Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

FSC_87

Boh net boven water na de geweldige Engeland trip.
Nottingham Forest - Derby County was één van de beste wedstrijden die ik ooit heb gezien. Wat een atmosfeer hing daar.
Tip voor iedereen: Als je ooit de kans krijgt om daar heen te gaan. Twijfel geen moment en ga!

TeeZee

Ik was bijna gegaan, haha. Hoe was het om aan kaartjes te komen? Ikzelf had een ingang bij de club zelf (via-via, dat wel), maar misschien was het op de normale wijze geen probleem?

Niels_Zitterd

Citaat van: TeeZee op dec 30, 2010, 18:38:07
Ik was bijna gegaan, haha. Hoe was het om aan kaartjes te komen? Ikzelf had een ingang bij de club zelf (via-via, dat wel), maar misschien was het op de normale wijze geen probleem?

Degene die de kaarten heeft gekocht, heeft met de club gebeld en gemaild. Zij hebben met hem een account gemaakt en toen de kaarten in de General Sale gingen heeft hij ze gelijk besteld. Het heeft wel veel tijd gekost maar uiteindelijk is het wel  gelukt.

Joost

Citaat van: FSC_87 op dec 30, 2010, 15:53:53
Boh net boven water na de geweldige Engeland trip.
Nottingham Forest - Derby County was één van de beste wedstrijden die ik ooit heb gezien. Wat een atmosfeer hing daar.
Tip voor iedereen: Als je ooit de kans krijgt om daar heen te gaan. Twijfel geen moment en ga!

Ik heb ooit Forest v Reading gezien. Eerste dag van de competitie en Forest was net gepromoveerd, Reading net gedegradeerd. Het was een van de meest verschrikkelijke wedstrijden ooit. Zelfs het bezoek aan de Hooters na afloop viel tegen.

Overigens, was een zwarte jas verplicht om mee de bus in te mogen?

FSC_87

Citaat van: Joost op dec 31, 2010, 23:25:59
Overigens, was een zwarte jas verplicht om mee de bus in te mogen?

Hoe bedoel je dat?

Joost

Citaat van: FSC_87 op jan 01, 2011, 20:29:41
Hoe bedoel je dat?

Een van de reisgenoten is een oud klasgenoot van de HEAO welke foto's had geupload op zijn Hyvespagina. Op de groepsfoto staat werkelijk iedereen met een zwarte jas.

Joost

CiteerGeachte heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor uw vraag voor de KNVB.

Wij hebben het voor u nagevraagd en wij hebben begrepen dat de heer Makkelie rekening heeft gehouden en ook nagevraagd heeft of men het veld kon zien, dit was het geval en daarom is besloten de wedstrijd door te laten gaan.

Met vriendelijke groet,
KONINKLIJKE NEDERLANDSE VOETBALBOND

Dat vond ik in mijn mailbox...


Sebastiaan_W

hahaha lekker makkelijk!

Op tv kon je het al amper volgen.

Joost

Citaat van: witte leeuw op jan 05, 2011, 09:16:21
hahaha lekker makkelijk!

Op tv kon je het al amper volgen.

Ik heb dan ook een foto teruggestuurd die ik gemaakt heb voor de wedstrijd begon.

Komt een beetje over als:

Joost

Ik zag Lille Oosterzonen verslaan met 3-1. Was even te laat dus heb de eerste Lilse goal gemist maar de rest van de eerste helft was zeer de moeite waard. Oosterzonen had het initiatief en speelde een pak kansen bij elkaar. Lille vond het wel best en was vreselijk gevaarlijk in de omschakeling. In de tweede helft leverde dat in 5 minuten twee levensgrote kansen op, eerst schoof de spits de bal naast, daarna redde de keeper knap. Na die redding schakelde Oosterzonen snel om, schoot de bal door en kwam die voor de voeten van de linkshalf. De Lilse keeper stond dramatisch opgesteld, een meter teveel naar rechts en blunderde ook nog eens bij het zeer houdbare schot. 1-1 en de Lilse trainer haalde een heel arsenaal aan vloeken naar boven. Het bleef heel erg amusant met kansen aan beide kanten. De scheidsrechter had 't lastig maar floot een uitstekende wedstrijd. Een klein kwartier voor tijd trok hij meer dan terecht een tweede gele en dus rode kaart voor de aanvoerder van Oosterzonen. De winnende goal viel vervolgens voor Lille en doordat Oosterzonen driftig op zoek bleef naar de gelijkmaker profiteerde Lille van de geboden ruimte met de 3-1.

Heerlijk complex aan de Balsakker met verrassend veel publiek. Ik schat bijna 400.

Sebastiaan_W

Citaat van: Joost op jan 05, 2011, 10:37:53
Ik heb dan ook een foto teruggestuurd die ik gemaakt heb voor de wedstrijd begon.

Komt een beetje over als:


En nog een reactie ontvangen?

Joost

Natuurlijk niet, de vorige reactie duurde ook een week of 2.

Joost

En met Witgoor v Zwarte Leeuw zag ik weer een heel leuke pot voetbal. Het leek wel alsof iedereen zeer blij was dat er eindelijk weer gespeeld kon worden. Door de matige staat van het veld geen heel goede wedstrijd maar wel heel erg meeslepend. Zwarte Leeuw was de sterkere partij maar moest na een dik half uur met 10 verder na een terechte rode kaart. De penalty die er op volgde ging op de paal. Witgoor verprutste nog een reuzenkans nouja, de spits ging keurig langs de keeper maar verstapte zich.

30 seconde na de pauze was het 1-0 voor Witgoor. Zwarte Leeuw bleef met 10 man gaan voor de punten maar kreeg geen echte goede kansen, Witgoor in de counter des te betere. Zwarte Leeuw kwam wel gelijk maar na een blunder achterin won Witgoor met 2-1. Wederom zo;n 400 toeschouwers in een erg leuk stadionnetje.

Naderhand nog even langsgeweest bij het nieuwe stadion van Dessel Sport. Daar wordt je niet al te blij van. Een enkele tribune zoals in Tongeren en verder helemaal niets. Wel lijkt het gebouwd in een oude wielerbaan zodat er om het terrein heel wat ligt. Maar dat is buiten het voetbalcomplex.

Verwijderd lid

Joost, heb je ook wat foto's gemaakt van dat nieuwe terrein van Dessel Sport ?
Ben wel nieuwgierig.

Joost

Citaat van: Meester op jan 09, 2011, 21:20:30
Joost, heb je ook wat foto's gemaakt van dat nieuwe terrein van Dessel Sport ?
Ben wel nieuwgierig.
Zal dat morgen eens online zetten.