Vooruitzichten seizoen 2015/2016

Gestart door jona93, jun 07, 2015, 22:09:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jehoentelaar

De enige keer dat ik voor spelers ergens heen ging was voor Marco Reus en Kevin Kampl afgelopen winter (Utrecht-Dortmund).
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

wekke

Citaat van: Freebird op jun 08, 2015, 19:17:33
Gaan jullie soms op trip omwille van een bepaalde speler, bepaalde coach? Dus niet in eerste instantie voor het stadion of de fanbeleving, maar om die ene cultspeler te gaan bekijken, een ex-speler van je favoriete club, een vedette op het einde van zijn carrière?

Ik ben zo bijvoorbeeld met een honderdtal Anderlechtfans Marcin Wasilewski in Leicester gaan bezoeken, ging ook vooral voor Vincent Kompany naar Manchester City, wou absoluut Francesco Totti in levende lijve zien spelen bij AS Roma en zag Romelu Lukaku weinig klaarmaken in de Merseyside Derby.

Voor m'n voetbalproject dit jaar ben ik van plan om Roland Juhasz te gaan bewonderen bij Videoton, Lucas Biglia bij Lazio Rome, ... maar ben ik ook op zoek naar cultspelers overal in Europa. Vergeten vedetten in lagere divisies horen daar natuurlijk ook bij. Hoe zit dat bij jullie?

Wasilewski, Biglia en Juhasz? Niet bepaald spelers waarvoor ik überhaupt naar het voetbal wil gaan ;-)

Ik laat me ook nooit leiden door een bepaalde speler. De tijd dat ik nog echt opkeek naar bepaalde spelers is al lang verdwenen. Al ben ik wel blij dat ik spelers zoals Raul en Ibrahimovic live aan het werk kon zien.

On-topic:
*Away games met Lierse: Antwerp, Geel, Heist, Dessel, Seraing, Virton
*Eredivisie verder afvinken: AZ, Twente, De Graafschap, FC Zwolle, Cambuur, Excelsior
*Duitsland: FC Köln en Kaiserslautern
*Euro 2016
*Europa League Finale in Bazel

Voorts zal ik wel zien waar het voetbal me naartoe brengt. Ik heb 5 weken vakantie in het najaar dus het plannen kan binnenkort beginnen.

Joost

Citaat van: Freebird op jun 08, 2015, 19:17:33
Gaan jullie soms op trip omwille van een bepaalde speler, bepaalde coach? Dus niet in eerste instantie voor het stadion of de fanbeleving, maar om die ene cultspeler te gaan bekijken, een ex-speler van je favoriete club, een vedette op het einde van zijn carrière?

Ik ben zo bijvoorbeeld met een honderdtal Anderlechtfans Marcin Wasilewski in Leicester gaan bezoeken, ging ook vooral voor Vincent Kompany naar Manchester City, wou absoluut Francesco Totti in levende lijve zien spelen bij AS Roma en zag Romelu Lukaku weinig klaarmaken in de Merseyside Derby.

Voor m'n voetbalproject dit jaar ben ik van plan om Roland Juhasz te gaan bewonderen bij Videoton, Lucas Biglia bij Lazio Rome, ... maar ben ik ook op zoek naar cultspelers overal in Europa. Vergeten vedetten in lagere divisies horen daar natuurlijk ook bij. Hoe zit dat bij jullie?

Ben ooit eens vanwege Junker en van Veldhoven naar KV Mechelen geweest maar dat was een grote uitzondering. Ik kreeg wel ooit het idee dat ik een scheidsrechter aan het vincken was; Jerome NZolo kwam ik bij haast iedere eerste klasse pot tegen.

FC_Emmen

Voorbereiding:
Rolder Boys - FC Emmen
Helmond Sport - Dagenham & Redbridge

Competitie (zal niet allemaal gebeuren):
NAC - Emmen
VVV - Emmen
Fortuna - Emmen
MVV - Emmen
En: AZ, PSV en ADO Den Haag.

En Euro2016
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Saltacampos

Ik probeer alvast de Belgische Eerste Klasse te vervolledigen door Westerlo, Genk en Standard te bezoeken.
Daarnaast staan nog wat buitenlandse trips op de stapel, maar die planning ligt nog niet helemaal vast.
Verder ook nog de reeksgenoten van Racing Gent in 3de Klasse A die ik nog niet heb gedaan, op dit moment Izegem, Gullegem, Deux-Acren en La Louvière als ik mij niet vergis.
Vermoedelijk doe ik ook nog wel wat in de nabijheid in provinciale afdelingen, reeks 3B in Oost-Vlaanderen heeft dan altijd de meeste kans, die ga ik ook wat vervolledigen.
Laat dat seizoen maar komen !
Over land and sea

Jehoentelaar

Citaat van: FC_Emmen op jun 09, 2015, 09:56:43
En: AZ, PSV en ADO Den Haag.

Wat Den Haag betreft zou ik proberen een van de 'risicoduels' te bezoeken (Ajax, Feyenoord, Utrecht). De andere duels laat ik als CC-houder/gematigd supporter veelal links liggen omdat de sfeer mij de laatste keren vies is tegengevallen. Zijn eigenlijk de enige duels die ik zelf nog bezoek.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Sebastiaan_W

De eerste teleurstelling is al binnen. Telstar speelt aankomend seizoen maar liefst 9x op een maandagavond. 3 van de 4 wedstrijden(Jong PSV, Jong Ajax en NAC uit) die ik op het oog had worden op deze speeldag gespeeld en vallen voor mij dus al af. Blijft over Achilles '29 - Telstar.

Verder is het afwachten wannneer ik kan en hoe de competitieschema's eruit zien. Het zal wel vooral regionaal zijn.

Een aantal van de volgende clubs/wedstrijden hoop ik aankomend seizoen te kunnen bezoeken:
Altona 93
Borussia Mönchengladbach
1. FC Köln
Eintracht Braunschweig
Schalke II - Dortmund II
KFC Uerdingen - Wuppertaler SV
Germania Leer - Kickers Emden
Eintracht Rheine - SuS Neuenkirchen
Spelle Venhaus - TuS Lingen
Urk - Flevo Boys
Flevo Boys - Urk
Drachtster Boys - Harkemase Boys
Staphorst - SC Genemuiden
SC Enschede - Enschedese Boys
Enschedese Boys - SC Enschede
MVV '29 - De Tukkers
sv Gramsbergen

Cyclebob

Citaat van: Sebastiaan_W op jun 15, 2015, 15:41:16
SC Enschede - Enschedese Boys
Enschedese Boys - SC Enschede
E & E = FC Twente. Valt mij nu op hoe diep SC Enschede in de klassen gezakt is afgelopen jaren.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (Perú). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga

Jef400

Citaat van: FC_Emmen op jun 09, 2015, 09:56:43
Voorbereiding:
Rolder Boys - FC Emmen
Helmond Sport - Dagenham & Redbridge

Competitie (zal niet allemaal gebeuren):
NAC - Emmen
VVV - Emmen
Fortuna - Emmen
MVV - Emmen
En: AZ, PSV en ADO Den Haag.

En Euro2016
Als je CC nodig hebt ben ik bereid je te helpen.

FC_Emmen

Citaat van: Jampot op jun 15, 2015, 16:53:09
Als je CC nodig hebt ben ik bereid je te helpen.
Top, bedankt. Van welke club(s) heb je een clubcard?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Jef400


wekke

Citaat van: Jampot op jun 15, 2015, 20:24:57
Alkmaar Zaanstreek.

Goed om weten aangezien ik AZ nog moet vinken en al heb gemerkt dat hun secretariaat niet bepaald hulpvaardig is :-)

Jef400

Regels zijn regels in het Alkmaarse. Ik kan ze daarin geen ongelijk geven. Dat is nou eenmaal de mentaliteit die daar heerst.

Voetbalman

Momenteel aan het bekijken om de derby Wisla Kraków - Cracovia Kraków mee te pikken in november. Geweldige tijd nu met constant nieuwe speelschema's die uitkomen. Loop er helemaal hyper van :)

Voetbalman

En de genialiteit zit soms in hetzelfde weekend vervat. Ik boek straks m'n vluchten al voor het weekend van 24 oktober 2015.

Premier League: Manchester United - Manchester City
Championship: Blackburn Rovers - Burnley
League One: Rochdale - Oldham

Spontane derby erectie!