Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

ALenstra

Ik denk dat de exacte tijden voor eind april nog niet bekend zijn. En verder vind ik Eurolines een verschrikking. Afschuwelijk gewoon.

Hugo

Citaat van: Bier und Bratwurst op dec 28, 2011, 12:45:00
Ik ben van plan om 28-04-12 een dag naar London te gaan.Zag dat het heel goedkoop kon met Eurolines. De wedstrijden die ik dan wil zien zijn West-Ham - Hull City 13.30u. en Barnet - AFC Wimbledon 16.00u. (tijden vooralsnog gezien op soccerway).

Het is waarschijnlijk de laatste wedstrijd van Barnet op Underhill. Grote kans dat er nog meer Nederlanders heen gaan, kan je beter die om een lift vragen.

Die tijden zijn wel definitief, let wel dat dit niet de lokale tijden zijn.

ALenstra

#917
Ja ik zie het. Het is de laatste speeldag en dan moet alles op één dag en op dezelfde tijden. Die tijden van soccerway zijn continentale tijden, dus is het 12.30 en 15.00. Overigens zal het niet lukken om na WHU tijdig bij Barnet te zijn met het OV dus beide wedstrijden zien is waarschijnlijk geen optie.

Bier und Bratwurst

Volgens googlemaps kun je binnen een half uur daar zijn vanaf Upton Park
Dus een taxi moet binnen de 3 kwartier de afstand kunnen overbruggen. Gewoon een taxi  voor direct na de wedstrijd regelen.Met het OV zal het niet gaan,dat klopt.
Het ene stadion is het andere niet!

Joost

Citaat van: Bier und Bratwurst op dec 28, 2011, 23:36:12
Volgens googlemaps kun je binnen een half uur daar zijn vanaf Upton Park
Dus een taxi moet binnen de 3 kwartier de afstand kunnen overbruggen. Gewoon een taxi  voor direct na de wedstrijd regelen.Met het OV zal het niet gaan,dat klopt.

Je hebt het over Londen. Verdubbel de reistijd dus maar minstens.

ALenstra

Volgens de AA routeplanner doe je 51 minuten over om per auto van West Ham United naar Barnet te rijden. En er wordt ook gewaarschuwd voor speedcameras dus jakkeren lijkt me niet verstandig.

hgrm

51 minuten op een rustige zondagochtend.....Zeker met football traffic zal het minstens anderhalf uur zijn.
Ik denk dat alleen een helicopter een haalbaar alternatief is.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bier und Bratwurst

#922
Oke ,beetje te veel hooi op de vork genomen dus, dan ga ik voor Barnet-Wimbledon. Hoe zit dat trouwens nou met West Ham? Gaan die nou wel of niet naar het nieuwe stadion.
Het ene stadion is het andere niet!

ALenstra

Misschien dat Chelsea-QPR of Spurs-Blackburn op 28 april om 17.30 beginnen.

Bier und Bratwurst

chelsea zou mooi zijn,spurs ben ik al geweest.Maar ik neem aan dat daar weer moeilijk kaarten voor te verkrijgen zijn
Het ene stadion is het andere niet!

Sebastiaan_W

Chelsea - QPR zal ook wel lastig worden. Is een derby.

wekke

Citaat van: Bier und Bratwurst op dec 29, 2011, 12:51:15
Oke ,beetje te veel hooi op de vork genomen dus, dan ga ik voor Barnet-Wimbledon. Hoe zit dat trouwens nou met West Ham? Gaan die nou wel of niet naar het nieuwe stadion.

CiteerWest Ham's intention to leave Upton Park and move to the new London Olympic Stadium in Stratford, East London, has received a setback. This is because the Olympic Park Legacy Committee have announced that the stadium is to now remain in public ownership. This effectively means that the previous agreement with West Ham to takeover the stadium is now no longer valid and a new bidding process will be undertaken to find tenants for the stadium after the games have ended. This may mean that other Clubs such as Leyton Orient may enter a bid, or from other sports such as rugby.

The stadium which is currently being built, will have its 80,000 capacity reduced to 60,000 after the games have finished in 2012, will also retain its athletics running track. It will cost around £95m to convert the stadium for long term use, such as the provision of a permanent roof and corporate hospitality facilities. If things go to plan, then West Ham could be kicking off in their new home for the start of the 2013/14 season.

Bron: http://www.footballgroundguide.com/west_ham_united/

Bier und Bratwurst

Het ene stadion is het andere niet!

Vladimir1973

6 februari Liverpool-Tottenham. Vlucht Amsterdam-Liverpool, hotel Gateway Lodge vlakbij John Lennon Airport. Eindelijk naar Anfield!
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Joost

Zijn de Belgen verheugd met de wedstrijd op Wembley?