Loting & EURO2012

Gestart door hgrm, dec 02, 2011, 21:01:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Als het om clubliefde gaat dan kan dat alleen bestaan als het gevoel wederzijds is, als je zelf ook daadwerkelijk deel uitmaakt van de relatie. Dat is in 99,9999999% van de gevallen niet het geval en al helemaal niet bij landenteams en profclubs.

Bij al het andere is het niets anders dan een vrij onschuldige stoornis.

Han

Citaat van: TeeZee op jun 12, 2012, 22:30:14
Als het om clubliefde gaat dan kan dat alleen bestaan als het gevoel wederzijds is, als je zelf ook daadwerkelijk deel uitmaakt van de relatie. Dat is in 99,9999999% van de gevallen niet het geval en al helemaal niet bij landenteams en profclubs.

Boterzacht statement cq aanname dat agio doet als derden gaan invullen hoe anderen hun voorkeuren beleven.

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Nee hoor, het is heel goed mogelijk om onwerkelijkheid te beleven. Sterker nog, als dat niet zou kunnen dan zou het leven bij tijd en wijlen wel erg saai zijn. We maken het soms mooier dan het is, maar houden onszelf ook voor de gek.

Han

Ik heb me in een zwak moment wel eens afgevraagd waarom ik niet oprecht kan genieten van het twittervoetbal van Barcelona en/of Spanje. Soms denk ik dat voorkeur voor een voetbalstijl deels te maken heeft met je eigen karakter of levenservaring of incasseringsvermogen. Of dat het een afspiegeling is van je eigen voor- en tegenspoed. Of juist het gebrek eraan.

Het zou mij niet verbazen als een sociologisch onderzoek uit zou wijzen dat het gros van aficionado's van het pim-pam-petstijltje in Catalonië bestaat uit vmbo-jongetjes die elk jaar met Sinterklaas een nieuw voetbalcomputerspelletje krijgen.

Het ongecompliceerde treffen tussen Zweden en Engeland draagt bij aan mijn campingtheorietje.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Nee, het gaat erom of je een sportliefhebber bent of niet. Bij goede sport gebeurt er veel en is het spannend.

Han

Na de eerste wedstrijd en het Echec van C(z)ech tekenden zich al twitterend ogenblikkelijk de contouren van het landskampioenschap van PSV af. De speelstijl van de in Brabant bewierookte Advocaat zou de eredivisie geestelijk gaan gijzelen. Ironisch wedstrijddetail: Karagournis imiteerde tuimelaartje Mertens vlekkeloos. Ik teken voor dit scenario als het deze schwalbeclub betreft.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

hgrm

Citaat van: hgrm op dec 02, 2011, 21:01:10
Veel slechter had het niet gekund.....Drie tegenstanders die weten hoe je Oranje verslaat op de momenten dat het er om gaat en dan ook nog helemaal in Charkov. Anderhalve dag non-stop rijden of de hoofdprijs betalen voor een vliegticket.

Helaas gelijk gekregen....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen