Week 12, maandag 15 t/m zondag 21 maart

Gestart door wekke, mrt 01, 2010, 23:32:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wekke

Citaat van: Breda op mrt 13, 2010, 16:06:36
di 16 maart: DOTO-RVVH
wo 17 maart: Antwerp-Lierse (indien vrije verkoop, anders Waasland-Brussels)
za 20 maart: Bleid-Centre + Lotharingen Aarlen-Ciney
zo 21 maart: Scup Jette-Bierbeek

Heb je al eens contact opgenomen met RAFC ivm de wedstrijd van woensdag? Wij hebben, zoals verwacht, buscombi.

Ici c est Paris

Citaat van: Ici c est Paris op mrt 05, 2010, 02:08:30
18/03 Standard de Liège - Panathinaikos (in afwachting van de mededeling dat de tickets geregeld zijn)

Inmiddels zeker.

Zaterdag ook nog naar Willem II - FC Utrecht.

AthleticHolanda

Citaat van: Ici c est Paris op mrt 15, 2010, 17:30:49
Inmiddels zeker.

Zaterdag ook nog naar Willem II - FC Utrecht.

Dat is wel een erg leuke, die van Standard dan ;-).

Als ze het maar niet presteren om het nog te verknallen...

Ici c est Paris

Citaat van: AthleticHolanda op mrt 15, 2010, 20:09:24
Dat is wel een erg leuke, die van Standard dan ;-).

Als ze het maar niet presteren om het nog te verknallen...


Jazeker, Sclessin blijf ik geweldig vinden, en waarschijnlijk ook een prachtige sfeer, niet in de laatste plaats door die van PAO.

Hugo

Standard - Anderlecht lijkt mij wel een leuke UEFA Cup finale. Voor de gelegenheid ben ik dan voor Standard.

TeeZee

Citaat van: Hugo op mrt 15, 2010, 23:01:50
Standard - Anderlecht lijkt mij wel een leuke UEFA Cup finale. Voor de gelegenheid ben ik dan voor Standard.
Dat zou helemaal fantastisch zijn. Dan zou ik zelfs gaan kijken, terwijl ik normaal geen Europees voetbal volg. Ik vind het erg leuk dat de Belgische clubs zo goed presteren.

King Nothing

Vrijdag 19 maart: FC Emmen - BV Veendam
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

spons

Citaat van: Hugo op mrt 15, 2010, 23:01:50
Standard - Anderlecht lijkt mij wel een leuke UEFA Cup finale. Voor de gelegenheid ben ik dan voor Standard.

Dat lijkt me kansloos, Anderlecht gaat er deze ronde al uit en voor Standard zal een van de overgebleven clubs in de volgende ronde wel te sterk zijn
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hielke

19/03 sc Heerenveen - NEC
20/03 Katwijk - Quick Boys

hgrm

Citaat van: Hielke op mrt 16, 2010, 19:16:25
20/03 Katwijk - Quick Boys

Interessant....binnen 2 weken dus tweemaal de derby....op 03/04 is Quick-Katwijk...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Ici c est Paris

Citaat van: spons op mrt 16, 2010, 07:34:35
Dat lijkt me kansloos, Anderlecht gaat er deze ronde al uit en voor Standard zal een van de overgebleven clubs in de volgende ronde wel te sterk zijn

Alles kan. Er zitten wel meer ploegen in die ik nooit had verwacht en had een 1-3 zege in Athene ook nooit verwacht van Standard. Maar inderdaad, het zal niet gauw gebeuren.

TeeZee

Citaat van: TeeZee op mrt 13, 2010, 16:47:09
Idem. Met een docent natuur- en wiskunde en een docent Latijn. Dat wordt afzien.
Plus KVM in de avond. Op voorhand weet ik eigenlijk niks en dat ga ik zo laten.

hgrm

Citaat van: Breda op mrt 13, 2010, 16:06:36
zo 21 maart: Scup Jette-Bierbeek

idem. Met een weerman en een classicus. Dat wordt afzien.
En dan 's avonds nog naar KV Mechelen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

Citaat van: hgrm op mrt 17, 2010, 21:25:29
idem. Met een weerman en een classicus. Dat wordt afzien.
En dan 's avonds nog naar KV Mechelen.

Ik had toch op zijn minst van Breda een opmerking verwacht in de trent van:

idem. Met een weerman en een fysicus. Dat wordt afzien.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

wekke

Citaat van: Breda op mrt 17, 2010, 23:23:54
Het had maar een haar gescheeld of ik had in twee seizoenen dit affiche tweemaal in 0-0 zien eindigen. Lierse won (niet onverdiend) met 0-1 door een goal 20 minuten voor tijd (van Wahed, de beste man van het veld). Bijzonder slechte wedstrijd; vooral Antwerp heeft een heel beperkte ploeg. Wij hadden postgevat op de oude tribune II met de fanatieke supporters van Antwerp; mooie belevenis. Hoogtepunt van de avond was het schot van Cavens van 40 meter dat helaas net niet in de goal eindigde, maar op de lat uiteenspatte.

Als die bal van Cavens binnen ging, was het zeker de goal van het jaar. Op basis van de kansen is het toch zeker een verdiende overwinning.

Na de wedstrijd troepten nog enkele honderden hooligans samen aan de bezoekersparking. Gooien met bengalen en bommetjes richting oproerpolitie. Na groot machtsvertoon van de politie en hulp van het waterkanon, konden de bussen pas vertrekken. Jammer dat Antwerp zo weer negatieve publiciteit zal krijgen.