Week 37: 13-19 september 2021

Gestart door Cyclebob, aug 31, 2021, 22:00:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cyclebob

za 18/9:  SNS Stad aan 't Haringvliet - SVV  (leuk die KNVB bekerindeling!)
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Rob1977_PSV

16-9: PSV-Real Sociedad
19-9: PSV-Feyenoord
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

spons

18/09. Excelsior Maassluis - Quick Boys
19/09. PSV - Feyenoord
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

wekke

14/09 Lyra Lierse - Deinze
18/09 St Jozef - Brecht (Dames)
18/09 Lyra Lierse - Wijgmaal

Jef400

17/09 Sparta - N.E.C.
18/09 Utrecht - RKC

De publiekswissel

Eindelijk weer naar het buitenland en meteen een heel vet programma.

18 sept: FK Zeljeznicar - FK Velez Mostar (100 jarig bestaan van de club)
19 sept: Halve marathon van Sarajevo en in de avond een mega vuurwerkshow in de stad door Zeljeznicar supporters
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Saltacampos

#6
19/9: Zwevezele-Petegem
Ik had geen idee dat het WK wielrennen blijkbaar in de omgeving van Brugge en Knokke doorgaat, in dat  verkeersinfarct heb ik geen zin, dus gaan we maar de andere kant uit:
Voorde/Appelterre-Anzegem
Over land and sea

Olav

16-09 Slovan Bratislava - FC Kopenhagen

syntric

#8
Citaat van: Cyclebob op aug 31, 2021, 22:00:01
za 18/9:  SNS Stad aan 't Haringvliet - SVV  (leuk die KNVB bekerindeling!)

Enig idee iemand hoe ik makkelijk een volledig overzicht vind van alle wedstrijden in de districtsbekers? Op voetbal.nl lijkt het me niet te lukken zonder 1 voor 1 op club te zoeken... dat schiet dus niet op
Groundhopper for life :-)

syntric

18/9: Beernem - Tielt
19/9: Antwerp - Seraing
Groundhopper for life :-)

Joost

Citaat van: syntric op sep 13, 2021, 13:36:49
Enig idee iemand hoe ik makkelijk een volledig overzicht vind van alle wedstrijden in de districtsbekers? Op voetbal.nl lijkt het me niet te lukken zonder 1 voor 1 op club te zoeken... dat schiet dus niet op

Voetbal.nl is gericht op de individuele speler en doet helemaal niets aan informatievoorziening voor supporters. Helaas gaat de RBFA app ook die kant op nu je daar geen competities meer kan volgen.

En dan zijn de indelingen van de districtsbekers ook niet gepubliceerd...

In de Futbolloy app staat een deel van de wedstrijden wel toegevoegd.
Voor de poules van district Zuid2 heb ik een Excelfile met linkjes gemaakt.

Verder zul je het met regionale kranten en sites moeten doen.

Aan welke dag en regio was je aan het denken, misschien kan ik helpen.

Mokum1900

15/9 Sporting Lissabon - Ajax
18/9 Ajax Cambuur Leeuwaarden

er zullen vast nog toevoegingen komen :)
Waar je ook gaat ik volg je overal

syntric

Citaat van: Joost op sep 13, 2021, 14:12:26
Voetbal.nl is gericht op de individuele speler en doet helemaal niets aan informatievoorziening voor supporters. Helaas gaat de RBFA app ook die kant op nu je daar geen competities meer kan volgen.

En dan zijn de indelingen van de districtsbekers ook niet gepubliceerd...

In de Futbolloy app staat een deel van de wedstrijden wel toegevoegd.
Voor de poules van district Zuid2 heb ik een Excelfile met linkjes gemaakt.

Verder zul je het met regionale kranten en sites moeten doen.

Aan welke dag en regio was je aan het denken, misschien kan ik helpen.

Dit weekend, wou gewoon de hele lijst eens bezien en er dan wat leuks uitpikken. Wel gek dat dat niet terug te vinden is op voetbal.nl, de gewone competitieprogrammas vind ik daar wel vrij makkelijk terug. Een paar jaar terug was er ook ergens een site waar je veel op terugvond, ik vermoed privéinitiatief maar die vind ik ook niet meer terug. Hollandse velden vind ik een prima site, maar ook daar helaas geen amateurbekers.

De vernieuwing van de KBVB website/app was gewoon rampzalig. Die leek me voor de meeste groundhoppers heel duidelijk en makkelijk en snel te navigeren. Nu vind je het ook wel, maar veel omslachtiger, niet te begrijpen waarom men dat deed.
Groundhopper for life :-)

DannyH79

Kan je het hier niet vinden? https://voetbalnederland.nl/home.html?a=2.

Als je dan regio aanklikt, vervolgens klik je op wedstrijden, dan kijkt hij eerst bij 'live' maar als je op programma klikt krijg je een hele lijst. Geen idee hoe actueel en compleet hij is, maar het is een lijst.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

willytown79

Citaat van: DannyH79 op sep 13, 2021, 16:36:44
Kan je het hier niet vinden? https://voetbalnederland.nl/home.html?a=2.

Als je dan regio aanklikt, vervolgens klik je op wedstrijden, dan kijkt hij eerst bij 'live' maar als je op programma klikt krijg je een hele lijst. Geen idee hoe actueel en compleet hij is, maar het is een lijst.

Goeie tip, nog nooit gezien deze site ! Thanks