Week 47 - Maandag 19 november t/m zondag 25 november

Gestart door wekke, okt 28, 2012, 20:49:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wekke

24/11 Hoogstraten - Wetteren
25/11 Sint Niklaas - Westerlo

Koning Kriel

21/11 Ajax - Borussia Dortmund
24/11 Willem II - Heracles

Sander11

De Bedoeling is/was 25 November Milan - Juventus maar nog steeds geen kaarten! dus onder voorbehoud!
HEYA DEN BOSCH!

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

FWM

Citaat van: Sander11 op okt 30, 2012, 09:25:46
De Bedoeling is/was 25 November Milan - Juventus maar nog steeds geen kaarten! dus onder voorbehoud!

Op de site van AC Milan kan je gewoon kaarten kopen. Voor zover ik kan zien zijn er (voor buitenlanders) nog een beperkt aantal kaarten beschikbaar.
Ikzelf heb vorig jaar zo ook een keer kaarten gekocht. Ze worden voor je klaargelegd bij het stadion.
Let wel dat je van iedereen de juiste naam doorgeeft. Kaarten zijn voor iedereen op naam. Wij zijn toen een aantal keer gecontroleerd!
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

FWM

Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

Terranova

Citaat van: Freekos79 op okt 30, 2012, 10:26:00
24/11 Wuppertal - RWE

Heerlijke pot qua ambiance , je gaat er geen spijt van krijgen. Ben er vorig jaar geweest.

Sander11

Citaat van: FWM op okt 30, 2012, 11:04:51
Op de site van AC Milan kan je gewoon kaarten kopen. Voor zover ik kan zien zijn er (voor buitenlanders) nog een beperkt aantal kaarten beschikbaar.
Ikzelf heb vorig jaar zo ook een keer kaarten gekocht. Ze worden voor je klaargelegd bij het stadion.
Let wel dat je van iedereen de juiste naam doorgeeft. Kaarten zijn voor iedereen op naam. Wij zijn toen een aantal keer gecontroleerd!

Ik heb namelijk via die site van Acmilan.com al aantal keren geprobeerd om ze te bestellen maar steeds word de bestelling na het invoeren van me creditcard gegevens afgebroken!

Iemand nog andere ideeen?!
HEYA DEN BOSCH!

Joost

Citaat van: Sander11 op okt 31, 2012, 11:20:26
Ik heb namelijk via die site van Acmilan.com al aantal keren geprobeerd om ze te bestellen maar steeds word de bestelling na het invoeren van me creditcard gegevens afgebroken!

Iemand nog andere ideeen?!

Me/mijn?

Probeer het eens op een andere PC.

Sander11

#9
Citaat van: Joost op okt 31, 2012, 12:10:01
Me/mijn?

Probeer het eens op een andere PC.

Klopt je hebt helemaal gelijk is MIJN dialect hier;)! Ja dat zou ik nog eens kunenn doen!

Intussen gedaan!Helpt nog steeds niks steeds weer de melding: Transaction Denied!
HEYA DEN BOSCH!

Joost

Citaat van: Sander11 op okt 31, 2012, 12:47:13
Klopt je hebt helemaal gelijk is MIJN dialect hier;)! Ja dat zou ik nog eens kunenn doen!

Intussen gedaan!Helpt nog steeds niks steeds weer de melding: Transaction Denied!

Andere creditcard?

Is er misschien alleen mogelijkheid om te betalen via Visa OF Mastercard?

HRM1880

Citaat van: Sander11 op okt 31, 2012, 12:47:13
Klopt je hebt helemaal gelijk is MIJN dialect hier;)! Ja dat zou ik nog eens kunenn doen!

Intussen gedaan!Helpt nog steeds niks steeds weer de melding: Transaction Denied!
Probeer dan eens via een andere browser.

Effzeh


Cyclebob

Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (Perú). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga

Terranova