Auteur Topic: Belgie  (gelezen 599066 keer)

Offline ricodejong4

• Geslacht: Man
    • Het Trapveldje
Re: Belgie
« Reactie #2370 Gepost op: sep 13, 2021, 12:08:46 »
Weet iemand de huidige status van de lost ground van Racing Wetteren? Ik ben komende zaterdag in de buurt en zou graag eens gaan kijken indien er nog niet gesloopt is.

Offline Joost

« Reactie #2371 Gepost op: sep 13, 2021, 12:30:17 »
Weet iemand de huidige status van de lost ground van Racing Wetteren? Ik ben komende zaterdag in de buurt en zou graag eens gaan kijken indien er nog niet gesloopt is.

Dat ga ik zaterdag voor je bekijken.

Offline Mokum1900

« Reactie #2372 Gepost op: sep 14, 2021, 08:08:44 »
Goedemorgen zijn er nog mensen die zin in hebben om een dag trip naar Virton  te gaan 26 september kom zelf langs Antwerpen dus kunnen we daar misschien carpoolen
Waar je ook gaat ik volg je overal

Offline Cyclebob

« Reactie #2373 Gepost op: sep 14, 2021, 11:07:02 »
  De poort ziet er hermetisch gesloten uit, maar even om de hoek loop je zo het terrein op, waar de tribune langzaam verpietert en de tactische aanwijzingen nog in de kleedkamer te vinden zijn! (status eind juli 2021)
Laatst bezochte nieuwe grounds/clubs, Buitenland: 11/09/21: Espluguenc-Olot Athletic 3-1.  Binnenland: 19/09/21: SNS - SVV 0-0.

Offline ricodejong4

• Het Trapveldje
« Reactie #2374 Gepost op: sep 14, 2021, 11:47:27 »
  De poort ziet er hermetisch gesloten uit, maar even om de hoek loop je zo het terrein op, waar de tribune langzaam verpietert en de tactische aanwijzingen nog in de kleedkamer te vinden zijn! (status eind juli 2021)

Kijk, dit zijn de goede tips! Bedankt!

Offline Saltacampos

« Reactie #2375 Gepost op: sep 14, 2021, 15:37:49 »
Je kan zelfs gewoon het veld op als je via de aangrenzende padelclub gaat, heb ik in april jl. nog gedaan.
Ook alle nog resterende tribunes en oude bestuurskamer (helaas door vandalen al in een puinhoop herschapen) zijn nog te bezoeken.
Ik vond het bijzonder treurig toen ik er was, gelukkig heb ik het stadion nog een paar keer in zijn volle glorie gezien.
De toegangspoort is ook niet meer wat het ooit is geweest.
Onbegrijpelijk voor een saaie stad als Wetteren die verder eigenlijk bijzonder weinig te bieden heeft op architecturaal vlak, er is wel een fraaie nieuwe fietsbrug over de Schelde die de boel wat opleukt.
Over land and sea

Offline DannyH79

• Groundhop-hopper blog
« Reactie #2376 Gepost op: sep 22, 2021, 23:51:51 »
Iemand nog tips voor bij Zulte Waregem? Hier ga ik zaterdag naar toe.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Offline ricodejong4

• Het Trapveldje
« Reactie #2377 Gepost op: sep 23, 2021, 09:35:17 »
Iemand nog tips voor bij Zulte Waregem? Hier ga ik zaterdag naar toe.

Qua stadions of drankje vooraf?
Als je vanuit Nederland komt en Dendermonde en Wetteren (enigszins) op je route liggen, zou je kunnen stoppen bij het Ros Beiaardstadion en de lost ground van Racing Wetteren.
Bij Zulte Waregem is het vooraf gezellig bij het zwembad naast het stadion. Klinkt misschien gek, maar de supporters nuttigen daar hun (speciaal)biertjes voor de wedstrijd.

Offline DannyH79

• Groundhop-hopper blog
« Reactie #2378 Gepost op: sep 23, 2021, 12:04:28 »
Qua stadions of drankje vooraf?
Als je vanuit Nederland komt en Dendermonde en Wetteren (enigszins) op je route liggen, zou je kunnen stoppen bij het Ros Beiaardstadion en de lost ground van Racing Wetteren.
Bij Zulte Waregem is het vooraf gezellig bij het zwembad naast het stadion. Klinkt misschien gek, maar de supporters nuttigen daar hun (speciaal)biertjes voor de wedstrijd.

Top, dank je wel. Wetteren had ik inderdaad al gezien dat dit in de buurt ligt. Eens kijken of we daar tijd voor kunnen vinden.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper