Images of The Ninety-Two; The Comments

Gestart door Han, okt 23, 2007, 00:16:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Han

Citaat van: hoevenen lion op jul 29, 2008, 23:01:01
hoe groot is jouw archief eigenlijk? Echt wel waanzinnige foto's bij.
Een ruwe schatting levert een aantal van pakweg 2000 aan Brits voetbal gerelateerde foto's op.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Joost

Hebben jullie met een bezoekje aan Leeds United persoonlijk het toeschouwersaantal boven de 40.000 getild?

Hugo

Citaat van: Joost op jul 30, 2008, 09:35:38
Hebben jullie met een bezoekje aan Leeds United persoonlijk het toeschouwersaantal boven de 40.000 getild?

Ik vroeg mij over dezelfde wedstrijd op Elland Road af of er 2 verschillende East Stands in gebruik waren?

Han

Citaat van: Joost op jul 30, 2008, 09:35:38
Hebben jullie met een bezoekje aan Leeds United persoonlijk het toeschouwersaantal boven de 40.000 getild?
Inderdaad; het bizarre toeval wil dat ik die wedstrijd met vier geestverwanten bezocht...

Citaat van: hugoIk vroeg mij over dezelfde wedstrijd op Elland Road af of er 2 verschillende East Stands in gebruik waren?
Het leek mij wel een aardige geste om de voorloper van de East Stand te portretteren; als toegiftje.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee


Han

Citaat van: TeeZee op aug 01, 2008, 21:22:49
Han, welke club was nummer 91?

206   02-03   -   SAT JAN 25   ROCHDALE V COVENTRY CITY   2-0      9156   FA Cup 4th round
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Hugo

Citaat van: Han op aug 01, 2008, 21:02:23
Citaat van: hugoIk vroeg mij over dezelfde wedstrijd op Elland Road af of er 2 verschillende East Stands in gebruik waren?
Het leek mij wel een aardige geste om de voorloper van de East Stand te portretteren; als toegiftje.

Maar welke was nu tijdens de 40.005 wedstrijd in gebruik?

Han

Citaat van: Hugo op aug 02, 2008, 11:27:44Maar welke was nu tijdens de 40.005 wedstrijd in gebruik?

Dag Hugo; dat was de moderne three tiered stand.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Hugo

Citaat van: Han op aug 03, 2008, 22:22:41
Citaat van: Hugo op aug 02, 2008, 11:27:44Maar welke was nu tijdens de 40.005 wedstrijd in gebruik?

Dag Hugo; dat was de moderne three tiered stand.

Dank Han.

btw, leuk om van de voorganger eens een plaatje te zien, kom je niet zo vaak tegen.

HJanneman

De voorpret van Liverpool FC - Standard de Liege in het kader van de laatste voorronde van de Champions League kan beginnen na het zien van de nostalgische foto's die je van Anfield Road geplaatst hebt.

Pieros

Citaat van: HJanneman op aug 07, 2008, 23:21:50
De voorpret van Liverpool FC - Standard de Liege in het kader van de laatste voorronde van de Champions League kan beginnen na het zien van de nostalgische foto's die je van Anfield Road geplaatst hebt.


Inderdaad. Prachtige foto's van de Kop.

TeeZee

Citaat van: Han
Profetisch logo van The Football League.

Prachtige foto's van de County Ground.

TeeZee

Han, even over die foto's van Barnet (Underhill is trouwens echt niets veranderd). Heb je die foto's geschoten voor- of nadat je de club hoogstpersoonlijk de Conference in verwenste?

Han

Citaat van: TeeZee op sep 20, 2008, 18:59:50
Han, even over die foto's van Barnet (Underhill is trouwens echt niets veranderd). Heb je die foto's geschoten voor- of nadat je de club hoogstpersoonlijk de Conference in verwenste?
De wedstrijd tegen Gillingham betrof een avondwedstrijd zonder fototoestel. Zo nu en dan 'moet' ik schipperen met foto's van later bezochte wedstrijden op dezelfde ground en plaats die dan. Deze beelden zijn van circa 2000, voorafgaand aan een play-off pot tegen Peterborough United.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Han.

Jij hebt altijd gezegd dat de 92 een middel was en geen doel. Dat je het spelenderwijs en langs de weg der geleidelijkheid gehaald hebt. Maar wanneer begon het toch te kriebelen omdat het zo dichtbij kwam, dat het stiekem toch een doel werd?