98 in Siegen
08-08 Erzgebirge Aue - Greuther Fürth
09-08 Eintracht Northeim - FC Buckeberg
09-08 Hessen Kassel - Hannover 96

Bij deze had ik nog niet stilgestaan maar met een bezoek aan Hessen Kassel kan ik deze ook wel even meepakken
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jehoentelaar

Erg last-minute, maar op mijn ticket (Viktoria-Union) staat dat het ook geldig is als OV-kaartje in het "erweiterten VRS-Netz". Begrijp echter niet helemaal wat dat gebied precies is - neem aan dat de treinrit vanuit Venlo daar niet (geheel) onder valt?
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

ALenstra

Nee. Dat gebied begint ongeveer in Duren, Dormagen en Leverkusen.

Jehoentelaar

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jef400


hgrm

De enige manier om hier wat aan te doen is de club(s) keihard sportief straffen. Dus in dit geval: Osnabrück uitsluiten (hoe graag ik ze ook RBL eruit had zien knikkeren...). Op die manier maak je de dader(s) van dit soort ongein totaal onmogelijk binnen de groep en doet het groepsproces de rest.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Freekos79

Citaat van: hgrm op aug 10, 2015, 21:06:00
De enige manier om hier wat aan te doen is de club(s) keihard sportief straffen. Dus in dit geval: Osnabrück uitsluiten (hoe graag ik ze ook RBL eruit had zien knikkeren...). Op die manier maak je de dader(s) van dit soort ongein totaal onmogelijk binnen de groep en doet het groepsproces de rest.

Verwacht ook wel dat dit gaat gebeuren.
Volgende wedstrijd: ?

hgrm

In het verleden is het een keer zo gebeurd met Stuttgart Kickers - Hertha BSC.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Jehoentelaar

Sta je 1-0 tegen RB, krijg je dit. Onverklaarbaar.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

hgrm

Alcohol+weinig hersencellen+gevoel van onaantastbaarheid
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Jef400

Misschien een stomme vraag, maar heeft Osnabrück een beruchte reputatie?

Jehoentelaar

Voor zover ik weet niet, maar laat RB ergens langskomen en iedereen is al gauw berucht. De gekte jegens de Bullen (hoe terecht misschien ook) slaat zowel figuurlijk als letterlijk volledig door.

Overigens: vrijdag is de loting voor de 2.Hauptrunde.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

TonyS

Paar jaar geleden beelden gezien van Osnabruck-Meppen, dat loog er niet om. Enorme politieinzet voor nog geen 10000 toeschouwers.

kazimkazim

Tegen  Preussen Munster is altijd nogal intens, verder is Osnabruck volgens mij niet berucht. Je hebt natuurlijk ook maar 1 idioot nodig.