Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Batflyer

Citaat van: Ici c est Paris op sep 02, 2009, 18:10:10
Tja, mij leek het wel wat, AZ-uit, omdat ik een vreselijke club vind met hun klappertjes. Tel daar de arrogantie van Schaars bij op (Standard, is te doen) en ik zat al klaar om te vertrekken.

Dat eerste was precies de reden waarom ik naar AZ - Arsenal wilde. Maar nu blijkt dat Arsenal slechts 850 tickets voor het uitvak kan verkopen, dus dat kan ik nu wel uit mijn hoofd zetten. Schaars is in mijn ogen realistisch i.p.v. arrogant als hij zegt dat Standard te doen is, want dat is het ook.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

3434

Zondag 04/10/09 West Ham-Fulham
Zondag 08/11/09 West Ham-Everton
Zaterdag 28/11/09 West Ham-Burnley 

Een  van deze matchen zal ik bijwonen. Iemand enige idee welke het meest 'beladen' is. Fulham is een derby, maar die club heeft niet echt hevige supporters heb ik me laten wijsmaken. Alle hulp is welkom. Uiteindelijk ga ik voor West Ham dus maakt het niet ZO veel uit.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

TeeZee

Ik zou persoonlijk voor Burnley kiezen, omdat het hun eerste seizoen sinds lange tijd op het hoogste niveau is. Wellicht zorgt dat voor veel away support nu het nog allemaal 'nieuw' is. Minder-rationele keuzes gaan over clubkleuren en founder members.

Han

Als eind september/begin october valt onder 'nabije toekomst' dan gebruik ik dit topic om te laten weten dat ik voornemens ben om wedstrijden te bezoeken tijdens FIFA U-20 World Championship in Egypte. De speelsteden zijn Alexandria, Cairo, Port Said, Ismailia en Suez.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

wekke

27/09 Sparta-Heerenveen: Tickets zijn besteld dus dit bezoekje gaat zeker door.
17/10 PSV-Heerenveen: Bij deze wedstrijd geen clubcardverplichting en dus interessant om eindelijk eens een wedstrijd in het Philipsstadion mee te pikken. Al is het nog even afwachten of ik die datum wel vrij ben.

04/10 Roda JC-Ajax en 25/10 Nec-PSV: Voor beide wedstrijden heb ik een mail gestuurd naar de clubs. Ik hoop dat ze mij aan een ticketje willen helpen, al acht ik die kans tamelijk klein.

hgrm

Ach, nee heb je en ja kun je krijgen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Stadionhopper

Citaat van: wekke op sep 07, 2009, 23:12:01
17/10 PSV-Heerenveen: Bij deze wedstrijd geen clubcardverplichting en dus interessant om eindelijk eens een wedstrijd in het Philipsstadion mee te pikken. Al is het nog even afwachten of ik die datum wel vrij ben.

Bij PSV is het vaker zonder clubcardverplichting. Voor de Europa League wedstrijden zal tegen de datum van de wedstrijd ook vrije verkoop zijn, was in de voorgaande jaren met Champions League ook.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Hielke

Mooie week:

12/09 sc Heerenveen - FC Groningen
17/09 sc Heerenveen - Sporting Lissabon
20/09 sc Heerenveen - FC Twente

In het kader van de nutteloze groundhopfeiten: de 17e ben ik jarig, het is voor het eerst dat ik die dag doorbreng in een voetbalstadion. Ik heb trouwens ook nog nooit 26000 mensen op mijn verjaardag gehad.

Albion

Ik zou op 7 november van dit jaar graag naar de streekderby gaan kijken tussen Swansea city en Cardiff city. Zijn er mensen die me op een nuttige manier wat meer informatie kunnen geven over bijvoorbeeld beste reisroute(lees goedkoop) en hoe kaartjes te bemachtigen(heb al een mailtje gestuurd naar hun secretariaat).

Bedankt op voorhand

Groeten Albion

Stadionhopper

Citaat van: Hielke op sep 08, 2009, 10:25:07
In het kader van de nutteloze groundhopfeiten: de 17e ben ik jarig, het is voor het eerst dat ik die dag doorbreng in een voetbalstadion. Ik heb trouwens ook nog nooit 26000 mensen op mijn verjaardag gehad.

Als ze eens allemaal 1 euro voor je meenemen als cadeau? :-)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Citaat van: Albion op sep 08, 2009, 10:44:10
Ik zou op 7 november van dit jaar graag naar de streekderby gaan kijken tussen Swansea city en Cardiff city. Zijn er mensen die me op een nuttige manier wat meer informatie kunnen geven over bijvoorbeeld beste reisroute(lees goedkoop) en hoe kaartjes te bemachtigen(heb al een mailtje gestuurd naar hun secretariaat).

Bedankt op voorhand

Groeten Albion

Er zijn goedkope luchtvaartmaatschappijen die vliegen opBristol.  Vanaf Bristol kun je met de bus naar het station en van daaruit met de trein verder.

Het loont om van te voren de tijdschema's van de treinen door te nemen (www.thetrainline.com) en eventueel zelfs al te boeken.


wekke

Via de Belgian Lions kost een tripje Millwall slechts 90€ (vervoer+ticket) en dus is de kans groot dat ik zo wel Millwall-Wallsall (12/12) als Norwich City-Millwall (26/12) zal meepikken.

Aaron Harder

Ik heb 'onverwacht' nog een paar dagen over om een trip te plannen. Rond vrijdag 16 oktober heb ik tot max. woensdag 21 oktober de tijd om een paar wedstrijden te bekijken.

De planning is om richting voormalig Oostblok te gaan maar dat staat nog helemaal niet vast. Tevens is het nog niet zeker of we een retour nemen of twee enkele tickets zodat we vanaf een andere locatie kunnen terugvliegen.

16 oktober staan wedstrijden in Oostenrijk en Roemenie op het programma

Op 17 oktober zijn er een paar leuke wedstrijden in Europa waar we nog een keuze uit kunnen maken.

17/10 Zagreb - Dinamo Zagreb
17/10 Dynamo Kiev - Obolon Kiev
17/10 MTK - Fehervar

18/10 wordt er in Kroatie en Servie gespeeld
19 en 20 oktober moet nog verder worden onderzocht en op 21 oktober is de CL wedstrijd tussen Debreceni en Fiorentina in Budapest.

Dan kan er op 22 oktober vertrokken worden richting Berlijn.

Heeft iemand nog tips of suggesties voor de periode van 16 tot en met 21 oktober?
Alles kan kapot!

RoelG

Ik heb mijn volgende trip pas weer in april 2010 geboekt. Ik weet het, niet echt de nabije toekomst maar ik vond geen ander topic. Ik hoop voor die tijd ook nog een mooie trip naar Frankrijk of Duitsland te maken, heb alleen nog geen concrete plannen. (en geen reisgenoten in dit geval...)

In Engeland gaat het worden:
Sheffield United-Barnsley
Sheffield Wednesday-Bristol City
Bradford City reserves-Newcastle United reserves
en mogelijk nog Huddersfield Town-Oldham Athletic

Vaig

Heb met een klasgenoot een voorzichtige planning gemaakt:

zaterdag 16 januari: Wolves-Wigan
zondag 17 januari: Aston Villa- West Ham United.

Levert dit problemen op met kaartjes?

Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy