Week 39 ma 21 september t/m zo 27 september

Gestart door wekke, sep 08, 2009, 22:29:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lek11

Enorm slechte wedstrijd gezien in Apeldoorn desondanks wel blij dat ik er ben geweest. Leuk 'sportpark' met een extra tribune voor ons achter de goal.

Op naar Dordrecht!

Stadionhopper

Citaat van: Lek11 op sep 25, 2009, 00:16:07
Enorm slechte wedstrijd gezien in Apeldoorn desondanks wel blij dat ik er ben geweest. Leuk 'sportpark' met een extra tribune voor ons achter de goal.

Op naar Dordrecht!

Vond het juist vanuit AGOVV zicht een hele leuke en boeiende wedstrijd. Spanning tot de laatste minuut.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

spons

Citaat van: spons op sep 09, 2009, 09:27:18
22/09 17.00 uur : Haaglandia - Excelsior
22/09 19.30 uur : Excelsior Maassluis - Bennekom
23/09 : Harkemase Boys - Feyenoord
27/09 : NAC - Feyenoord


Uiteindelijk geworden :

22/09 17.00 uur : Haaglandia - Excelsior ( een spektakelstuk )
22/09 19.30 uur : Excelsior Maassluis - Bennekom
23/09 : FC Lisse - FC Den Bosch
24/09 : Harkemase Boys - Feyenoord ( een ware dorpshappening )
27/09 : NAC - Feyenoord ( met veel pijn en moeite gisteren toch nog een kaartje kunnen regelen )
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Bossche Bol

Vandaag naar Kaiserslautern-KSC geweest. Sfeertje was weer OK. 
Op de terugweg Westerlo-Sint Truiden meegepikt.


Morgen staat Standaard Wetteren-FC Luik op m'n programma
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

3434

Was jij het die op het B-veld foto's aan het trekken was? Ik vond het wel een tamelijk goede match, de 2de helft vooral. Lekker vol uitvak, ik stond gezellig tussen de 1300 meegereisde kanaries.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Bossche Bol

Citaat van: 3434 op sep 27, 2009, 01:34:05
Was jij het die op het B-veld foto's aan het trekken was? Ik vond het wel een tamelijk goede match, de 2de helft vooral. Lekker vol uitvak, ik stond gezellig tussen de 1300 meegereisde kanaries.
Nee, dat was ik niet.

Maak meestal alleen foto's van (voor mij) nieuwe grounds. 't Kuipje had ik al meerdere keren bezocht.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Hielke

Mooi middagje Sparta. Mijn favoriete uitwedstrijd van het huidige eredivisieveld. En ein-de-lijk weer eens een overwinning. Dat lucht op. Heerenveen speelde niet eens denderend, maar het onthutsend zwakke Sparta was precies wat we even nodig hadden.

Op naar Letland!

AthleticHolanda

Dit weekend met Putten-IJsselmeervogels, Utrecht-AZ en Lienden-De Treffers weer eens een 'lekker weg in eigen land' weekendje :-D.

Vooral Lienden-De Treffers vond ik erg leuk, veel volk, ook veel uitfans.

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op sep 27, 2009, 22:25:39
Dit weekend met Putten-IJsselmeervogels, Utrecht-AZ en Lienden-De Treffers weer eens een 'lekker weg in eigen land' weekendje :-D.

Vooral Lienden-De Treffers vond ik erg leuk, veel volk, ook veel uitfans.

Grappig, deze week KNVB beker gezien bij zowel Putten als de Vogels, het viel toen al op hoeveel beter Vogels was.