Hoofdmenu

Belgie

Gestart door Joost, feb 10, 2008, 00:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Volgend seizoen wel in 4e Provinciaal?

3434

#316
Een paar weken geleden stond in de krant (HBVL) dat er op één dag tijd drie clubs in provenciale er de brui aan gaven. Ik dacht 3de en 4de provincialers.

In 1 van de clubs was het 'beleid' in handen van een gezin. Vader was manusje van alles (voorzitter, terreinverzorger, woordvoerder), moeder deed de kassa. Als er toeschouwers waren deed de dochter de kantine. Voor de rest was er niemand in dienst en waren geen vrijwilligers. Triest..
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11


Joost

Wat vinden de Belgische bezoekers eigenlijk van het optreden van Tobback en de Wever in de Slimste Mens? Het is bijzonder grappig om te zien maar het zijn wel de burgemeester van Leuven en de fractievoorzitter van de grootste partij in de kamer.

3434

Ik heb er niet echt problemen mee. Toen eergisteren ongeveer de stekker uit de onderhandelingen ging, zeiden ze expliciet in Het Journaal dat de Slimste Mens opgenomen was in de laatste week van december. Anders kwam het erg raar over, De Wever aan het quizzen terwijl de rest van het land naar de zak gaat.

Maar ik moet eerlijk bekennen dat politiek me niet erg interesseert. Toch niet met deze bende clowns.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

voetbalfan

De vertoning van de Slimste Mens heeft zelfs voorkeuren voor het 'kiezen', denk ik zo.

Joost

Dit is wel typisch Belgisch; in reeksen waar een oneven aantal ploegen is kan het gebeuren dat de periode gewonnen wordt door een club die eigenlijk minder punten heeft gehaald.

Niels_Zitterd

Heeft iemand nog een tip betreffende Royal Antwerp?
We willen de 2de seizoenshelft hier  een keer een bezoekje aan brengen.
Welke tegenstander is het meest aansprekend hiervoor?

Joost

Ik zou zeggen, hoop dat Antwerp alsnog de eindronde haalt want er is geen echt aansprekende tegenstander. Tienen, Leuven, Boussu Dour, Wetteren, Wezet en Dender trekken geen volle zalen.

3434

Dan zou ik voor Leuven kiezen. Maar het klopt wat Joost zegt, vol zal het niet zijn. Als je op de 'staantribune' staat is de sfeer wel altijd top.

Eindronde is mogelijk maar ik denk net niet.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

HJanneman

Hoeveel publiek trekt Lommel United eigenlijk, nu het dit seizoen zo lekker gaat?
Zijn ze 1e klasse waardig qua achterban?

Niels_Zitterd

#326
Citaat van: HJanneman op jan 10, 2011, 12:30:19
Hoeveel publiek trekt Lommel United eigenlijk, nu het dit seizoen zo lekker gaat?
Zijn ze 1e klasse waardig qua achterban?

De laatste 5 wedstrijden zaten er tussen de 2.300 en 2.800 toeschouwers.
Het is wel wat meer als vorig seizoen. Maar nog niet echt spectaculair.

Toen wij de club bezochten in de eindronde van afgelopen seizoen tegen Bergen zaten er 4.000
toeschouwers, dus het kan wel.

Citaat van: 3434 op jan 10, 2011, 12:21:41
Dan zou ik voor Leuven kiezen. Maar het klopt wat Joost zegt, vol zal het niet zijn. Als je op de 'staantribune' staat is de sfeer wel altijd top.

Eindronde is mogelijk maar ik denk net niet.

Als Royal Antwerp de eindronde niet haalt dan zullen we maar gokken op de wedstrijd tegen Leuven.
Dit is dan de laatste thuiswedstrijd van het seizoen en dat zorgt dan wellicht nog voor extra publiek.

Bier und Bratwurst

 Gisteren naar RFC Liège - U.R.Namur geweest in Seraing.

Wie kan mij helpen aan het aantal toeschouwers van die wedstrijd?
Ik kan ze nergens vinden.

Bij voorbaat dank!!!

Het ene stadion is het andere niet!

AthleticHolanda

Citaat van: Bier und Bratwurst op jan 10, 2011, 13:24:41
Gisteren naar RFC Liège - U.R.Namur geweest in Seraing.

Wie kan mij helpen aan het aantal toeschouwers van die wedstrijd?
Ik kan ze nergens vinden.

Bij voorbaat dank!!!

Kan het ook nergens vinden...

Hoe was de sfeer?

HRM1880

Citaat van: Niels_Zitterd op jan 10, 2011, 12:46:31


Als Royal Antwerp de eindronde niet haalt dan zullen we maar gokken op de wedstrijd tegen Leuven.
Dit is dan de laatste thuiswedstrijd van het seizoen en dat zorgt dan wellicht nog voor extra publiek.
Antwerp haalt de eindronde ook niet, dat durf ik op een papiertje te zetten. Leuven lijkt mij inderdaad ook de interessantste wedstrijd. Al wordt Boussu Dour ook wel een leuke, omdat er een hoop Engelse groundhoppers overkomen, waaronder de mannen achter European Football Weekends en The Ball Is Round.