DFB Pokal 2015/16

Gestart door Sebastiaan_W, mei 23, 2015, 08:27:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jehoentelaar

Stadt Osnabrück overweegt trouwens samen met de Polizei en de clubs om de derby tegen Münster van binnenkort zonder uitfans te laten spelen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Koning Kriel

Laat ik eerst zeggen dat het volledig terecht is dat de scheidsrechter de wedstrijd stopt. Alleen vind ik niet dat een scheidsrechter meer is dan een voetballer. Naar voetballers (met name keepers) worden veel vaker aanstekkers, munten of bier gegooid. Het gebeurt bij ongeveer iedere club, helaas ook mijn club, en is mij een doorn in het oog. Laten we dan met zijn allen een lijn trekken en sowieso harder op gaan treden tegen dit idiote gedrag. Nu vind ik het raar dat als een scheidsrechter geraakt wordt we stoppen maar als een keeper 100 aanstekers naar zijn kop krijgt moet hij doorspelen.

Sebastiaan_W

Citaat van: TonyS op aug 10, 2015, 23:04:20
Paar jaar geleden beelden gezien van Osnabruck-Meppen, dat loog er niet om. Enorme politieinzet voor nog geen 10000 toeschouwers.

Op politie inzet bezuinigen ze niet in Duitsland.

Tribuneklanten

Loting 2e ronde DFB Pokal zal vrijdag naar Bayern München - HSV verricht worden.
Speeldata zijn dinsdag 27 en woensdag 28 Oktober.

spons

Citaat van: Tribuneklanten op aug 11, 2015, 09:36:44
Loting 2e ronde DFB Pokal zal vrijdag naar Bayern München - HSV verricht worden.
Speeldata zijn dinsdag 27 en woensdag 28 Oktober.

Leuk voor HSV dat al uitgeschakeld is
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hgrm

Die zullen zich dan waarschijnlijk drukker maken om de 6-1 nederlaag die ze geleden hebben dan om de loting.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

Citaat van: Freekos79 op aug 10, 2015, 21:13:50

Citaat van: hgrm op aug 10, 2015, 21:06:00
De enige manier om hier wat aan te doen is de club(s) keihard sportief straffen. Dus in dit geval: Osnabrück uitsluiten (hoe graag ik ze ook RBL eruit had zien knikkeren...). Op die manier maak je de dader(s) van dit soort ongein totaal onmogelijk binnen de groep en doet het groepsproces de rest.

Verwacht ook wel dat dit gaat gebeuren.

Wat ik een mooie oplossing zou vinden: De wedstrijd vanaf de 71e minuut uitspelen.
Als RBL wint: niks aan de hand verder
Als Osnabrück wint: RBL eruit en Osnabrück deelname ontzeggen aan de rest van het toernooi (dus walkover voor de tegenstander in de 2e ronde).

Het zou niet zo moeten zijn dat RBL er van de situatie profiteert en als 'lucky looser' doorgaat. Zeker niet omdat de 'fans' van RBL de 'overwinning' gisteravond al vierden op de tribune.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hugo

Citaat van: spons op aug 11, 2015, 10:29:14
Leuk voor HSV dat al uitgeschakeld is

Daar zal het alweer crisis zijn. Tijd voor een nieuwe trainer.

Jef400

Hmm. Hugo, is die crises daar überhaupt weggeweest de afgelopen jaren?

Jehoentelaar

De financiële sowieso niet, die is nog een stapje groter geworden met het verdwijnen van de stadionsponsor (Imtech).
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

hgrm

Citaat van: Jehoentelaar op aug 11, 2015, 12:15:19
De financiële sowieso niet, die is nog een stapje groter geworden met het verdwijnen van de stadionsponsor (Imtech).

Die deal was al afgelopen. De rechten liggen nu bij een particulier die het stadion weer Volksparkstadion laat heten.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

Citaat van: FC_Emmen op aug 11, 2015, 12:22:41
Red Bull Leipzig heeft aangeboden om het duel over te spelen...
http://www.vi.nl/nieuws/rb-leipzig-biedt-aan-gestaakt-duel-over-te-spelen-.htm

Of de DFB daar boodschap aan heeft, is zeer twijfelachtig.
Valt voor mij onder de noemer "goedkope PR"
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hugo

Citaat van: Jampot op aug 11, 2015, 11:11:23
Hmm. Hugo, is die crises daar überhaupt weggeweest de afgelopen jaren?

Na afloop van die avond in Karlsruhe zeker wel.

Shepherd

Citaat van: Jehoentelaar op aug 11, 2015, 00:22:47
Stadt Osnabrück overweegt trouwens samen met de Polizei en de clubs om de derby tegen Münster van binnenkort zonder uitfans te laten spelen.
Bij de eerstvolgende editie al?