Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

spons

Bij de Nations league finales krijg je een week van tevoren een link om een app te installeren waarop je je kaartje krijgt voor de eerste controle. Na de eerste controle krijg je dan via Bluetooth een code voor de tweede controle. Je kunt ervoor kiezen om € 10 extra te betalen en dan krijg je na het toernooi een "souvenir" ticket thuisgestuurd
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Freekos79

#3406
Citaat van: spons op apr 25, 2019, 17:48:02
Bij de Nations league finales krijg je een week van tevoren een link om een app te installeren waarop je je kaartje krijgt voor de eerste controle. Na de eerste controle krijg je dan via Bluetooth een code voor de tweede controle. Je kunt ervoor kiezen om € 10 extra te betalen en dan krijg je na het toernooi een "souvenir" ticket thuisgestuurd

Dat is futuristisch :-)
Volgende wedstrijd: ?

spons

Citaat van: Freekos79 op apr 25, 2019, 20:34:05
Dat is het futuristisch :-)

Volgens mij doen ze dat niet alleen bij de komende Nations league finales zo maar ook bij de a.s. Euro league en champions league finale
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joelvginkel

Dat zou ik nog niet eens zo heel erg vinden. In ieder geval nog 'een ticket'. Ik denk dat er net als mij meerdere groundhoppers zijn die ze verzamelen, dus ben ik ook erg tegen e-tickets en dat soort dergelijke, erg jammer.

spons

Citaat van: Joelvginkel op apr 26, 2019, 02:16:26
Dat zou ik nog niet eens zo heel erg vinden. In ieder geval nog 'een ticket'. Ik denk dat er net als mij meerdere groundhoppers zijn die ze verzamelen, dus ben ik ook erg tegen e-tickets en dat soort dergelijke, erg jammer.

Voor mij is een ticket nadat een wedstrijd gespeeld is waardeloos geworden.

Ik geef al mijn kaartjes altijd weg aan een vriend die ze verzameld.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Koning Kriel

Citaat van: spons op apr 26, 2019, 06:48:03
Voor mij is een ticket nadat een wedstrijd gespeeld is waardeloos geworden.

En ik maar denken dat ik de enige was hier op het forum.

Rob1977_PSV

Citaat van: Joelvginkel op apr 26, 2019, 02:16:26
Dat zou ik nog niet eens zo heel erg vinden. In ieder geval nog 'een ticket'. Ik denk dat er net als mij meerdere groundhoppers zijn die ze verzamelen, dus ben ik ook erg tegen e-tickets en dat soort dergelijke, erg jammer.

Hier nog één! Ik heb alles nog, vanaf mijn allereerste wedstrijd. Heeft me bovendien nogal geholpen bij het vullen van de Groundhopper app

e-tickets zijn helaas de toekomst!
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

De publiekswissel

Citaat van: Koning Kriel op apr 26, 2019, 08:32:07
En ik maar denken dat ik de enige was hier op het forum.

Hier ook hoor. Ik bewaar alleen de mooie potjes/derby's of echt leuke kaartjes. Verder is een E-ticket ook prima. Het E-ticket van Feyenoord - Heracles uit 2017 is het enige E-ticket dat ik bewaard heb...
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Freekos79

Citaat van: De publiekswissel op apr 26, 2019, 15:58:38
Hier ook hoor. Ik bewaar alleen de mooie potjes/derby's of echt leuke kaartjes. Verder is een E-ticket ook prima. Het E-ticket van Feyenoord - Heracles uit 2017 is het enige E-ticket dat ik bewaard heb...

Ik zoek naar een wedstrijd weleens naar een hardcopy kaartje, maar dat wordt steeds frustrerender.
Volgende wedstrijd: ?

De publiekswissel

Een advies van mijn kant. Zaterdag was ik te gast bij Dortmund en kwam per ongeluk (omdat er ongelukken en files waren) via een andere kant Dortmund binnen. Ik stuitte op een plek waar je de auto eenvoudig kan parkeren. De Parkplatz aan de Otto-Hahn Strasse waar het je 2 euro kost om de auto op het parkeerterrein te zetten of gewoon gratis langs de weg. De pendelbus naar het stadion staat klaar en binnen tien minuten sta je voor het stadion. De terugweg heb ik het stuk gelopen. Was een klein half uurtje en bij lekker weer geen straf. Zonder files en problemen rijd je daar zo de snelweg 45 op. Tot zover mijn tip van de dag.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Rob1977_PSV

Citaat van: De publiekswissel op apr 29, 2019, 11:07:08
Een advies van mijn kant. Zaterdag was ik te gast bij Dortmund en kwam per ongeluk (omdat er ongelukken en files waren) via een andere kant Dortmund binnen. Ik stuitte op een plek waar je de auto eenvoudig kan parkeren. De Parkplatz aan de Otto-Hahn Strasse waar het je 2 euro kost om de auto op het parkeerterrein te zetten of gewoon gratis langs de weg. De pendelbus naar het stadion staat klaar en binnen tien minuten sta je voor het stadion. De terugweg heb ik het stuk gelopen. Was een klein half uurtje en bij lekker weer geen straf. Zonder files en problemen rijd je daar zo de snelweg 45 op. Tot zover mijn tip van de dag.

De laatste paar keer dat ik bij de BVB ben geweest heb ik daar ook geparkeerd; dit is bij het universiteitencentrum en ideaal gelegen als je afkomstig bent uit de richting Duisburg / Bochum.

Kost inderdaad € 2,- en je bent zo bij het stadion en weer terug!

Kan niet beter.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Mrmtty20

Zoals iedereen vanaf deze periode stilletjes aan begint te doen, maak ik ook al een verlanglijstje voor volgend seizoen. Ik zou graag de ArenA afvincken liefst tegen PSV, om zo dus ook 'de topper' te vincken. Is het relatief makkelijk om tickets te kopen of zet ik die maar gewoon direct aan de kant wegens onmogelijk?
Ik heb 5j geleden de klassieker in de kuip gedaan door een clubcard aan te vragen en direct tickets te bestellen als deze beschikbaar waren, ik vermoed dat Ajax - PSV op dezelfde manier zal verkopen?

Olav

Sowieso niet onmogelijk, maar met een beetje pech lukt het niet. De afgelopen jaren kon je voor Ajax - PSV "gewoon" met een clubcard zelfs vier kaarten halen. Ik gok alleen dat het al uitverkocht is zodra de clubcards aan de beurt zijn, maar weet eerlijk gezegd of dat dit jaar en afgelopen jaren ook zo was. Als ik jou was zou ik de data in de gaten houden.

FCT1980

Citaat van: Olav op mei 17, 2019, 15:47:36
Sowieso niet onmogelijk, maar met een beetje pech lukt het niet. De afgelopen jaren kon je voor Ajax - PSV "gewoon" met een clubcard zelfs vier kaarten halen. Ik gok alleen dat het al uitverkocht is zodra de clubcards aan de beurt zijn, maar weet eerlijk gezegd of dat dit jaar en afgelopen jaren ook zo was. Als ik jou was zou ik de data in de gaten houden.

Misschien dat een PSV fan je hier kan helpen. In Eindhoven zijn meestal niet zo happig op dit soort wedstrijden toch?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nort

Citaat van: FCT1980 op mei 17, 2019, 18:43:36
Misschien dat een PSV fan je hier kan helpen. In Eindhoven zijn meestal niet zo happig op dit soort wedstrijden toch?
Tegen Ajax en Feyenoord geldt een 1-op-1 verkoop, waarbij seizoenkaarthouders voorrang krijgen. Normaliter zijn er daarna een kleine 100 kaarten over voor clubcard houders, vaak met beperkt zicht.

Dus als hij geen seizoenkaarthouder vind, wordt het lastig.