Standard Luik - AA Gent

Gestart door Bloos, dec 24, 2008, 12:29:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bloos

De planning voor van vandaag was om 's middags ook nog een wedstrijdje te bezoeken, maar een volle agenda van één van mijn vrienden gooide roet in het eten. We vertrokken dus wat later op de middag en na een voortvarende reis kwamen we aan, de auto werd aan de andere kant van de Maas geparkeerd (bedankt voor de tip). De kaarten werden opgehaald, om vervolgens wat eten te gaan zoeken. Daar hoef je gelukkig niet ver voor te lopen voor het stadion staan tal van eetkraampjes, en wat is België zonder bier, er waren dus ook nog een aantal drinkgelegenheden. Na wat te hebben gegeten en gedronken was het tijd om naar binnen te gaan. Via velen trappen, we zaten derde ring, kwamen we het stadion binnen, meteen valt op hoe dicht je op het veld, en asl je naar je plaatsen gaat hoe steil de tribunes zijn.

Standard begon furieus aan de wedstrijd, wat resulteerde in een aantal hele goede kansen, na een kwartiertje zakte Standaard wat in en kreeg Gent een beetje grip op de wedstrijd. Kansen leverde dit niet op Gent, wanneer Standard aanviel was het zeer gevaarlijk en in de 25e minuut was het dan toch raak, 1-0. Tot aan de rust hetzelfde spelbeeld, op het middenveld werd het spel gemaakt en Standard brak nog een aantal keer gevaarlijk uit. Bij rust was het 1-0, Standard had echter met 3-0 voor moeten staan. Na 8 minuten in de tweede helft kwam Standard op 2-0, wij dachten ze nu eindelijk Gent op een grote afstand zouden zetten. Helaas Standard dacht aan de eerste helft en dacht daar in de tweede helft ook mee weg te komen, echter drie minuten later kwam Gent op 2-1 en probeerde aan te zetten voor de gelijkmaker. De gelijkmaker viel ook waare het niet dat deze goal werd afgekeurd. Gent probeerde het nog wel maar kwam toch te kort. Een slechte wedstrijd van Standard en toch winnen, wat verder opviel waren de vele blessurebehandelingen, bijna bij elke overtreding een speler die op grond bleef liggen.


















Ici c est Paris

Leuk. Jammer alleen dat je foto's het niet doen, of ligt dat aan mij? Het is overigens Standard, en niet Standaard;)

Pieros

Citaat van: Ici c est Paris op dec 24, 2008, 12:53:11
Leuk. Jammer alleen dat je foto's het niet doen, of ligt dat aan mij? Het is overigens Standard, en niet Standaard;)

Bij mij doen de foto's het ook niet.

georgesv

de bovenstaande foto's kan je bekijken (op mac toch , ik weet niet van pc) als je rechtermuist met "open in nieuw venster", dan download hij ze opeens.
de foto's komen blijkbaar van een blog, ze kunnen niet gelink worden

een foto van het uitvak: (de 2 vakken waren vol, maar de foto is getrokken voor de match toen nog niet iedereen er was)


Bloos

Bericht aangepast hopelijk zijn de foto's nu wel te zien?

Ici c est Paris

Hier alles prima te zien. Leuk om te zien dat je op dezelfde plek zat als ik de laatste keer dat ik op Sclessin was.

Bloos

Kaarten via ticketonline besteld, volgens mij hebben ze daar mij kaarten voor één vak. Moet zeggen dat je hiervandaan een goed overzicht hebt over het stadion en het veld.