Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Half uur vertraging, trein gemist en gestrand in Wesel met nog zo'n twintig KFC fans.
Uiteindelijk door de spelersbus van KFC naar Bocholt gebracht, in de 41e minuut kwamen we binnen.

Zelden zo'n bizarre dag gehad, ondanks dat we maar zo'n 50% van de wedstrijd zagen was het een fantastische dag.

Hielke

Leuk sfeertje, een spannende slotfase en Ryo Miyaichi (heerlijke voetballer!) maakten ADO Den Haag - Feyenoord zeker de moeite waard. Harkemase Boys - ARC, met een zéér verrassende 2-5 eindstand, was gisteren een stuk leuker dan Heerenveen - AZ.

3434

Citaat van: wekke op feb 16, 2011, 17:37:45
Eindelijk nog eens vreugde op het Lisp. Het verslaan van KV maakt veel, zoniet alle, sportieve miserie van dit seizoen goed.

Jij maakt je duidelijk geen zorgen over ergere sportieve miserie. Hopelijk krijg je gelijk.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

wekke

Citaat van: 3434 op feb 20, 2011, 23:15:27
Jij maakt je duidelijk geen zorgen over ergere sportieve miserie. Hopelijk krijg je gelijk.

Het verslaan van KV brengt nogal veel teweeg bij de Lierse-supporters ;-)

Nee, wij, Lierse-supporters, hebben het afgelopen decennia zoveel meegemaakt met onze club, dat we er ondanks alles een feestje van blijven maken. Waarom je avond laten vergallen door die klungelaars op het terrein? Gewoon er het beste van maken, want elke realistische supporter van geel-zwart beseft dat dit wel eens de laatste seizoenen kunnen zijn.

Ikzelf heb me er in de heenronde wel druk ingemaakt, met name op het beleid. Na een supportersvergadering met Maged Samy, Herman Helleputte en Eric Van Meir wist ik genoeg. De zaal zat nagenoeg vol met positieve Maged Samy gatlikkers, zodat het geven van kritiek langs onze kant gewoonweg niet uithaalde. Negativisme werd met de grond gelijk gemaakt, kritische vragen werden beantwoord met "daar moet jij je geen zorgen om maken", enz. Dus sindsdien maak ik er het beste van en neem ik komend seizoen, na 11 seizoenen trouwe dienst, geen abonnement meer.

Bier und Bratwurst

FC Twente-Rubin Kazan

Was ff zweten bij de 0-2 achterstand tegen Rubin.
Gelukkig werd het evensnel ongedaan gemaakt al zat er een slok thee tussen.
Nu de boel regelen voor de uitwedstrijd tegen Zenith.

Eerst nog ff een Grolschje. Proost!!
Het ene stadion is het andere niet!

hgrm

Het tempo in deze wedstrijd lag ook wel idioot hoog. Zelfs op TV was het -behalve de laatste 10 minuten- boeiend. Dat is niet standaard voor Europacup....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

spons

Citaat van: Breda op feb 25, 2011, 01:19:17
Ik was vanavond bij PSV - Rijsel in het Philips Stadion. Zat in de hoek onder de supporters uit Frankrijk, die voor een geweldige sfeer zorgden. Door toedoen van het grote aantal wedstrijdjes op laag niveau dat ik doorgaans zie (vierde klasse en lager in België, thuiswedstrijden van NAC etc.), viel me nu pas op hoe hoog het tempo in zo'n Europacupmatch eigenlijk ligt.

Op TV zie je het vaak moeilijker vind ik maar als je bijvoorbeeld op zaterdag een premierleague wedstrijd in het stadion zit en op zondag bij een eredivisie duel dat het lijkt of ze hier stilstaan tijdens een wedstrijd
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Alemannia v Hertha 0-5. De koploper was uiterst effectief. Vroege en knap ingeschoten 0-1, hun eerste doelpoging na 10 minuten. Alemannia daarna de bovenliggende partij en het was wachten op de 1-1 maar in plaats daarvan is het na 34 minuten 0-3. Moet bij worden gezegd dat Auer en penalty had moeten krijgen bij 0-1, hij kreeg echter geel voor een schwalbe terwijl de duw in de rug heel duidelijk was. 3 wissels in de pauze om nog iets af te dwingen want er zat best nog wat in met wat meer geluk. Hertha profiteert optimaal van het risico en countert naar 0-4 en 0-5 na 66 minuten.

Ik had beloofd om bij mijn schoonzusjes volleybalwedstrijd te gaan kijken dus met deze score na 66 minuten besloot ik die helemaal te gaan kijken en de laatste 25 minuten te laten schieten.

ALenstra

Ik was ook in Tivoli. Best wel een aardig stadion. Ruim 20.000 toeschouwers waarvan de uitfans wel behoorlijk luid waren.

Joost

Citaat van: ALenstra op feb 26, 2011, 23:28:28
Ik was ook in Tivoli. Best wel een aardig stadion. Ruim 20.000 toeschouwers waarvan de uitfans wel behoorlijk luid waren.

Voor een nieuwe arena valt het inderdaad niet heel erg tegen. Herthafans waren zeker in de tweede helft luidruchtig maar wat wil je ook, zo spelen en zo dik winnen, dan zou ik ook feestvieren. Vond het wel tegenvallend dat ze het uitvak niet helemaal vol hadden.

Vond je mijn wedstrijdverslag een beetje kloppen?

ALenstra

Ik moet zeggen dat Aachen de doelpunten wel makkelijk weggaf. Met name het eerste doelpunt was daar een voorbeeld van. Wat de actie van Auer betreft: ik ben er niet uit of het een overtreding of schwalbe was.

hgrm

Op TV was vrij duidelijk te zien dat het een Schwalbe was.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: hgrm op feb 27, 2011, 00:26:46
Op TV was vrij duidelijk te zien dat het een Schwalbe was.
Echt waar? Ik was er van overtuigd dat ik een duw zag!

hgrm

maar jij hebt dan ook een geel-zwarte bril op (-:
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hielke

Met het schaamrood op de kaken Tilburg ontvlucht. Dieptepunt van een toch al kleurloos seizoen.