Hoofdmenu

Belgie

Gestart door Joost, feb 10, 2008, 00:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

geraldando

Wil binnenkort een wedstrijd van Standard Luik bezoeken (play-offs) maar hoorde dat een vreemde manier van kaarten kopen was. Iemand hier ervaring mee hoe je dat aan moet pakken. Zou mijn eerste wedstrijd in buitenland, al is Belgie wel erg dichtbij, zijn. Tips zijn welkom!
Favoriete ground: Bosuilstadion

Nort

Ik ben daar vorig jaar geweest tijdens de play-offs tegen Kortrijk en heb kaartjes aan de kassa gekocht. Het stadion was toen ook niet uitverkocht. Tegen meer aansprekende tegenstanders moet je vaak kaartjes reserveren.

Freekos79

Citaat van: geraldando op mrt 13, 2013, 14:09:59
Wil binnenkort een wedstrijd van Standard Luik bezoeken (play-offs) maar hoorde dat een vreemde manier van kaarten kopen was. Iemand hier ervaring mee hoe je dat aan moet pakken. Zou mijn eerste wedstrijd in buitenland, al is Belgie wel erg dichtbij, zijn. Tips zijn welkom!

Ben in december geweest tegen Club Brugge. Het bestellen is vrij omslachtig: Geld (voor de plaatsen die jij wilt) voor de kaarten overmaken op de rekening van Standard. Een kopie van je legitimatiebewijs per email opsturen plus een bewijs van betaling. Ik heb gewoon geknipt en geplakt vanuit mijn internetbankierenpagina. Als dit allemall geregeld is, krijg je na een paar dagen een mail of telefoontje (oh ja je telefoonnummer moet je ook vermelden!) dat de kaarten klaar liggen. Piece of cake ;)
Volgende wedstrijd: ?

wekke

De play-offs kunnen op minder belangstelling rekenen dan de reguliere competitie. Zeker tegen Lokeren en Zulte Waregem zullen er wel kaartjes te koop zijn aan de kassa's en anders is het uitvak ook nog altijd wel een optie.

Terranova

Hoe zit het met parkeren bij Antwerp FC ? Kan ik tot bij het stadion komen of ergens in de wijk ? Iemand ervaring ?

Dieter

Citaat van: Terranova op mrt 13, 2013, 19:41:31
Hoe zit het met parkeren bij Antwerp FC ? Kan ik tot bij het stadion komen of ergens in de wijk ? Iemand ervaring ?

Je kan vlakbij het stadion parkeren aan de Gallifortlei. Daar is een hele grasvlakte waar je kan staan + de parking van Delhaize er vlak naast.

HRM1880

Citaat van: Terranova op mrt 13, 2013, 19:41:31
Hoe zit het met parkeren bij Antwerp FC ? Kan ik tot bij het stadion komen of ergens in de wijk ? Iemand ervaring ?
Geen enkel probleem. Je hebt voldoende gratis parkeerplaats in de buurt, langs alle kanten rond het stadion zeg maar. Links en rechts van de poort naar de hoofdtribune heb je ook twee kleinere parkings die 5 euro kosten. Daar zetten wij altijd onze wagen omdat het geld naar de club gaat en het naar daar minder ver strompelen is na de wedstrijd.

Terranova

Bedankt beiden.

Terranova

#998
Zou in eerste instantie naar KSK Heist - Lommel United gaan, echter zag ik dat Antwerp - Westerlo ook op vrijdagavond 29 maart gespeeld gaat worden. Daarom voor laatstgenoemde gekozen. Neem aan dat er geen restricties zijn bij kaartverkoop ? Gewoon kaarten aan de kassa ?

3434

Lijkt me geen probleem.

Brussels weer negatief in beeld: http://nr10.be/tweedeklasse/nieuws/item/geldstromen-brussels
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Nico1880

Citaat van: Terranova op mrt 15, 2013, 10:42:54
Zou in eerste instantie naar KSK Heist - Lommel United gaan, echter zag ik dat Antwerp - Westerlo ook op vrijdagavond 29 maart gespeeld gaat worden. Daarom voor laatstgenoemde gekozen. Neem aan dat er geen restricties zijn bij kaartverkoop ? Gewoon kaarten aan de kassa ?
Gewoon kaarten verkrijgbaar aan de kassa.

Joost

Het gerucht gaat dat WS Woluwe vandaag de boeken neer gaat leggen. In een andere tak van sport werd de basketbalclub Verviers-Pepinster failliet verklaard, die hebben 29 jaar achtereen op het hoogste niveau gespeeld.

Verder staat Hoogstraten weer aan kop in 3A. Wordt nog spannend om de titel daar.

3434

Op nr10.be ontkent Woluwe dit. Het zal wel gebeuren maar nog niet vandaag. Is Veendam nu officieel failliet? Op Facebook zie ik overal vaarwel Langeleegte..
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Nort

Citaat van: 3434 op mrt 25, 2013, 12:33:33
Op nr10.be ontkent Woluwe dit. Het zal wel gebeuren maar nog niet vandaag. Is Veendam nu officieel failliet? Op Facebook zie ik overal vaarwel Langeleegte..

Om 14:00 is een persconferentie belegd. Hierin wordt besproken of Veendam gered kan worden of niet, iedereen gaat er vanuit dat het faillissement dan uitgesproken gaat worden.

3434

Regelement of niet, dit is belachelijk. Zo jaag je de laatste fans weg..
http://nr10.be/tweedeklasse/nieuws/item/brussels-fans-moeten-opnieuw-langs-de-kassa-passeren

Andere teams zouden in cruciale duels net een actie doen om méér volk te lokken. Ik vind dit echt bizar.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11