Werk in uitvoering

Gestart door Sebastiaan_W, apr 13, 2008, 09:52:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: FC_Emmen op sep 08, 2021, 09:46:56
FC Volendam wil een nieuw stadion
https://fcvolendam.nl/nieuws/fc-volendam-onderzoekt-mogelijkheden-nieuw-stadion/

Misschien moet de plaatselijke GGZ instelling even langs daar op kantoor.

Jef400

Zal wel een iets andere bak worden denk ik.

bagger010

De link tussen het waarmaken van torenhoge ambities en de noodzaak van een nieuw stadion wordt weer ten onrechte gemaakt. Zucht...


DannyH79

Citaat van: Olav op feb 04, 2022, 14:46:52
Iemand die een stadionlamp van RBC wil kopen? https://www.rbcvoetbal.nl/nieuws/03022022/stadionlampen-te-koop

Leuk leeslampje voor op de kamer van de kinderen
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

KoenvdD

Voor de vinckers die het complex van Koninklijke HFC nog willen zien in 'oude' staat, dan moet je dit seizoen nog gaan. De financiering is rond en komende zomer gaan ze dan eindelijk starten.

spons

Citaat van: KoenvdD op jan 08, 2023, 12:02:53
Voor de vinckers die het complex van Koninklijke HFC nog willen zien in 'oude' staat, dan moet je dit seizoen nog gaan. De financiering is rond en komende zomer gaan ze dan eindelijk starten.

Dit keer echt, volgens mij zijn ze dat al een jaar of 3 van plan. Gaan ze nu volgend seizoen bij RCH spelen ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

KoenvdD

Citaat van: spons op jan 08, 2023, 18:17:54
Dit keer echt, volgens mij zijn ze dat al een jaar of 3 van plan. Gaan ze nu volgend seizoen bij RCH spelen ?

Dit keer echt of er moeten hele gekke dingen gebeuren... Ja RCH wordt de tijdelijke thuisbasis. Ook een leuke vinck.

spons

Citaat van: KoenvdD op jan 08, 2023, 18:36:32
Dit keer echt of er moeten hele gekke dingen gebeuren... Ja RCH wordt de tijdelijke thuisbasis. Ook een leuke vinck.

RCH heb ik jaren terug al gevinckt bij de knvb beker wedstrijd RCH - Feyenoord maar een revisit met Excelsior Maassluis lijkt ne leuk
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Sebastiaan_W

Citaat van: spons op jan 08, 2023, 18:17:54
Dit keer echt, volgens mij zijn ze dat al een jaar of 3 van plan. Gaan ze nu volgend seizoen bij RCH spelen ?

Dit lag vooral aan het geklaag van de buurtbewoners. Dit moest de gemeente eerst oplossen en die wilden graag meewerken met de plannen van KHFC.

De club heeft een paar jaar in de wachtkamer moeten zitten.

Sebastiaan_W

In de Twentse regio staat het één en ander te gebeuren.

Vroomshoopse Boys
Vroomshoopse boys heeft de afgelopen maanden een bedrag van ongeveer een miljoen euro binnen weten te halen. De club gaat hiervan een nieuwe tribune met clubhuis bouwen. De planning is nog niet helemaal bekend, maar wat zeker is is dat ze er in 2023 mee gaan starten.

TVC '28
Een sponsor van TVC '28 uit Tubbergen gaat een tribune aan de club schenken. In juni zal begonnen worden met de bouw van de tribune en in de zomer moet het project zijn afgerond. De sponsor (een bouwbedrijf) zal deze tribune zelf gaan plaatsen.

BSC Unisson
Ook bij BSC Unisson in Boekelo zal een tribune komen. Een zeer gerespecteerd lid strijd al jaren voor een tribune bij de club. Dit lid is helaas overleden, maar op zijn sterfbed hebben ze hem beloofd dat de tribune er zal komen. Het is nog niet duidelijk wanneer de tribune er gaat komen, maar dit zal niet lang meer duren.

hgrm

Gaan er oude tribunes voor gesloopt worden en, zo ja, is het de moeite waard om voordien nog langs te gaan?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen