Week 42: 17 oktober t/m 23 oktober

Gestart door Jef400, sep 29, 2022, 11:53:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jef400

Citaat van: spons op okt 15, 2022, 20:35:56
Zolang er nog steeds mensen instappen bij een buscombi ben je medeplichtig aan het in stand houden van deze onzin
Zolang je snuggere Feyenoorders hebt die aan een fanatieke zijde gaan zitten op andermans vakken blijf je combi's houden. En daar is dat gedrag verantwoordelijk voor.

syntric

#31
Citaat van: Jef400 op okt 20, 2022, 10:19:21
Zolang je snuggere Feyenoorders hebt die aan een fanatieke zijde gaan zitten op andermans vakken blijf je combi's houden. En daar is dat gedrag verantwoordelijk voor.
Tja dat soort mensen zorgt vermoedelijk overal voor problemen, waar ze ook zitten. Ik ga zelf ook al jaren naar uitwedstrijden van mijn club in een thuisvak, omdat wij elke wedstrijd buscombi hebben en ik dat principieel weiger, ben te oud voor die onzin en dan zit ik op een bus met een hoop mensen die ik eigenlijk niet zo leuk vind. Ik gedraag me overal en ben nooit uitbundig, wat me niet meer dan normaal lijkt als je ergens te gast bent. Meestal heb ik een toffe babbel met mijn buurman, die er ook helemaal geen probleem mee heeft dat ik eigenlijk voor de andere club ben. Sluit gewoon die rotte appels uit en opgelost, maar goed na 40 jaar voetbal volgen weet ik ook wel dat dit nooit helemaal zal lukken, voor elke mafklapper die je eruit gooit, staan er immers twee nieuwe klaar.
Groundhopper for life :-)

Jef400

Maar dan praat je dus over normaal gedrag buiten de fanatieke zijde van de tegenstander. Dan is er meestal niets aan de hand. Waar en met welke club je ook mee bent
. Maar om nou bij AZ op de Ben Side te gaan zitten als Feyenoorder. Gewoon niet snugger.

Sander11

Aangezien mijn club geen uitwedstrijden in goede banen kan organiseren, sla ik MVV uit over, Gelukkig ook seizoenkaart Mönchengladbach dus prima alternatief, een avondje Nordkurve!

22-10 : Borussia Mönchengladbach - Eintracht Frankfurt.
HEYA DEN BOSCH!