Amateurs 2011/2012

Gestart door AthleticHolanda, jun 28, 2011, 21:37:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Verwijderd lid

Citaat van: witte leeuw op jun 15, 2012, 13:50:37
Vanmiddag om 5 uur worden de indelingen bekend gemaakt.

Als ik het goed heb wordt het competitieschema van de Topklasse woensdag bekend gemaakt en de Hoofdklasse t/m 3e klasse vrijdag 22 juni.

Correct, woensdag wordt het speelschema voor de topklasse bekend gemaakt

Sebastiaan_W

Citaat van: Meester op jun 15, 2012, 15:47:46
Correct, woensdag wordt het speelschema voor de topklasse bekend gemaakt

Welke wedstrijden kijk je het meest naar uit en wat verwacht je van je cluppie?

Echt geen groundhoppen dit seizoen? Ook niet de lokale derbies tussen Bennekom, DOVO, DTS en VVA '71 mits ze bij elkaar in de hoofdklasse komen?

Joost

Citaat van: witte leeuw op jun 15, 2012, 13:50:37
Vanmiddag om 5 uur worden de indelingen bekend gemaakt.

Als ik het goed heb wordt het competitieschema van de Topklasse woensdag bekend gemaakt en de Hoofdklasse t/m 3e klasse vrijdag 22 juni.

Grappig eigenlijk dat ze indelingen bekend maken terwijl de nacompetitie in Zuid 2 nog niet afgelopen is.

Sebastiaan_W

Zoals verwacht is OJC Rosmalen het kind van de rekening in de Hoofdklasse zondag.

Zelf kijk ik uit naar de derby tussen TVC '28 en Stevo(voor het laatst in 1981 gespeeld), de derby in Nijkerk, de derby in Meppel en de derbies in Kampen.

Jammer dat SDC Putten SDV Barneveld niet bij elkaar zitten. Is SDC - Hierden een derby?

AthleticHolanda

Dat lijkt me niet, tussen Putten en Hierden liggen nog genoeg plaatsen. TVC en Stevo liggen toch ook niet naast elkaar of vergis ik me?

Sebastiaan_W

Citaat van: AthleticHolanda op jun 15, 2012, 18:32:50
Dat lijkt me niet, tussen Putten en Hierden liggen nog genoeg plaatsen. TVC en Stevo liggen toch ook niet naast elkaar of vergis ik me?

Tussen Tubbergen en Geesteren liggen geen andere plaatsen. Clubs(vooral TVC) kijken al uit naar deze tweestrijd.

AthleticHolanda

Citaat van: witte leeuw op jun 15, 2012, 18:38:06
Tussen Tubbergen en Geesteren liggen geen andere plaatsen. Clubs(vooral TVC) kijken al uit naar deze tweestrijd.

Aha oke, goed om te weten, bedankt voor de info.

Sebastiaan_W

Citaat van: AthleticHolanda op jun 15, 2012, 18:44:54
Aha oke, goed om te weten, bedankt voor de info.

Welke derby's heb je op het oog voor komend seizoen?

Verwijderd lid

Citaat van: witte leeuw op jun 15, 2012, 16:17:53
Welke wedstrijden kijk je het meest naar uit en wat verwacht je van je cluppie?

Echt geen groundhoppen dit seizoen? Ook niet de lokale derbies tussen Bennekom, DOVO, DTS en VVA '71 mits ze bij elkaar in de hoofdklasse komen?

Van G.V.V.V. is het moeilijk te voorspellen. Selectie lijkt kwalitatief sterker te zijn geworden.
Ik heb wederom het voornemen om alle 30 duels in de topklasse te bezoeken, maar zal hier minder strikt in zijn dat alles er voor zou moeten wijken. De lokale derbies ga ik niet bezoeken. Groundhoppen staat inderdaad niet op het programma. Gewoon een jaartje niet. IN 2013-2014 misschien eens een keertje of zo, maar niet meer op de wijze waarop ik dat de afgelopen jaren heb gedaan. Dat kan en wil ik financieel niet meer. Stel dat G.V.V.V. weer net zoveel duels moet spelen als vorig seizoen, dan tik ik wellicht toch de  50 wedstrijden weer aan, al hoeft dat voor mij niet.

Bier und Bratwurst

Citaat van: witte leeuw op jun 15, 2012, 18:38:06
Tussen Tubbergen en Geesteren liggen geen andere plaatsen. Clubs(vooral TVC) kijken al uit naar deze tweestrijd.

Geesteren(STEVO) is gemeente Tubbergen(TVC'28). En deze 2 clubs en ook de dorpen hebben het niet met elkaar.
Beide dorpen zullen uitlopen voor deze 2 wedstrijden. Ik ga zeker ook kijken.
Het ene stadion is het andere niet!

AthleticHolanda

Citaat van: witte leeuw op jun 15, 2012, 20:08:36
Welke derby's heb je op het oog voor komend seizoen?

Daar moet ik me nog eens in gaan verdiepen maar degene die je al noemde zijn zeker interessant. Verder evt. ook ONS - Harkema zo uit m'n hoofd, maar er zijn een stuk meer leuke al is het altijd afwachten of er ook volk op af komt en hoe het leeft.

ðe waan

Bij Stevo-TVC'28 lijkt me dat een zekerheidje. In de jaren negentig waren de wedstrijden tegen Stevo in hoofdklasse altijd belevenissen. En TVC'28 is ook zo'n echte dorpsclub. Rijendik publiek verzekerd.

Joost

#132
RVU v sv Meerssen wordt er ook eentje. Die derby is al sinds het seizoen 1971/72 niet meer gespeeld en heb ik ook al op mijn lijstje gezet. Meerssen mag dan in de Hoofdklasse niet bijzonder veel publiek trekken, ik zou sterk verbaasd zijn als er hier minder dan 1500 man langs de lijn staat.

Ook in eerste klasse is er de derby tussen Caesar en GSV 28. GSV 28 is voor het 15e seizoen op rij actief in 1e eerste. Caesar is na de fantastische jaren 80 weggezakt maar de afgelopen 15 jaar wel gestaag gegroeid. De laatste keer dat zij elkaar troffen was seizoen 91/92.

En onderschat Vaesrade v Minor in 2e klasse niet. Dat was enkele jaren geleden een heel spektakel met 2000 man en een hoop vuurwerk.

Cyclebob

Ik word zelf blij van de indeling van SVV volgend seizoen in 3C met 10 nieuwe grounds: CKC, Erasmus, Graaf Willem II VAC, GSC ESDO, Laakkwartier, ODB, Steeds Hooger, De Ster, TAC'90 en Wateringse Veld. Alleen Excelsior R. am, Mozaiek en Ommoord ooit bezocht.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Verwijderd lid

Citaat van: Cyclebob op jun 16, 2012, 23:04:38
Ik word zelf blij van de indeling van SVV volgend seizoen in 3C met 10 nieuwe grounds: CKC, Erasmus, Graaf Willem II VAC, GSC ESDO, Laakkwartier, ODB, Steeds Hooger, De Ster, TAC'90 en Wateringse Veld. Alleen Excelsior R. am, Mozaiek en Ommoord ooit bezocht.

Veel op fietsafstand of valt dat tegen ?