Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Voetbalhopper

Citaat van: Breda op dec 13, 2011, 19:29:56
Niets is zo wispelturig als een vrouw, maar jij kunt er ook wat van ;).

helemaal mee eens

Verwijderd lid

Citaat van: Breda op dec 13, 2011, 19:29:56
Niets is zo wispelturig als een vrouw, maar jij kunt er ook wat van ;).

Ik vind 'm leuk ;-)

Bier und Bratwurst

Ook mee eens !!

Maar de trip naar Frankrijk gaat gewoon door!!
Het ene stadion is het andere niet!

cafebac

Zojuist vliegticket naar Trabzon besteld voor de wedstrijd tegen PSV :)

Verwijderd lid

Voor in de voorjaarsvakantie staat m'n groundhop al in de agenda.
Net een kaartje gekocht voor Schalke  04 - Viktoria Plzen

Wesley

Ik wil me wat gaan verdiepen in het groundhoppen in de eredivisie en Jupiler league maar voor veel wedstrijden heb je dus een clubcard nodig.
Weet iemand hoe ik dan toch nog aan kaartjes kan komen?

ALenstra

Zaterdag 4 februari waarschijnlijk naar Alemannia Aachen-Sankt Pauli

Zaterdag 3 maart en zondag 4 maart in Parijs. Zowel Paris FC als Paris Saint Germain spelen thuis. Eerst maar de exacte tijden afwachten.


Joost

Citaat van: Wesley op dec 17, 2011, 22:49:43
Ik wil me wat gaan verdiepen in het groundhoppen in de eredivisie en Jupiler league maar voor veel wedstrijden heb je dus een clubcard nodig.
Weet iemand hoe ik dan toch nog aan kaartjes kan komen?

Voor welke clubs heb je tegenwoordig zo'n kaart nog nodig? Ik zou eerst eens gaan kijken bij de clubs waar het niet nodig is.

Verwijderd lid

@Wesley, het valt enorm mee, bij vrijwel alle clubs zijn er regelmatig wedstrijden waar geen clubcard voor nodig is. Gewoon de kaartverkoopinformatie in de gaten houden op de websites van de clubs. Voor zover ik weet is AZ het meest hardnekkig als het gaat om clubcards, maar zelfs daar zijn mogelijkheden. Afgelopen week voor de europacup was op 't laatst geen clubcard meer nodig.
Ook ADO en Roda JC kennen de stugge clubcardverplichting niet meer.
Tenslotte biedt dit forum je de mogelijkheid om hulp van anderen in te roepen. Veel plezier !

spons

Citaat van: cafebac op dec 16, 2011, 17:11:09
Zojuist vliegticket naar Trabzon besteld voor de wedstrijd tegen PSV :)

Een hele mooie uitwedstrijd, ik ben jaloers
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hugo

Citaat van: Meester op dec 18, 2011, 07:23:55
@Wesley, het valt enorm mee, bij vrijwel alle clubs zijn er regelmatig wedstrijden waar geen clubcard voor nodig is. Gewoon de kaartverkoopinformatie in de gaten houden op de websites van de clubs. Voor zover ik weet is AZ het meest hardnekkig als het gaat om clubcards, maar zelfs daar zijn mogelijkheden. Afgelopen week voor de europacup was op 't laatst geen clubcard meer nodig.
Ook ADO en Roda JC kennen de stugge clubcardverplichting niet meer.
Tenslotte biedt dit forum je de mogelijkheid om hulp van anderen in te roepen. Veel plezier !

Via dit forum kom je bij alle clubs binnen.

Voetbalhopper

Net een kaart besteld voor Juventus-Atalanta bij sportsevents.

Dus 13-5-12 Juventus-Atalanta (laatste wedstrijd van Del Piero in het shirt van juve)

Wesley

hoe groot is de kans dan dat ik kaarten kan krijgen voor de klassieker (Feyenoord - Ajax) voor een schappelijke prijs (tot 60 euro per ticket)?

ALenstra

Citaat van: Wesley op dec 18, 2011, 22:32:59
hoe groot is de kans dan dat ik kaarten kan krijgen voor de klassieker (Feyenoord - Ajax) voor een schappelijke prijs (tot 60 euro per ticket)?
Niet zo groot vrees ik. Hier zul je echt een cluvcard moeten hebben of anders de zwarte markt op gaan.

AthleticHolanda

Citaat van: Wesley op dec 18, 2011, 22:32:59
hoe groot is de kans dan dat ik kaarten kan krijgen voor de klassieker (Feyenoord - Ajax) voor een schappelijke prijs (tot 60 euro per ticket)?

Zonder uitfans loont zich een bezoek aan die wedstrijd toch nooit?