Week 37 / 8 - 14 sep 2008

Gestart door Sebastiaan_W, aug 06, 2008, 18:18:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Denniz1974

Citaat van: Ici c est Paris op sep 13, 2008, 17:43:38
Die witte leeuw heeft wel waar voor z'n geld trouwens zeg!

Dat kan je wel zeggen, ben benieuwd naar zijn (foto-)verslag !

Stadionhopper

Citaat van: spons op sep 13, 2008, 12:16:45
het topic heet week 37 / 8 - 14 september 2008, wat doet 16 september hier ?

lijkt me overigens wel een mooie pot worden, ben vooral benieuwd naar atletico schijnt voor het eerst sinds jaren weer eens een serieuze titelkandidaat in spanje te zijn

Inderdaad, leesfoutje van mij, excuses.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Sebastiaan_W

Citaat van: Denniz1974 op sep 13, 2008, 17:46:35
Dat kan je wel zeggen, ben benieuwd naar zijn (foto-)verslag !

Pfff.............. het was echt geweldig! Verslag zal nog volgen.

Stadionhopper

Foto's en verslagen van:

ROC Charleroi Marchienne - FC M. Brussels
RFC Seresien - Tongeren HM
K. Bocholter VV - Hoogstraten VV

http://www.stadionhopper.nl
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Ici c est Paris

Wat een werkelijk fantastische foto van het wedstrijdmoment in Charleroi met in de mist het stadion van Sporting op de achtergrond. Complimenten.

Klopt het trouwens dat je vanuit het Stade du Pairay Sclessin kan zien liggen?

Stadionhopper

Citaat van: Ici c est Paris op sep 14, 2008, 19:43:56
Wat een werkelijk fantastische foto van het wedstrijdmoment in Charleroi met in de mist het stadion van Sporting op de achtergrond. Complimenten.

Klopt het trouwens dat je vanuit het Stade du Pairay Sclessin kan zien liggen?

Dank je wel voor het compliment!

Nee dat is niet waar, andersom wel. Toen ik jaren geleden op Sclessin was had ik een zitplaats aan de 3 rings lange zijde. Als je hier achter op de promenade gaat staan en dan van het uitzicht geniet, zie je in de verte de lichtmasten van Stade du Pairay.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Ici c est Paris

Citaat van: Dennis1981 op sep 14, 2008, 19:56:23
Dank je wel voor het compliment!

Nee dat is niet waar, andersom wel. Toen ik jaren geleden op Sclessin was had ik een zitplaats aan de 3 rings lange zijde. Als je hier achter op de promenade gaat staan en dan van het uitzicht geniet, zie je in de verte de lichtmasten van Stade du Pairay.

Ah, nou ga ik over minder dan 2 weken weer naar Sclessin voor Standard-Anderlecht, 2e ring korte zijde aan de Maas-kant, dus zal het eens bekijken.

Batflyer

Verslagje van Go Ahead - Eindhoven:

Klikkerdeklik

Foto's komen misschien morgenavond. Heb er vanwege de regen niet zoveel gemaakt.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

AthleticHolanda

Citaat van: Denniz1974 op sep 08, 2008, 20:57:10
Vrijdag 12 september 20.00 uur: Fortuna Sittard - HFC Haarlem

Vraag me eigenlijk af waarom je steeds van die 'dooie' wedstrijden uitkiest, en niet de leukere zoals in dit geval bv. Fortuna - VVV of MVV. Niet dat dat een leuke wedstrijd garandeert maar dan zit er tenminste nog wat volk.

Gert


Denniz1974

Citaat van: AthleticHolanda op sep 14, 2008, 22:32:35
Vraag me eigenlijk af waarom je steeds van die 'dooie' wedstrijden uitkiest, en niet de leukere zoals in dit geval bv. Fortuna - VVV of MVV. Niet dat dat een leuke wedstrijd garandeert maar dan zit er tenminste nog wat volk.

aan Fortuna - Haarlem was niet zoveel doods hoor. Weet je nog hoe de uefacupfinale Liverpool - Alaves in 2001 vooraf werd genoemd ? "DE SAAISTE FINALE DIE ER OOIT GESPEELD ZOU WORDEN", het tegendeel was het geval.

Bij mijn planning laat ik me absoluut niet beinvloeden door de tegenstander van de club die ik ga bezoeken. Zo is er zelfs een kansje dat ik volgende week donderdag naar Jong FC Twente tegen ADO Den Haag ga. Ik wil gewoon dat stadion zien en het liefst vanaf een fijne plek.

Remco

Citaat van: Remco op aug 07, 2008, 16:43:01
13-09-2008 18:45 PSV Eindhoven - Sparta (Philips Stadion, Eredivisie)
14-09-2008 17:00 Hannover 96 -  Borussia Mönchengladbach (Niedersachsenstadion, 1.Bundesliga)

De foto's van H96-BMG zijn te vinden via http://www.stadiongids.org/wiki/index.php?title=Hannover_96

TeeZee

Citaat van: Gert op sep 16, 2008, 19:59:06
Mijn weergave van ons bezoek aan Wycombe - Brentford
http://home.tiscali.nl/~theraywilsonproject/wycombe.htm
Het was weer leuk om te lezen Gert. Ik vind TRWP een van de allerleukste sites over de 92. Hoe zijn jullie in contact gekomen met die Wycombesupporter, brandt op ieders lippen?

Gert

Dank je!
Dave stuurde me een mailtje nadat ik een berichtje op een Wycombe messageboard had geplaatst waarin ik vroeg waar je tevoren wat zou  kunnen drinken. Vervolgens werd ik door Dave bestookt met mail en enthousiaste voorstellen. Uitendelijk hebben we kennis gemaakt met het hoofd verkoop, het hoofd securtiy en de managing director van de club. De rondleiding duurde zeker 3 kwartier en de kaarten waren perfect: precies in het midden van de main stand. Dat is toch de charme van zo'n kleine club, daar staan ze nog echt te kijken van buitenlands bezoek. Kom daar maar eens om in het Emirates stadium.